Jump to content
Sign in to follow this  
David - UPC

Formulář pro hlášení chyb služby zpětného zhlédnutí

Recommended Posts

Vážení uživatelé fóra,

děkujeme za vaše zpětné vazby. Protože vám chceme poskytovat opravdu kvalitní služby, rádi bychom vás poprosili o pomoc při identifikaci konkrétních problémů funkce Zpětného zhlédnutí a videotéky MyPrime.

Vnímáme vás jako technicky zdatnější uživatele, proto jsme pro vás připravili formulář, do něhož můžete zapisovat problémy, které při využívání registrujete. Pokud se do projektu zapojíte, snažte se prosím být co nejvíc konkrétní, tedy popisovat chybu do posledního detailu:

- kdy se chyba stala,
- na jaké platformě,
- jaká vaše činnost mohla vést k  zaseknutí nebo poruše,
- název a čas konkrétní nahrávky nebo název titulu ve videotéce My Prime.

Pokud nám po omezenou dobu tyto faktické informace poskytnete, pomůžete nám s rozklíčováním problémů a my budeme moci udělat konkrétní a účelné kroky pro jejich odstranění.

Děkujeme za vaši pomoc, velmi si jí važíme.

Formulář pro hlášení chyb naleznete ZDE

David - UPC

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Formulář bude otevřený do konce března. Tedy stále můžete psát chyby, které sledujete ve zpětném zhlédnutí.

Prosím uživatele, pokud je to možné, aby nerozesílali formulář dalším klientům na sociálních sítích. Formulář jsme připravili pro vás,  uživatele UPC Zone. 

Děkuji všem 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Davide, díky za zveřejnění formuláře.

Podrobně jsem v něm popsal " zamrzání " mého HD Mediaboxu při pokusu o ukončení ZZ.

Snad to k něčemu bude.

 

  • lokalitaBrno - Štýřice
  • internetInternet 100
  • televizeTV Klasik
  • telefon-
  • zařízeníTechnicolor TC7200, HD Mediabox

Share this post


Link to post

"- jaká vaše činnost mohla vést k  zaseknutí nebo poruše,"

Seděl jsem v křesle v obýváku a chtěl se dívat na televizi. Netuším, jak jsem tím mohl způsobit že ten krám přestal fungovat. Bylo to v pondělí večer a chtěli jsme doma asi s desetiminutovým opožděním sledovat Rapla na ČT1. Krabičku mám takovou tu malou a jestli v té chvíli fungovalo HorizonGo nevím, protože jsem manželce vysvětloval, že když budeme trpěliví, tak to možná dokoukáme. Obraz se zasekl, potom to kousek přeskočilo dopředu, chvíli běželo v kvalitě asi jako VHS, potom se to zase kouslo a tak furt dokola. Potom ta zatracená věc přestala reagovat na dálkový ovladač úplně a nezbývalo než vyškubnout konektor napájení. Místo Rapla jsme pak sledovali restart zařízení a poučili jsme se, jak se leccos řekne třeba rumunsky. Potom ta věc konečně nastartovala a celá situace se opakovala. Tak jsme se na to vyprdli. Třeba to dokoukáme dneska... 

Konec srandy: Internetové připojení funguje skvěle. Televize online funguje, to jo. Zpětné přehrání je nevypočitatelné. Výše popsané se děje imrvére, bez ohledu na kanál či čas dne. K tomu občas některé kanály, které mají mít zpětné přehrání "ztratí" ikonu této funkce. Naprosto humorné je používat HDD k záznamu: že to chce po prvním připojení formátovat disk chápu. Nahraju pořad a potom po novém zapnutí krabky a při pokusu o přehrání to chce formátovat znovu. Stačí jeden dva restarty a už to funguje i bez formátování, disk je OK a pořady na něm nahrané. Lokalita pražský Žižkov.

Nejsem si jist přínosem formuláře k vyřešení problémů, tyhle věci se tu opakují. Lepší by to bylo opravit.

