Přejít na obsah
lukyn_007

Problém s Chromecastem

Doporučené příspěvky

Nemáte někdo stejný problém? Když dám na svém mobilu Iphone6s spuštění videa z app Horizon GO přes Chromecast v TV, tak se mi v TV spustí aplikace Horizon GO, Objeví se název pořadu, název stanice, čas od kdy do kdy pořad běží, logo stanice a tím to skončí. Napíše to hlášku "Něco je špatně ... prosím zkuste znovu připojit Váš Chromecast a zkuste znovu."

Nevíte kde by mohl být problém?

20190305_204511270_iOS.jpg

  • Fiber Business 240
  • Business Optimum
  • Nevím
  • Liberec

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Potvrzuji, ze aplikace Horizon GO mi posledni dobou pres Chromecat taky zlobi. Sice zacne prehravat, ale po par minutach prestane. Mam moznost pouzit O2 a tam vse bez problemu, dela pouze Horizon GO.

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul 2x
  • Mělník

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

mám stejný problém jako zde zmiňuje hlavsar. Také aplikace spustí přehrávání a po chvilce přestane. Na doporučení vašeho technického centra jsem zkusil jiný chromecast, jiná zařízení (castuji z Android zařízení), restart telefonu do továrního nastavení a nic nepomohlo. Ostatní aplikace fungují bez problému.

  • Internet 150
  • TV Klasik
  • HD Mediabox
  • Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,
zajímalo by mě, jestli se plánuje optimalizace sdílení do Chromecast. Nemá případně někdo tip, jak pády sdílení do Horizon GO vyřešit? 

Doporučení vašeho technického centra nepomáhá - vyzkoušeno na Chromecast 3, Chromecast Ultra. Sice chápu, že Chromecast není nabízený společností UPC, ale sami funkci castování do televize nabízíte, takže bych čekal, že to bude fungovat dle očekávání. Děkuji.

  • Internet 150
  • TV Klasik
  • HD Mediabox
  • Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jakmile začnu odesílat video do Chromecast, přehrávání spadne (zpět na domovskou obrazovku Chromecast). Vždy náhodně, občas přehrávání funguje 5 minut, jindy půl hodiny. U ostatních aplikací funguje castování správně. 

Vyzkoušel jsem restartovat oba Chromecasty do továrního nastavení, mobilní zařízení (tovární nastavení + restart Home aplikace), zkusil jsem Chromecastům přiřadit statickou IP adresu, ale nic nepomáhá. Chromecasty jsou připojené k 5GHz. Nastavení sítě používám tovární od UPC - modem CBN CH7465LG (prémiový modem).

Dost často končí přehrávání chybou, viz screenshot níže.

Jak říkám, žádná jiná aplikace problém nemá - HBO GO, Netflix, YouTube, jenom Horizon Go.

Screenshot_20190314-230731.jpg

Upraveno uživatelem 3georgo3
  • Internet 150
  • TV Klasik
  • HD Mediabox
  • Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Verze FW CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH. Připojení Chromecast Ultra k 2,4 GHz síti je nemožné - mám ho připojený skrze ethernet a stejně padá. U Chromecast 3 vyzkouším. 

  • Internet 150
  • TV Klasik
  • HD Mediabox
  • Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...