JirkaP 6 Posted November 29, 2018 Share Posted November 29, 2018 Okolo 15 hodiny je vše v pořádku : A okolo 18 hodiny ( možná, že i dříve ) začíná toto : Na UPC nahlášeno, ale přichází jen automatické odpovědi, že na tom pracují. Je to již několikátý den. Pingy na seznam.cz a google.com jsou nízké, ale ztrátovost je okolo 20 procent. Jinak modem Technicolor T7200 v režimu bridge, a za ním Mikrotik RB951Ui-2HnD. Může tu někdo kompetentní předat dál, nebo poradit co s tím. Teď před 21 hodinou je to ještě horší. Jinak při testu rychlosti mám Download přibližně to co mám mít, ale Upload je minimální - skoro nulový. Testováno na několika různých měřácích. I odeslání obrázku 141 KB do tohoto příspěvku trvalo strašně dlouho a až na druhý pokus. Quote Internet 50 - TV Start TC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS Litoměřice Link to post Share on other sites
JirkaP 6 Posted November 29, 2018 Author Share Posted November 29, 2018 Teď před 23 hodinou je zas vše v pořádku. By mne zajímalo čím to je. Popřípadě zda se nějaký technik k tomuto vyjádří. Quote Internet 50 - TV Start TC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS Litoměřice Link to post Share on other sites
tomus 196 Posted November 29, 2018 Share Posted November 29, 2018 Pravděpodobně nějaké rušení, můžeš zkontrolovat kabel který vede od zásuvky UPC k modemu zda jsou konektory dobře dotažené atd. Pokud na tom technici UPC pracuji tak můžou závadu hledat pouze v době kdy k tomuto problému dochází proto to může trvat delší dobu než se na příčinu přijde. Quote 150 Mb/s - Komfort Compal VF, HD Mediabox, CA modul Brno Link to post Share on other sites
JirkaP 6 Posted November 30, 2018 Author Share Posted November 30, 2018 Kabely zkontrolovány, modem i routr zresetován. A kabelem u mne to určitě nebude, když v některých hodinách je vše v pořádku. Přece se sám nepovolí a pak se sám zas neutáhne. Teď ráno před 6 hodinou je vše v pořádku. Doufám, že to zde nějaký technik z UPC čte a že mi odpoví. Číslo požadavku podle kterého to řeší u UPC je 1684064. Quote Internet 50 - TV Start TC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS Litoměřice Link to post Share on other sites
Marek-26 262 Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 Někdo okolo 18. hodiny něco zapne a před 23. hodinou to vypne a jde spát. To, co zapne, posílá zpět do sítě rušení. Quote 300 Mb/s ∞ GB 10 Mb/s Komplet Compal, HZN USB Brüx Link to post Share on other sites
technik 124 Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 ještě se podívejte na paremetry signálu v modemu před poruchou a při poruše ... Quote - - Jiná služba nic UPC Link to post Share on other sites
JirkaP 6 Posted November 30, 2018 Author Share Posted November 30, 2018 Teď okolo 14hodiny je vše v pořádku. A zde jsou hodnoty z mého modemu v tento čas. Quote Internet 50 - TV Start TC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS Litoměřice Link to post Share on other sites
JirkaP 6 Posted November 30, 2018 Author Share Posted November 30, 2018 Údaje teď okolo 20 hodiny. Hodnoty na modemu jsou skoro stejné, a ztráty paketů jsou zas veliké veliké. Quote Internet 50 - TV Start TC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS Litoměřice Link to post Share on other sites
ApacheSK 14 Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 Treba ich otravovať kym nespravia, keď je rušenie u nejakého koncového zákaznika tak to chvíľu potrvá Quote Internet 500 - TV Start Compal CH7465LG Košice Link to post Share on other sites
JirkaP 6 Posted November 30, 2018 Author Share Posted November 30, 2018 Dneska to skončilo chvilku po 23:15. Viz časová stopa. Toto sem dávám pro techniky z UPC, aby věděli v kolik to dneska skončilo. A aby s tím tedy něco pokud možno co nejdříve udělali. Od tohoto času zas internet běhá jak má. Quote Internet 50 - TV Start TC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS Litoměřice Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.