Jump to content
Sign in to follow this  
JirkaP

Ztrátovost paketů večer v Litoměřicích

Recommended Posts

Okolo 15 hodiny je vše v pořádku :

29112018.thumb.png.d4d51fcb94e44e916cacd0c736a9d518.png

 

A okolo 18 hodiny ( možná, že i dříve ) začíná toto :

29112018b.thumb.png.a295b3522e2f21888474aac82b9965fb.png

Na UPC nahlášeno, ale přichází jen automatické odpovědi, že na tom pracují.

Je to již několikátý den.

Pingy na seznam.cz a google.com  jsou nízké, ale ztrátovost je okolo 20 procent.

Jinak modem Technicolor T7200 v režimu bridge, a za ním Mikrotik RB951Ui-2HnD.

Může tu někdo kompetentní předat dál, nebo poradit co s tím.

Teď před 21 hodinou je to ještě horší.

29112018d.thumb.png.b6a90afdc419aa655c14791a56e17886.png

 

Jinak při testu rychlosti mám Download přibližně to co mám mít, ale Upload je minimální - skoro nulový. Testováno na několika různých měřácích. I odeslání obrázku 141 KB do tohoto příspěvku trvalo strašně dlouho a až na druhý pokus.

  • Internet 50
  • -
  • TV Start
  • TC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS
  • Litoměřice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teď před 23 hodinou je zas vše v pořádku.29112018Ekonec.thumb.png.5bd0ab651d100475261f46a9b28c2436.png

 

By mne zajímalo čím to je.

Popřípadě zda se nějaký technik k tomuto vyjádří.

 

  • Internet 50
  • -
  • TV Start
  • TC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS
  • Litoměřice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravděpodobně nějaké rušení, můžeš zkontrolovat kabel který vede od zásuvky UPC k modemu zda jsou konektory dobře dotažené atd.

Pokud na tom technici UPC pracuji tak můžou závadu hledat pouze v době kdy k tomuto problému dochází proto to může trvat delší dobu než se na příčinu přijde.

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kabely zkontrolovány, modem i routr zresetován. A kabelem u mne to určitě nebude, když v některých hodinách je vše v pořádku. Přece se sám nepovolí a pak se sám zas neutáhne. Teď ráno před 6 hodinou je vše v pořádku.

Doufám, že to zde nějaký technik z UPC čte a že mi odpoví. Číslo požadavku podle kterého to řeší u UPC je 1684064.

  • Internet 50
  • -
  • TV Start
  • TC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS
  • Litoměřice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Údaje teď okolo 20 hodiny. Hodnoty na modemu jsou skoro stejné, a ztráty paketů jsou zas veliké

526489446_30112018okolo20hodiny.thumb.png.cd28f62a43071998e90d913b7e5fda0b.png1303653623_Odesln30112018okolo20hodiny.thumb.png.fc218425e9ac8652eb427cc7aeedba1a.png650182542_Stahovn3011201820hodin.thumb.png.6c74ada2b6c990e0f09d5e20f02bc7ee.pngveliké.

  • Internet 50
  • -
  • TV Start
  • TC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS
  • Litoměřice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dneska to skončilo chvilku po 23:15. Viz časová stopa. Toto sem dávám pro techniky z UPC, aby věděli v kolik to dneska skončilo. A aby s tím tedy něco pokud možno co nejdříve udělali. Od tohoto času zas internet běhá jak má.

1949659270_30112018okolo23hodiny.thumb.png.f1816243b0998779b055107e3b340ecb.png

  • Internet 50
  • -
  • TV Start
  • TC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS
  • Litoměřice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...