Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zdravím,

už cca 2 roky používám službu HBO GO od UPC v TV Samsung. Začátky byly krušné, příjem "zamrzal", teď bylo asi půl roku bez problémů, kolem Vánoc 2018 opět začaly zejména večer problémy s přehráváním. Včera (6.1.2019) jsem zaznamenala problém už při přihlášení, které bylo velmi pomalé, ovládání (posun mezi žánry a pořady) byl velmi zpomalený a při většině výběrů titulů vyskočila chyba s připojením 10.24.

Zkusila jsem vypnout/zapnout TV, ale to nepomohlo. Zkusila jsem se přihlásit do jiné "smart" služby přes TV (youtube apod) a bez problémů internet v TV běží. Zkusila jsem se přihlásit na notebooku do HBO a tam šly pořady bez problému spustit i rychlost odezvy byla ok.

Chtěla jsem zkusit odinstalovat aplikaci HBO GO v TV, ale možnost "odebrat" nebyla aktivní.

Zkusila jsem volat na infolinku UPC, ale tam prý tuto chybu neznají a poradili mi restart TV do továrního nastavení. To se mi moc nechce, kdo se s tim má nastavovat... samozřejmě bude-li to jediná možnost, vyzkouším, ale teď prosím zda má někdo zkušenost či radu.

Děkuji.

  • lokalitaPraha 8
  • internetInternet 150
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníwifi ed3.0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Mám podobný problém.Taky tv Samsung.Do lonského roku  vše probíhalo normálně.Načítání,přihlášení,přehrávání.Od nového roku při přehrávání se obraz zhorší oproti normálu,jako bych se díval na VHSku,občas se obraz sekne a načítá.Dělá to jak při připojením internetu v tv přes wi-fi,tak natrvrdo kabelem.Podle mě je problém bud na straně HBO,nebo Samsungu.Internet jede na pohodu.

  • lokalitaBrno-Kohoutovice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníCAModul,HD DVR Mediabox

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Já se sice musím pravidelně - tak 1x za 10 dní vždycky znovu přihlašovat, ale jinak mně načítání i přehrávání jede v pohodě.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníTechnicolor, CA modul

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

HBO GO v Samsung Tv je víceméně nefunkční, neustále Retry a podobné chyby. Zkusil jsem z telefonu a taky občas potíže, tak jsem to dal přes Chromecast a bez problémů běží.

  • lokalitaHradec Králové
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefonStarší služba
  • zařízeníTechnicolorTC7200,HDMediabox,3xCAmodul

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...