Jump to content
Sign in to follow this  
Michal Bladys

Problém s Wi-Fi a některými aplikacemi

Recommended Posts

Dobrý večer..... máme doma Net od UPC, šlape v pohodě. Jen je problém v tom, že některé aplikace v PC, mobilu a v tabletu při připojení na Wifi nefungují, to stejné ani online hraní např. Heartstone, pokerových aplikací a plno jiného. (Platí i pro hraní na PC) na tel. podpoře mi řekli že prý je to problém u nás s údajným zavirováním a víc nic.... nepochopil jsem ho, tak se obracím sem a prosím o pomoc nebo radu 🙂 děkuju Michal

  • Starší služba
  • Telefon 30 minut
  • Starší služba
  • Technicolor TC7200
  • Chomutov

Share this post


Link to post

 Možná vám UPC zablokovali porty pro některé služby, dělá se to z toho důvodu pokud se v počítači objeví nějaká virová nákaza, která například rozesílá spam, také se mě to kdysi jednou stalo.

zkuste znovu zavolat na UPC a zeptat se zda nemáte zablokované porty.

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • Ubee EVM3236, HD Mediabox
  • Brno

Share this post


Link to post

Děkuju za radu, něco podobnýho říkali stim virem, ale moc jsem to nepobral.... jak říkám, heartstone na mobilu jde pouze když jsem připojen na mob. data.... jak se přepnu na wifi, hned mě to odpojí.... to stejný na PC i přes kabelové připojení. Popřípadě odblkování portů zajistíme jak ? Nebo by to měli opravit celé UPC ? Nebo prostě a stručně, potřebuju se toho zbavit 😄 děkuju 🙂 

  • Starší služba
  • Telefon 30 minut
  • Starší služba
  • Technicolor TC7200
  • Chomutov

Share this post


Link to post

Nejprve odstraňte z počítače případně z mobilu viry a poté znovu zavolejte UPC s žádostí o odblokování portů. 

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • Ubee EVM3236, HD Mediabox
  • Brno

Share this post


Link to post
Před hodinou, tomus napsal:

ok, děkuju moc za radu :)) mobily by měli být čisté, ale mám noťas nastavený jako hlavní PC a stolní PC mi příjde z opravy komplet čistý. Takže když nastavim jako domovské PC stolní PC, tak by to mělo být OK po odblokování portů ? 

 

Edited by Michal Bladys
  • Starší služba
  • Telefon 30 minut
  • Starší služba
  • Technicolor TC7200
  • Chomutov

Share this post


Link to post

Doporučuji zkontrolovat na viry všechny počítače které se připojovaly k vaší domácí sítí před vznikem tohoto problému, jinak hrozí že se celá situace bude opakovat.

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • Ubee EVM3236, HD Mediabox
  • Brno

Share this post


Link to post

No abych to komplet objasnil 😄 bydlím chvilku s přítelkyní a podle všeho, ten problém je dýl, jen ona nevyužila snad nic, čemu by bránil tento problém, takže o tom možná ani pořádně nevěděla..... mobilní telefony a tablet jsou buď max. měsíc staré, nebo cca 3 měsíce po obnově továr. nastavení. Nejspíše bude problém opravdu v noťasu, kterej je připojenej nejdýl a zřejmě nastaven na domácí správce.... tím pádem, když tedy podle vás odvyruju noťas, kontaktují UPC, tak by to mělo být v pohodě ? 🙂 takhle to tedy chápu..... btw: máme od UPC právě i TV, tak jestli by nějak tohle nemohlo s problémem taky mít souvislost

  • Starší služba
  • Telefon 30 minut
  • Starší služba
  • Technicolor TC7200
  • Chomutov

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...