Jump to content
Rixo

Nelze se připojit k síti 5 GHz

Recommended Posts

Ahoj, před pár dny mi na PC (Win 10, wifi usb adaptér Asus AC600 USB-AC51) přestalo fungovat připojení k  síti 5 Ghz. Při pokusu o připojení se usb adaptér po chvilce odpojí a zase připojí. Myslel jsem tedy, že je to adaptérem, ale příčinu jsem nenašel (ovladače stále ty samé, nic se neměnilo) a krom toho jsem zjistil, že k síti se nemůže připojit ani LG TV, která na 5 Ghz do teď také normálně fungovala. Připojí se jen telefon (iOS).

Síťový log modemu CBN CH7465LG (bohužel se mi nepodařilo dohledat, co to znamená)

25-04-2019 19:50:14 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=54:67:51:8c:4e:fe;CMTS-MAC=00:17:10:9a:83:8b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
25-04-2019 19:50:12 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=81.95.110.170 MAC=00:17:10:9A:83:8B;CM-MAC=54:67:51:8c:4e:fe;CMTS-MAC=00:17:10:9a:83:8b;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

 

  • lokalitaKladno
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD Mediabox, modem

Share this post


Link to post

To jsem zapomněl zmínit. Zkoušel jsem restart i reset do továrního nastavení. Nic nepomohlo.

  • lokalitaKladno
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD Mediabox, modem

Share this post


Link to post

Podobný problém mám tak cca týždeň aj ja. K 5GHz sieti sa pripojí len môj a priateľkin mobil. 5GHz sieť som využíval hlavne pre telku ( Sony XF90) ktorá sa ale teraz k sieti nevie pripojiť. Hlási dookola že sieť je mimo dosahu alebo že je zakázaná. Zatiaľ som ju núdzovo pripojil cez LAN káblom. V menu Compalu som našiel nejakú novú položku Smart wifi ktorá je zapnutá ale nejde mi vypnúť. Možno toto je problém. Ale neviem to naisto lebo v Compale som sa asi cca polroka nehrabal, nebol dôvod, išiel bez problémov.

Tak isto som skúšal reset modemu a aj telky, nič nepomohlo bohužiaľ. Mám podozrenie na nejaký update alebo zmenu nadstavení v modeme.

Edited by kotlik
  • lokalitaŽilina
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón 120
  • zařízeníCOMPAL CH7465LG-LC, CA modul SMIT SM1660

Share this post


Link to post

Je SSID pro 2.4 i 5 různé.
U známého nebylo a pomohlo nastavit každé na jiný název

Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk


Standa

  • lokalitaPraha
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízenímodem

Share this post


Link to post

Mam ten samy problem. Telefony i notebook se pripoji, ale tv Sony XE80 ani zaboha. SSID mam oddelene, dokonce 2.4GHz vypnute uplne. Zkousel jsem reset, tovarni nastaveni, ruzne kanaly, nic nepomohlo. TV se pripoji k jinymu routeru bez problemu. Zacalo to delat po Velikonocich (v sobotu tesne nez sem odjel, tak byl na chvilku vypadek a kdyz jsem se vratil na Velikonocni pondeli, tak se TV uz nepripojila).

  • lokalitaPlzeň
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post

Mám takový pocit, že Obnovit tovární nastavení prostřednictvím webového rozhraní (Admin > Restart > Nastavit tovární hodnoty) není totéž, co hardwarový reset pomocí skrytého tlačítka na zadní straně přístroje... Před časem se Compal začal chovat naprosto nepředvídatelně v obou wifi pásmech, pomohl hw reset.


exKarneval

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Share this post


Link to post

Mam uplne stejny problem s Android TV Sony bravia.. internet vypadava, odpojedno, vypnuto.. porad dokola..  mobil funguje.

jeste nedavno vse ok.. nejde mi ted ani chromecast, plex, youtube... vse do 5min vypadne wifi.. katastrofa.

před 7 hodinami, tomus napsal:

Neprobehl nejaky update firmwaru v modemu, jakou verzi tam mate ?

Splňuje standardní specifikaci : DOCSIS 3.0
Verze hardware : 5.01
Verze software : CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH

Jinak v logu mam stejne hlasky jako Rixo.

No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:29:3c:43;CMTS-MAC=00:17:10:9a:b8:94;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

llegal - Dropped FORWARD packet: SRC=192.168.0.87 MAC=1C:6F:65:D3:07:9C;CM-MAC=38:43:7d:29:3c:43;CMTS-MAC=00:17:10:9a:b8:94;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

Kdzy dam v youtube poslat do TV (chromecast) jen problikne cerne a zas se vrati na TV porad, a wifi kazdych 5min se odpoji a pise Vypnuto, a kdyz se chci pripojit rucne pise wifi sit pripojeni odmitnula.. az  za par min to zas jde na 5min. 😫

  • lokalitaMost
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post

Nezbyva, nez znovu pripomenout, ze panem MOJI site mam byt vzdy jen a pouze JA, nikoliv nikdo cizi jako UPC...
Tzn. jedine spravne reseni je mit modem vyhradne v rezimu BRIDGE a na SVOJI sit mit jen a pouze SVUJ router.

