Jump to content
Sign in to follow this  
JirkaP

Ztrátovost paketů večer v Litoměřicích

Recommended Posts

Okolo 15 hodiny je vše v pořádku :

29112018.thumb.png.d4d51fcb94e44e916cacd0c736a9d518.png

 

A okolo 18 hodiny ( možná, že i dříve ) začíná toto :

29112018b.thumb.png.a295b3522e2f21888474aac82b9965fb.png

Na UPC nahlášeno, ale přichází jen automatické odpovědi, že na tom pracují.

Je to již několikátý den.

Pingy na seznam.cz a google.com  jsou nízké, ale ztrátovost je okolo 20 procent.

Jinak modem Technicolor T7200 v režimu bridge, a za ním Mikrotik RB951Ui-2HnD.

Může tu někdo kompetentní předat dál, nebo poradit co s tím.

Teď před 21 hodinou je to ještě horší.

29112018d.thumb.png.b6a90afdc419aa655c14791a56e17886.png

 

Jinak při testu rychlosti mám Download přibližně to co mám mít, ale Upload je minimální - skoro nulový. Testováno na několika různých měřácích. I odeslání obrázku 141 KB do tohoto příspěvku trvalo strašně dlouho a až na druhý pokus.

  • lokalitaLitoměřice
  • internetInternet 50
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS

Share this post


Link to post

Teď před 23 hodinou je zas vše v pořádku.29112018Ekonec.thumb.png.5bd0ab651d100475261f46a9b28c2436.png

 

By mne zajímalo čím to je.

Popřípadě zda se nějaký technik k tomuto vyjádří.

 

  • lokalitaLitoměřice
  • internetInternet 50
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS

Share this post


Link to post

Pravděpodobně nějaké rušení, můžeš zkontrolovat kabel který vede od zásuvky UPC k modemu zda jsou konektory dobře dotažené atd.

Pokud na tom technici UPC pracuji tak můžou závadu hledat pouze v době kdy k tomuto problému dochází proto to může trvat delší dobu než se na příčinu přijde.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Share this post


Link to post

Kabely zkontrolovány, modem i routr zresetován. A kabelem u mne to určitě nebude, když v některých hodinách je vše v pořádku. Přece se sám nepovolí a pak se sám zas neutáhne. Teď ráno před 6 hodinou je vše v pořádku.

Doufám, že to zde nějaký technik z UPC čte a že mi odpoví. Číslo požadavku podle kterého to řeší u UPC je 1684064.

  • lokalitaLitoměřice
  • internetInternet 50
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS

Share this post


Link to post

Údaje teď okolo 20 hodiny. Hodnoty na modemu jsou skoro stejné, a ztráty paketů jsou zas veliké

526489446_30112018okolo20hodiny.thumb.png.cd28f62a43071998e90d913b7e5fda0b.png1303653623_Odesln30112018okolo20hodiny.thumb.png.fc218425e9ac8652eb427cc7aeedba1a.png650182542_Stahovn3011201820hodin.thumb.png.6c74ada2b6c990e0f09d5e20f02bc7ee.pngveliké.

  • lokalitaLitoměřice
  • internetInternet 50
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS

Share this post


Link to post

Dneska to skončilo chvilku po 23:15. Viz časová stopa. Toto sem dávám pro techniky z UPC, aby věděli v kolik to dneska skončilo. A aby s tím tedy něco pokud možno co nejdříve udělali. Od tohoto času zas internet běhá jak má.

1949659270_30112018okolo23hodiny.thumb.png.f1816243b0998779b055107e3b340ecb.png

  • lokalitaLitoměřice
  • internetInternet 50
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS

Share this post


Link to post

Ráno v 6 hodin bylo vše v pořádku.

Teď před obědem ,na radu z call centra jsem odpojil svůj Mikrotik, restartoval Technicolor a jedu na bezdrátu 2,4 GHz z tohoto modemu v módu router.

1581087005_0212201813_10hodinTC7200.thumb.png.0029d48368375e50f7c80542072f98e4.png

Edited by JirkaP
  • lokalitaLitoměřice
  • internetInternet 50
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS

Share this post


Link to post

To jsem už taky dělal.  Ztrátovost je podobná.

Toto je stav ted v 17:20. Stolní PC spojené kabelem s modemem Technicolor 7200.519426415_0212201817_17hodinLAN.thumb.png.ce1c6e157ac69bb889ee457819932f0d.png

Zítra ráno by měl dojet technik, tak jsem zvědav. A pak dám sem report jak to dopadlo.

  • lokalitaLitoměřice
  • internetInternet 50
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS

Share this post


Link to post

Zde je ve zkratce report.

Technik přijel ve stanovenou dobu a byl slušný.

Vše u mne překontroloval, přidal tlumivky ( válečky ) na zpětný chod jak pro televizi, tak pro rádio. Vše bylo v pořádky. I hodnoty v mém modemu.

Pak na Svém přístroji viděl ( nějaký měřák s displejem ) do historie, že je tam opravdu velké rušení. Prý se to netýká jen našeho paneláku, ale i okolních, které jsou tento panel ( i ho jmenoval, ale již si nepamatuji přesný název ) napojeni. Je to asi někde při převodu z optiky na metaliku. Není to ta rozvodná skříň v našem paneláku

Bohužel rušení se večer zase objevuje. Ztrátovost je zase okolo 30 procent, takže skoro nepoužitelné. Odeslat větší soubor je skoro nemožné. Sousedi mi taky potvrdili, že je internet zlobí, ale zatím na CALL centrum nevolali.

Je tu někdo, kdo mi poradí na koho se obrátit ? Nějakého technika co je schopen problém vyřešit. Přeci, když místní technik v našem městě vidí na Svém přístroji v historii, takovéto rušení, tak by to UPC mělo nějak vyřešit - zjistit od koho se tento rušicí signál vrací do sítě a desítkám lidí znemožňuje používat Internet.

Nechci opětovně zakládat nový incident, kde mi zase pošlou zprávu ať u sebe restartuji modem, a utáhnu kabely.

Proto se ptám zde místních poradců - techniků od UPC. Dnes 7.12.2018 to začalo okolo 20 hodiny.

 

Edited by JirkaP
  • lokalitaLitoměřice
  • internetInternet 50
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS

Share this post


Link to post

Vyřešeno.

Místní technik ve vedlejším baráku ( již jiná ulice ) na rozvaděči odpojil domácnost, která toto rušení zapříčiňovala. Takže už je vše v pořádku.

Jen mne překvapuje, že na dohledu v  UPC, toto nevidí, a nepošlou hned technika ať toto na místě vyřeší ( odpojí ).  Když se jedná o několik desítek domácností co mají kvůli tomu zcela nepoužitelný internet.

 

  • lokalitaLitoměřice
  • internetInternet 50
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTC7200 (bridge mode), Mikrotik RB962UiGS

Share this post


Link to post

Zdravím,

jak jsem psal, odhalit zdroj nepravidelného rušení není taková sranda. Na dohledu to vidí, že je zarušená nějaká frekvence, ale nevidí, kdo to rušení způsobuje. To musí dohledat až technik v terénu.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...