Jump to content

Způsob řešení poruch společností Karneval


Recommended Posts

Právě jsem se vrátil domů a mám vyřešený problém ohledně výpadku TV signálu a internetu. Po 40 hodinách a 5ti (slovy pěti ) telefonátech, se technik Karnevalu uráčil přijít nahodit zesilovač.

Jejich služby jsou skvělé jen do té doby, než požadujete odstranit i sebemenší poruchu. Přečtěte si všichni všeobecné podmínky, protože pokud je signál nedodáván do 60ti hodin, tak nemáte nárok ani na vrácení peněz (moc dobře napsaná smlouva).

Přeji mnoho dní bez výpadku, protože poté nastává peklo.

Patamat

Link to post
Share on other sites
40 hodin je ok, na opravu od TELE2 jsem cekal 8 dnu a to jsem se pripominal kazdy den... Vypadky u Karnevalu jsou minimalni a pokud nastanou, tak netrvaji dlouho.

Souhlasím s tebou, ale protože platím za internet+TV 1589Kč, požaduji za to adekvátní služby s okamžitým odstraněním závady.

Patamat

Link to post
Share on other sites

Když budu platit 12-14tisíc tak se budou počítat tvrdé penále od 1. minuty výpadku :-).

Řekni mi jak by bylo tobě kdyby jsi přišel na 2 dny o TV (při olympiádě) a internet , když venku je hnusně a v hospodě nemohu sedět stále ...................... ;-)

 

Doufám, že až ti doma nebo ve firmě vypadne elektrika na 40hodin tak tvůj argument bude "kdyby jsi platil 50kč za kilowatu tak ti to nebude vypadávat".

U nás (v čechách ) je prostě standard, že polovičaté služby také služby, tak se potom nedivte až si s vámi bude ISP vytírat p***l.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

dneska (sobota) sem zapnul komp a najednou se divim ze se vsechno nejak desne hrabe, tak vlezu do mailu a co nevidim: mail od karnevalu ze sem dosahl limitu a ze mi snizili rychlost na 64/32, jenze ja sem od zacatku uct obdobi prenesel akorat 600MB tak sem na mail odpovedel at s tim neco udelaj a projistotu jsem jim tam i zavolal (mimochodem ten jejich zaznamnik vubec nepocita s tim ze nekdo muze mit telefon bez tonovy volby, takze sem musel volat z mobilu), za hodinu se rychlost zvedla a prisel omluvny mail. Pri predstave ze bych cely vikend byl na 64kbit me ta hodina prisla jako chvilicka a musim rict ze ja mam nastesti s karnevalem jen dobry zkusenosti.

Link to post
Share on other sites
dneska (sobota) sem zapnul komp a najednou se divim ze se vsechno nejak desne hrabe, tak vlezu do mailu a co nevidim: mail od karnevalu ze sem dosahl limitu a ze mi snizili rychlost na 64/32, jenze ja sem od zacatku uct obdobi prenesel akorat 600MB tak sem na mail odpovedel at s tim neco udelaj a projistotu jsem jim tam i zavolal (mimochodem ten jejich zaznamnik vubec nepocita s tim ze nekdo muze mit telefon bez tonovy volby, takze sem musel volat z mobilu), za hodinu se rychlost zvedla a prisel omluvny mail. Pri predstave ze bych cely vikend byl na 64kbit me ta hodina prisla jako chvilicka a musim rict ze ja mam nastesti s karnevalem jen dobry zkusenosti.

 

Jo tak mě minulý víkend v sobotu 11.12. v 0:10 přišel mail, že jsem překročil limit (pozn. moje účetní období pro nový limit začalo ten den v 0:00), rychlost podle DSL.cz asi 50kbps, a celej víkend se na Karnevalu nenašel jedinej člověk, kterej by byl schopen resetnout modem na plnou rychlost... takže jsem čekal víc jak dva dny, než to někdo udělal, navíc se to stalo už druhej měsíc po sobě a pokaždý ty stejný výmluvy: je to chyba softwaru... co mě to KUA zajímá... maj si to spravit!!! :evil:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...