Jump to content

Problémy s HBO GO v TV Samsung


Guest snow.white@centrum.cz
 Share

Recommended Posts

Zdravím,

už cca 2 roky používám službu HBO GO od UPC v TV Samsung. Začátky byly krušné, příjem "zamrzal", teď bylo asi půl roku bez problémů, kolem Vánoc 2018 opět začaly zejména večer problémy s přehráváním. Včera (6.1.2019) jsem zaznamenala problém už při přihlášení, které bylo velmi pomalé, ovládání (posun mezi žánry a pořady) byl velmi zpomalený a při většině výběrů titulů vyskočila chyba s připojením 10.24.

Zkusila jsem vypnout/zapnout TV, ale to nepomohlo. Zkusila jsem se přihlásit do jiné "smart" služby přes TV (youtube apod) a bez problémů internet v TV běží. Zkusila jsem se přihlásit na notebooku do HBO a tam šly pořady bez problému spustit i rychlost odezvy byla ok.

Chtěla jsem zkusit odinstalovat aplikaci HBO GO v TV, ale možnost "odebrat" nebyla aktivní.

Zkusila jsem volat na infolinku UPC, ale tam prý tuto chybu neznají a poradili mi restart TV do továrního nastavení. To se mi moc nechce, kdo se s tim má nastavovat... samozřejmě bude-li to jediná možnost, vyzkouším, ale teď prosím zda má někdo zkušenost či radu.

Děkuji.

Link to comment
Share on other sites

Mám podobný problém.Taky tv Samsung.Do lonského roku  vše probíhalo normálně.Načítání,přihlášení,přehrávání.Od nového roku při přehrávání se obraz zhorší oproti normálu,jako bych se díval na VHSku,občas se obraz sekne a načítá.Dělá to jak při připojením internetu v tv přes wi-fi,tak natrvrdo kabelem.Podle mě je problém bud na straně HBO,nebo Samsungu.Internet jede na pohodu.

  • 500 Mb/s
  • ∞ GB
  • Komplet
  • CAModul,HD DVR Mediabox
  • Brno-Kohoutovice
Link to comment
Share on other sites

HBO GO v Samsung Tv je víceméně nefunkční, neustále Retry a podobné chyby. Zkusil jsem z telefonu a taky občas potíže, tak jsem to dal přes Chromecast a bez problémů běží.

  • 250 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • TechnicolorTC7200,HDMediabox,3xCAmodul
  • Hradec Králové
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...