Přejít na obsah

Recommended Posts

Pro službu UPC Telefon využívám DECT telefon Gigaset A510 IP a už delší čas mi neustále indikuje zmeškaný hovor od New MBX Unavailable, telefon přitom ale nevyzváněl. Netuší někdo jak se toho zbavit?

  • lokalitaPraha - Letňany
  • internetInternet 300
  • televizeTV Start
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal CH7465LG-LC

Sdílet toto téma


Link to post

Hlasovou schránku sem nikdy nepoužil ani nevím že ji tam mám a jak se to ovládá. Du se podívat jestli najdu nějakej manuál.

Tak sem zavolal na *68 pro vyzvednutí vzkazu, proběhl průvodce pro první použití schránky, nastavení hesla, vzkazu, jména, dokončil sem to a pak mi to řeklo, že mám 1 vzkaz, tak sem ho smazal a schránku deaktivoval vytočením #56#. Nic jinýho sem v návodu ohledně schránky nenašel, jestli to nedá pokoj tak už vážně nevím.

Upraveno uživatelem xtonda
  • lokalitaPraha - Letňany
  • internetInternet 300
  • televizeTV Start
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal CH7465LG-LC

Sdílet toto téma


Link to post

Jo, už tam ten zmeškaný hovor nenaskakuje, tak se zdá, že to zabralo. Nicméně jako zapřisáhlý odpůrce hlasových schránek jsem přesvědčen, že sem jí rušil, tak nechápu, kde se to tam vzalo.

  • lokalitaPraha - Letňany
  • internetInternet 300
  • televizeTV Start
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal CH7465LG-LC

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×