  • lokalitaBrno
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenímodem Compal (bridge mode), CA modul

Share this post


Link to post

Evžen: hypotetická otázka - kolik uživatelů má mentálně na to, provozovat vlastní router? Případně zda by v UPC něco ušetřili, kdyby těmto uživatelům vyvinuli a místo nepopulárního Compalu nabídli pouze modem.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 300
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTC7200 (bridge)

Share this post


Link to post
před 15 minutami, sodekcz napsal:

kolik uživatelů má mentálně na to, provozovat vlastní router?

Jeste nedavno na to melo uzivatelu dost. Ovsem touto cestou systematicke degenerace jich na to ma cim dal min, to je pravda...
Jsem zvedav, kam az bude muset lidstvo zajit, aby zjistilo, ze to je spatna cesta...

Jeden by rekl, ze z dob pokusu vyrobit zlato vdechovanim cigaretoveho dymu do vody, se lidstvo dostatecne poucilo. Ale zjevne ne.

  • lokalitaBrno
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenímodem Compal (bridge mode), CA modul

Share this post


Link to post

Z podpory UPC Slovensko mi odpísali že o probléme vedia a že 7.5.2019 sa bude riešiť ( alebo rovno vyjde ) nový firmware pre Compal. 

  • lokalitaŽilina
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón 120
  • zařízeníCOMPAL CH7465LG-LC, CA modul SMIT SM1660

Share this post


Link to post

Tak je to jasný pročetl jsem poslká fóra. všichni s verzí která končí - 2p3 mají stejný problém . Tamní moderátor poslal pár lidem novou verzi -2p4 (která je v betaverzi) a problém vyřeší. Píše že pro veřejnost by měla mít dostupná až někdy po svátcích v květnu... takže asi nezbývá než kabel nebo bridge a vrátit svůj starý router. Good job 👍

  • lokalitaMost
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post

Všem mockrát díky za příspěvky. Nyní si můžu být jistý, že problém není na mé straně. Před pár dny jsem to zkoušel řešit přes podporu UPC ČR, ale tam absolutně nevěděli co s tím.

K problému ještě to, že 2.4 sice funguje, ale třeba LG TV se mi od sítě občas odpojuje, resp. asi obráceně síť odpojuje TV. To se taky nestávalo.

 

Verzi SW mám stejnou jako Hugo.

Splňuje standardní specifikaci : DOCSIS 3.0
Verze hardware : 4.01
Verze software : CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH
Edited by Rixo
  • lokalitaKladno
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD Mediabox, modem

Share this post


Link to post

Pár hodin se s tím mořím, dělám s nastavením routeru i TV (SONY XE9005) všechno možné, aby u ní 5 GHz naskočila. Pak mě napadne, že se sem mrknu a nevěřím svým očím. Mistři z UPC..., bože... Jinak jsem TV nakonec nahodil na 2.4 GHz, ale telefony ani pod jedno z pásem... Děkuji UPC... Jak to bude drahé UPC trvat? Co kompenzace?
SW jako hugo, Rixo.

  • lokalitaPraha 10
  • internetInternet 150
  • televizeTV Klasik
  • telefon-
  • zařízeníCBN CH7465LG, HD Mediabox

Share this post


Link to post

Ahoj

u mna funguje ,

mam NTB lenovo , windows 10, a wifi adapter sa pripoji na 5 GHz pasmo v pohode 

 

  • lokalitaPlzeň-jih
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCOMPAL CH7465LG, HD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

HP Pavilion OK, Sony Xperia XZ1C OK, ale i když jsem psal v jiném vláknu, že Sony Bravia OK tak ne, zjišťuji, že se také nepřipojí žádným způsobem. 3 dny zpět jsem udělal upgrade s androidu 7 na 8, předtím určitě bylo funkční 🤨, ale Sony má po updatu více problémů ... 🙄 

  • lokalitaSokolov
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCAM/CBN CH7465LG

Share this post


Link to post

Problémy s pripojením majú len telky...prečo to netuším. 

@becvys tv Sony si upgradoval ručne? Lebo automatický upgrade Sony stále blokuje kvoli problémom s ARC. 

  • lokalitaŽilina
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón 120
  • zařízeníCOMPAL CH7465LG-LC, CA modul SMIT SM1660

Share this post


Link to post

Kotlik -- zkusil jsem ručně i když jsem o problému s ARC věděl. Automaticky to nenabídne. Byl jsem zvědavý, a až na ten digitální výstup se chování TV zlepšilo. Ale na tom pracují, vydržím...

  • lokalitaSokolov
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCAM/CBN CH7465LG

Share this post


Link to post

Me to blbne take. Jakmile kliknu 5G tak wifi padne a nic. Fungovalo mesice bez problemu. Obavam se, ze ale problem bude na mem PC a nedokazu na to prijit, protoze mobil i notebook s 5g facha ale na PC najednou ani za boha.

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníHD Media box

Share this post


Link to post

Já to vyřešil 10m kabelem k TV 😂 dočasně. jestli to neopravi dám před ten jejich router svůj starý no.. 

  • lokalitaMost
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCH7465LG

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...