Přejít na obsah
Návštěvník click

tak jak to sakra je

Recommended Posts

Návštěvník

Vcera to je 2.9. u me byl technik zapojit internet kolem 13 hod po natazeni kabelu pripojil modem ke kabelu a sdelil mi neco o tom ze az prestanou blikat diody na modemu a budou svitit tak mi pujde internet rekl ze to muze trvat treba 3 i 4 hodiny sebral se vzal zalohu za modem a odejel .

Mam motorolu SB 5100E nevim co se deje ale diody svitily maximalne 3 a ta 4 posledni vzdy jenom blikala a pak zase zhasla 3 a 4 a zacala blikat 2 a tak furt dokola .

Uz me to sere net nemam za litr jsem si koupil peknou barevnou hudbu.

Nevite nekdo zkusenejsi co se deje a co dela a hlavne jak dlouho to bude trvat ?

Sel jsem do prace ale myslim ze jestli mi nevypli proud tak blika do ted.

Diky

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

to je nejakej nesmysl...internet se zapojuje tak, ze ti technik ukaze ze to bezi, prihlasi tvuj modem a sitovku do systemu a ty muzes behem 10 minut surfovat...rozhodne ne za 3-4 hodiny...

Sdílet toto téma


Link to post

No v Configuration Manageru píšou, že při resetu modemu, to může trvat až 30 minut, než bude modem zase použitelnej. Ale tři nebo čtyři hodiny? To je fakt divný. U mě modem běžel téměř okamžitě.

 

Resetting the cable modem to its factory default configuration will remove all stored parameters learned by the cable modem during prior initializations. The process to get back online from a factory default condition could take from 5 to 30 minutes. Please reference the cable modem User Guide for details on the power up sequence.

 

Navíc, jak psal His, s technikem byste měli vyzkoušet, jestli Internet opravdu funguje. Být tebou, tak si asi postěžuju na infolajně.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

jsem z chomutova taky mi to připojily a nešloto technik nekam volal bum a bylo to během 5

minut to šlo čus

Sdílet toto téma


Link to post

hm, nevím. Spíš mi připada, že karneval má někde ve měste , nebo v určité lokalite svoje chybyčky a řeší to způsobem, za xx hodin to pojede. Správně by ti měl inet rozjet a zkusit na místě, jak už rikal his a worm :)

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

mno .. ja mel neco podobnyho .. technik prijel, pripojil a odjel s tim ze se to nakopne samo (to mne nedesilo nebot postup u UPC predtim byl stejny) za 30 minut se to nenakoplo, tak jsem volal na mobil technikovi (cislo mi sam dal), za dalsich 30 min byl zpatky, proveril linku, pak kamsi volal a ptal se na jakym pasmu to vubec jede a jak se to meri .. pak bezel do sklepa (pry je casty problem ze zapomenou pri upgradu site nekde neco precvaknout (trebaze se to tem co sit pripravuji rika pord dokola) no a pak mi ze sklepa volal, ja stal u meraku a on prehazoval kably celyho baraku, az nakonec zjistil ze na kabel s mym jmenem jede nekdo jinej a ja jedu zase na neci uplne jinej ... takze, blbe popsany kabely. To se asi fakt nerozchodi samo :-)))

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Tak se mi nejak zda, ze je to s temi techniky cim dal tim horsi. Neni to tak davno, co jsem tu nekde popsal takovou dost zvlastni "story" s jednim technikem, co mi zapojoval net a ejhle: vcera me zastavi soused a rika, jestli bych se mu nekdy neprisel podivat na komp. Pry ma konecne ten internet po kabelovce, ale nechodi mu to, tak jestli bych na to nemrknul. Rikam mu, ze to snad mel rozchodit ten technik, co u neho byl ne? No on se pry o to pokousel, ale nejak to nemohl rozchodit, tak rekl, ze se to snad rozjede a ODJEL! A tak mily soused uz TYDEN ceka na to, az se u to rozjede.... Podle popisu to byl ten stejny "radoby technik", ktery byl u mne. Zlin.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

tak toho technika nabonzujte na centralu...vsak on mu nekdo vysvetli, ze takhle asi ne...

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Dneska tam zajdu a uvidim, jak to vlastne je. Zrejme uz nebudu vahat, jako minule a tentokrat fakt nekam zavolam.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

koukam ze je to stejne jako v duchcove prijel technik zapojil a pry za par hodin to pojede pak a nic se nedelo pak volal ze spletl filtr pry :-) tak provedl vymenu a zase nic ja myslel ze meji techniky a ne cvicene opice. ono to totiz vypada ze je nauci par postupu ale kdyz prijde neco co nemaj nacviceny tak jsou v koncich kde ty lidi berou meli by mit aspon zakladni znalosti ale tohle je vrchol. tak uz 6 den mam modem a net porad v nedohlednu

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

a to si za to uz zaplatil?....napis jsem aspon jemno technika, at vime na cem jsme....

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

No tak to dopadlo presne tak, jak jsem si myslel. Technikovi se u souseda ani po hodine nepovedlo nainstalovat sitovou kartu - kterou sam privezl. Tak ji zase vymontoval, rekl, ze na tohle nema cas a ze za to neni placeny a odesel. Sousedovi nechal zapojeny modem v zasuvce a UTP kabel lezici na zemi vedle pocitace. Zacinam mit chut zjistit jeho jmeno nebo nekam zavolat, protoze tohle uz je opravdu docela sila.