  • lokalitaPraha Žižkov
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKaon, modem takovej bílej, nastojato

Share this post


Link to post

Na Rapla jsem vcera vecer koukal okolo 22 hodiny a vse jelo vpohode, pokud se STB sekne, neni ho nutne hned tahat z elektriny, staci na ovladaci delsi dobu drzet cervene tlacitko pro vypnuti a STB se vypne.

Jinak ja koukam kazdy vecer na malem HD Mediaboxu na ZZ a za poslednich nekolik tydnu jsem nezaznamenal zadny problem. 🙂

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Share this post


Link to post

@Medvěd Děkuji za Vaší zpětnou vazbu. I když se Vám to možná zdá trochu na hlavu, služba se chová "u každého jinak" jak píše Tomus. Proto potřebujeme znát přesné informace, abychom mohli co nejvíc situaci nasimulovat a následně vyhodnotit. 

@marena ano, máte pravdu. Nejvíce chyb registrujeme ve večerním peaku, tedy od cca 20 - 22 hodin. 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

2 David - UPC:

Dobrá, oceňuji, že "zkousnete" i informace podané nestandardně! Tak to palec nahoru!

Ovšem: Problém je jenom někde (silná aglomerace) a někdy (v době silného provozu). Takže? 

  • lokalitaPraha Žižkov
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKaon, modem takovej bílej, nastojato

Share this post


Link to post

@Medvěd takže se snažíme přijít na to, kde jsou a jaké chyby konkrétně, ty nasimulovat a udělat vše proto, abychom je odstranili.  V tuto chvíli k tomu nemám nic víc. 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

V com je ale mozny technicky problem?

Slovenske UPC sa k tomu absolutne nevyjadruje, a pritom je sluzba Archiv nepozeratelna. Sa cudujem ze ludia viac to nereklamuju...

Archívny program sa neustale akoby prepina z HD na nejake priserne , nazve to, VHS, obcas zasekava obraz.

Nie iba vecer, ale cely den.

Ja ani neverim ze slovenske UPC to rieši. Nie je problem  tých boxoch?

v aplikácii Horizon Go v TV vsetko ide rýchlo, pretácanie, nic neseka.

Zaujimalo by ma preco UPC tento nefunkcny archiv neriesi? Preco

  • lokalitaTrnava-východ
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníCA modul,Horizon HD mediabox,Horizon Go

Share this post


Link to post

@Milosko78 řešíme tento problém velmi detailně, k tomu také slouží formulář pro hlášení konkrétních chyb, který je jak pro CZ, tak pro SK.

Kdybychom znali přesný konkrétní problém, pravděpodobně bychom zde nežádali o pomoc 🙂

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

2 David - UPC: Ten krám už zase nefunguje. Při ZZ se to neustále přepíná do módu horšího než SD vysílání, a po několika zastavení to skončí hláškou "Spojení ztraceno" nebo "Chyba repo043". Udělejte s tím už něco! Výše píšete, že zde žádáte o pomoc - dobrá, jak vám mohu pomoci?

  • lokalitaPraha Žižkov
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKaon, modem takovej bílej, nastojato

Share this post


Link to post

Dobře, budu tedy vypisovat dotazníky. Prosím o zpětnou vazbu, jak vás dotazníky konkrétně posunuly při řešení problému který evidentně máte. Děkuji.

  • lokalitaPraha Žižkov
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKaon, modem takovej bílej, nastojato

Share this post


Link to post

ja uz som dotaznik davno vypisal, volal do UPC. A nic, ani ten box nepouzivam. Apka Horizon na tv android  je o 80% rýchlejsia a ide archiv.

Ale tu nejde iba o nekvalitny a sekajuci Archiv. Ten box je priserne pomalý. Napr ked vyberiem program cez box cakam 12 (!!!!!) sekund ked program sa spustí, takisto pri pretáčani je to pomale.

