Rumplestiltskin 0 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Sleduji TV výhradně na PC (Horizon Go) a poslední dobou registruji velmi časté výpadky. Nebo dokonce nemožnost sledování požadovaného kanálu. Musím často opakovaně klikat na připojení a někdy ani to nepomůže. Také se často stává, že při sledování programu dochází k přerušení a musím se opětovně připojovat. A to je teď už dennodenně. Je to velmi nepříjemné (mírně řečeno) Quote Internet 300 TV Komfort modem Cisco EPC3212 už ne, ten nový Ostrava Link to post Share on other sites
tomus 190 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Používáš aplikaci Horizon Go pro Windows 10, nebo to pouštíš v běžném prohlížeči jako Chrome Mozilla a podobně? jakým způsobem máš PC připojené k internetu, kabelem nebo přes wifi? Quote 150 Mb/s - Komfort Compal VF, HD Mediabox, CA modul Brno Link to post Share on other sites
Evzen 215 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Bezva otazky, ale... pokud by to zatraceny Horizon Go fungovalo pradne, tak by byly zcela bezpredmetne... To je jako kdyby funkcnost, cojavim, Alza.cz zavisela na tom, jestli tam lezu prohlizecem nebo appkou, nebo jestli tam lezu pres kabel nebo wifi... :-O :-( Quote Jiná služba - Jiná služba modem Compal (bridge mode), CA modul Brno Link to post Share on other sites
Rumplestiltskin 0 Posted November 18, 2018 Author Share Posted November 18, 2018 používám ve všech prohlížečích, win10 i aplikaci, připojení kabelem UPC :). Vše ostatní běží tak jak má být, akorát ten veleprojekt HORIZON GO dělá neplechu. https://prnt.sc/ljw32h - a čekám a čekám Quote Internet 300 TV Komfort modem Cisco EPC3212 už ne, ten nový Ostrava Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.