Mimochodem, sitovka nesla nainstalovat, protoze mel v PC (Win98) spatne nainstalovanou sit, coz bylo videt uz pri bootu, kdyz to psalo hlasky o chybejici Microsoft siti :) Stacil klasicky postup - v ovl. panelech sit odebrat a zase pridat, proste zakladni postup i te nejvetsi lamy. Jen technik od Karnevalu tenhle postup nezvladl.....

Sdílet toto téma


Link to post

No nevim, mozna te chovani technika vytaci, ale ja s nim docela souhlasim - jeho vec je modem a snad natazeni utpcka, ale koncovy zarizeni - comp, to uz si ma resit jenom a jenom uzivatel. Bud si ma tvuj soused nekoho zavolat at mu s tim pomuze, nebo ma uprosit/financne motivovat technika, at mu s tim helpne on. Ale spilat technikovi, kdyz ma tvuj soused rozje**nej comp ...

Sdílet toto téma


Link to post
No nevim, mozna te chovani technika vytaci, ale ja s nim docela souhlasim - jeho vec je modem a snad natazeni utpcka, ale koncovy zarizeni - comp, to uz si ma resit jenom a jenom uzivatel. ...

 

No dobře, instalaci síťovky za příplatek bych bral, ale odbíhat od nedokončený instalace s tím, že na to nemá čas, je trochu blbý. :roll:

Sdílet toto téma


Link to post

No dobře, instalaci síťovky za příplatek bych bral, ale odbíhat od nedokončený instalace s tím, že na to nemá čas, je trochu blbý. :roll:

 

Kdyz bude mit uzivatel comp v poradku a pripravenej, tak pri dobry vuli mu to udelat muze ale nemusi. Ale kdyz ma ten comp ve stavu, ze proste nestaci nastavit IPcka a restartovat, tak TO JE CHYBA UZIVATELE. Rovnou byste mohli chtit aby technici preventivne odvirovavali compy, protoze muze bejt net blokovanej nebo jim instalovali firewall, aby byly v bezpeci -> tohle je starost zakaznika a/nebo majitele pocitace !

 

Ano blby to je, ale urcite neni vina (minimalne ne cela) na jeho strane. Jsou to taky jenom lidi ...

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Sleduju vasi diskusi a je mi lito, ze narazite na voly, ktery vam tam nechaji blikat modem. BTW to blikani, co bylo popsany v prvnim prispevku tohoto tematu signalizuje, ze modem nema signal - viz prirucka modemu na strankach vyrobce. Jinak prvni spusteni modemu trva opravdu dele, probiha komunikace mezi headendem a modemem - technik co byl u me tu pockal, dokud modem nenaskoci. Ja tu mel jiny problemy, takze tu byl skoro dve hodiny a vsechno se mnou vyresil a nakonec jsme se domluvili. Dokonce chtel videt, ze mi to na kompu chodi, do te doby neodesel.. :) Jinak pokud narazite na technika, kterej vas odbyde, tak si zavolejte na callcenter a tam maji v papirech napsano, kdo u vas byl. Muzete si zkusit vyzadat jeho jmeno a poslat do karnevalu doporucene pisemnou formou oficialni stiznost. Myslim, ze mu prinejmensim nekdo vynada. Jinak jeho povinnost je predvest internet, ale na svem notebooku (tzn. ma zajistit, aby na vystupu UTP z modemu byl internet), vas pocitac a jeho nakonfigurovani uz jde mimo nej. Situace je ovsem takova, ze jsem nevidel technika, ktery by mel notebook - proste vsechny notebooky jsou v karnevalu asi jen v managementu.. :) To je asi tak vse.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Pokud ja vim, mame prece moznost si zakoupit sitovou kartu primo od technika, predpokladam tedy, ze i s instalaci. Ale mozna se pletu :shock:

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník
Jinak pokud narazite na technika, kterej vas odbyde, tak si zavolejte na callcenter a tam maji v papirech napsano, kdo u vas byl.

Operátoři Vám to jméno nikdy neřeknou a ani ho nemají k dispozici.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník
Operátoři Vám to jméno nikdy neřeknou a ani ho nemají k dispozici.

nemel by bejt technik podepsanej aspon na instalacnich dokladech?...a nekde jeho jmeno bejt k dispozici musi, to mi nerikej, ze ne...

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

To máš pravdu podepsán tam je osobně,ale kdo ten doktorák přečte? ;-) A já když se ho ptal na kontakt na něj-tak zrovna ochotný mi ho říct nebyl.

Sdílet toto téma


Link to post

U mě tedy proběhla instalace naprosto bezproblémově. Technik přišel dokonce dřív, než bylo domluveno, dal mi papír s údaji pro nastavení TCP/IP, zapojil modem, já to mezi tím naťukal, on pak vypsal a dal mi podepsat papíry a byl pryč. Před odchodem samozřejmě ještě zkouknul, jestli mi to běhá. Čistýho času cca 10 minut a hotovo. 8)

  • lokalitaPlzeň Bolevec
  • internetInternet 100
  • televizeTV Klasik
  • telefonStarší služba
  • zařízenímodem, PVR, CA

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×