Přejít na obsah
rebo

Zkušenost s technickou podporou UPC

Recommended Posts

Dobrý den,
rád bych se podělil o zkušenost s technickou podporou UPC. Nechci být neobjektivní, proto sem dávám veškerou komunikaci, kterou jsem od minulého léta (tak dlouho čekám na vyřešení požadavku) s UPC vedl, aby si každý mohl udělat obrázek sám. Zároveň prosím o informaci, zda se někdo setkal se stejnými problémy s aplikacemi v DVR Mediaboxu ("cihle"), případně jak je řešil. 
Děkuji 

Spoiler

 

Já, 11. 7. 2018
Prosím o radu s následujícími problémy Horizon DVR Mediaboxu:
1) [problém s nahráváním seriálů]
2) Problémy s přehráváním vyhledaných videí v aplikaci Youtube – prakticky nikdy nedojde k přehrání zvoleného videa, po určité prodlevě se spustí až několikáté (druhé nebo třeba až páté) v řadě. Je nutné zavřít aplikaci a po opakovaném spuštění znovu video vyhledat, poté se již zpravidla přehraje. Není ale možné přehrát jiný z nabídky vyhledaných titulů, pouze po opětovném zavření a spuštění aplikace. Poměrně často dochází i k chybnému zobrazení virtuální (řádkové) „klávesnice“ sloužící k zadání výrazu při hledání – nezobrazuje se, je vidět pouze jedno písmeno aktivizované stisknutím klávesy na klávesnici dálkového ovládání.
3) Často není možné spustit aplikaci při přehrávání z DVR (resp. se zřejmě spustí, ale běží na pozadí a její „okno“ není viditelné). Tento problém se opakuje nepravidelně, týká se všech aplikací (nejčastěji ho zaznamenávám u WikiTivia, používání jiných aplikací zároveň s přehráváním nemá moc smysl). U zpětného zhlédnutí ani živého sledování se neobjevuje.
Problémy s Youtube i spouštěním aplikací jsou dlouhodobé a objevují se prakticky od uvedení nového uživatelského rozhraní, zaznamenal jsem je už během testování a upozorňoval na ně v rámci zpětné vazby /např. e-mailem 21. 4. 2017/).
UPC, 12. 7. 2018
Radí provést  "třítlačítkový reset", odpovídám, že mám nahrané pořady a nemám momentálně čas se na ně podívat, proto provedu reset až za několik týdnů a poté se ozvu.
Já, 22. 8. 2018
omlouvám se za opožděnou reakci, nakonec jsem se k  nahraným pořadům dostal později, než jsem předpokládal.
Resetování modemové části nemělo žádný efekt, proto jsem použil navrhovaný "třítlačítkový reset" [problém 1 odstraněn]. 
Na chování aplikací (body 2 a 3) ale provedený restart neměl vliv, problémy přetrvávají. [plus drobné nedostatky u aplikací iDdes a CNN]
Já, 16. 10. 2018
dovoluji si připomenout, že na odpověď stále čekám.:-)
UPC, 19. 10. 2018
velice děkuji za provedení trojtlačítkového resetu, v případě problému s aplikacemi idnes a cnn o tomto nešvaru kolegové již vědí a pracují na nápravě.
V záležitosti Youtube zde jednáme o autorských právech proto je hodně videi nedostupných.
Prosím o strpení.
Já, 19. 10. 2018
Děkuji za odpověď.
V případě Youtube jsem možná problém nejasně popsal - nejde o to, že by videa byla zcela nedostupná (jsou i taková, u nich se objevuje chybová hláška, že je nelze přehrát na zařízení), ale nespustí se napoprvé, chvíli se načítá, poté se spustí další (ne vždy první) v pořadí. Po vypnutí aplikace a opětovném spuštění se video přehraje, což, domnívám se, nemůže být způsobeno autorskými právy (i proto, že k tomuto jevu dochází pravidelně, tedy u většiny videí, navíc se objevil až s novým uživatelským rozhraním).
 
UPC, kromě automatického potvrzení přijetí a zaevidování požadavku, opět bez odpovědi.

 

 

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 100 minut
  • zařízeníDVR Mediabox, Kaon DVR, m. Compal, telef

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×