U aplikacii v TV to ide za 1 sekundu...Otras fakt

  • lokalitaTrnava-východ
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníCA modul,Horizon HD mediabox,Horizon Go

Share this post


Link to post

Jenom obecný poznatek, možná k něčemu bude: spolehlivě mně zpětné přehrání "rozbije" pokus o rychlý posun s náhledem. Pokud se použijí kurzorové šipky, čas na ose se mění a obraz se objeví až při puštění kurzorové šipky, zdá se, že zařízení je "odolnější". Tohle ovšem platí v situacích, kdy se zpětné přehrání alespoň rozjede a funguje. Často začne kolabovat bez příčiny... Celé to dělá laický dojem, jakoby se člověk pokoušel sledovat video na pomalém připojení: zhorší se kvalita, sekne se, dotáhne se a rozjede, sekne se, atd., atd.

  • lokalitaPraha Žižkov
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKaon, modem takovej bílej, nastojato

Share this post


Link to post

Vážení uživatelé fóra,

jak jsem Vás v průběhu informoval, sběr dat k nefunkčnímu zpětnému zhlédnutí byl ukončen.

Aktuálně všechny vaše postřehy vyhodnocujeme s kompetentním týmem zodpovědným za službu zpětného zhlédnutí. Udělali jsme konkrétní kroky k celkové nápravě služby zpětného zhlédnutí. V tuto chvíli by měla být služba již plně stabilní. 

Všem, kteří nám chyby hlásili děkujeme a vážíme si vaší pomoci.

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Share this post


Link to post
Před hodinou, David - UPC napsal:

Udělali jsme konkrétní kroky k celkové nápravě služby zpětného zhlédnutí.

Muzeme se ty konkretni kroky dozvedet?
A nebojte se pouzit odborne vyrazy, my se s tim urcite popereme, nejsme blondyny.

  • lokalitaBrno
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenímodem Compal (bridge mode), CA modul

Share this post


Link to post

@Evzen Evžene, já chápu, že jste nejchytřejší člověk na téhle planetě, ale konkrétní interní informace nemohu zveřejnit. 

Došlo k posílení technologie a k určitým změnám přímo v samotném nastavení. 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Co pozoruji, tak kvalita vysílání (na malém Horizonu) nepadá z plné kvality na základní, ale na nějakou střední (tady došlo asi k úpravě nastavení). Upřímně, je to lepší, ale pořád ne ideální, když se to takto přepíná každých několik minut (zejména při sledování sportovních záznamů/přenosů). Zvláštní je, že pokud se stream odesílá z mobilu do Android TV (přes chrome), tak běží vše naprosto perfektně po většinu času.

  • lokalitaZlín
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKaon 700, Modem Technicolor

Share this post


Link to post

Dnes jsem se na STB zpětně díval na Nova sport a nejen že kvalita občas padala, ale v některých častech se několikrát za minutu přehrávání na vteřinu zaseklo a když znovu naskočilo, bylo asi o 5 vteřin dál. Takže nekoukatelné. Nevypadá to, že se něco změnilo.

  • lokalitaMladá Boleslav
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD Mediabox

Share this post


Link to post
před 10 hodinami, David - UPC napsal:

já chápu, že jste nejchytřejší člověk na téhle planetě, ale konkrétní interní informace nemohu zveřejnit

Ale hovnajs nejchytrejsi... jen jde o to, ze nicnerikajici plky typu "konkrétní kroky k celkové nápravě služby zpětného zhlédnutí" jsou opravdu jen pro smich a skodi predevsim UPC jako firme, protoze z toho bohuzel čiší korporatni prazdne zvasty na sto honů a zavani to neschopnosti vyplodit cokoliv jineho.
Takze jste meli jako firma prilezitost ukazat, ze umite mluvit i k veci, ale propasli jste ji... zase.
A vubec nebylo nutne poustet interni informace a extra detaily, nic takoveho nikdo nepozadoval a neocekaval. Technicky zamereni lide vedi velmi dobre, co jsem mel na mysli... ale obavam se, ze tady je bohuzel dalsi diskuse zbytecna :-\

  • lokalitaBrno
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenímodem Compal (bridge mode), CA modul

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...