Jump to content

Recommended Posts

Zdravím,

už cca 2 roky používám službu HBO GO od UPC v TV Samsung. Začátky byly krušné, příjem "zamrzal", teď bylo asi půl roku bez problémů, kolem Vánoc 2018 opět začaly zejména večer problémy s přehráváním. Včera (6.1.2019) jsem zaznamenala problém už při přihlášení, které bylo velmi pomalé, ovládání (posun mezi žánry a pořady) byl velmi zpomalený a při většině výběrů titulů vyskočila chyba s připojením 10.24.

Zkusila jsem vypnout/zapnout TV, ale to nepomohlo. Zkusila jsem se přihlásit do jiné "smart" služby přes TV (youtube apod) a bez problémů internet v TV běží. Zkusila jsem se přihlásit na notebooku do HBO a tam šly pořady bez problému spustit i rychlost odezvy byla ok.

Chtěla jsem zkusit odinstalovat aplikaci HBO GO v TV, ale možnost "odebrat" nebyla aktivní.

Zkusila jsem volat na infolinku UPC, ale tam prý tuto chybu neznají a poradili mi restart TV do továrního nastavení. To se mi moc nechce, kdo se s tim má nastavovat... samozřejmě bude-li to jediná možnost, vyzkouším, ale teď prosím zda má někdo zkušenost či radu.

Děkuji.

  • lokalitaPraha 8
  • internetInternet 150
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníwifi ed3.0

Share this post


Link to post

Mám podobný problém.Taky tv Samsung.Do lonského roku  vše probíhalo normálně.Načítání,přihlášení,přehrávání.Od nového roku při přehrávání se obraz zhorší oproti normálu,jako bych se díval na VHSku,občas se obraz sekne a načítá.Dělá to jak při připojením internetu v tv přes wi-fi,tak natrvrdo kabelem.Podle mě je problém bud na straně HBO,nebo Samsungu.Internet jede na pohodu.

  • lokalitaBrno-Kohoutovice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníCAModul,HD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Já se sice musím pravidelně - tak 1x za 10 dní vždycky znovu přihlašovat, ale jinak mně načítání i přehrávání jede v pohodě.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníTechnicolor, CA modul

Share this post


Link to post

HBO GO v Samsung Tv je víceméně nefunkční, neustále Retry a podobné chyby. Zkusil jsem z telefonu a taky občas potíže, tak jsem to dal přes Chromecast a bez problémů běží.

  • lokalitaHradec Králové
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonStarší služba
  • zařízeníTechnicolorTC7200,HDMediabox,3xCAmodul

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...