Rumplestiltskin 0 Nahlásit příspěvěk Odesláno 18. listopadu 2018 Sleduji TV výhradně na PC (Horizon Go) a poslední dobou registruji velmi časté výpadky. Nebo dokonce nemožnost sledování požadovaného kanálu. Musím často opakovaně klikat na připojení a někdy ani to nepomůže. Také se často stává, že při sledování programu dochází k přerušení a musím se opětovně připojovat. A to je teď už dennodenně. Je to velmi nepříjemné (mírně řečeno) Ostrava Internet 300 TV Komfort Starší služba modem Cisco EPC3212 už ne, ten nový Sdílet toto téma Link to post
tomus 52 Nahlásit příspěvěk Odesláno 18. listopadu 2018 Používáš aplikaci Horizon Go pro Windows 10, nebo to pouštíš v běžném prohlížeči jako Chrome Mozilla a podobně? jakým způsobem máš PC připojené k internetu, kabelem nebo přes wifi? Brno Internet 100 TV Komfort - Ubee EVM3236, HD Mediabox Sdílet toto téma Link to post
Evzen 105 Nahlásit příspěvěk Odesláno 18. listopadu 2018 Bezva otazky, ale... pokud by to zatraceny Horizon Go fungovalo pradne, tak by byly zcela bezpredmetne... To je jako kdyby funkcnost, cojavim, Alza.cz zavisela na tom, jestli tam lezu prohlizecem nebo appkou, nebo jestli tam lezu pres kabel nebo wifi... :-O :-( Brno Starší služba Starší služba Starší služba modem Compal (bridge mode), CA modul Sdílet toto téma Link to post
Rumplestiltskin 0 Nahlásit příspěvěk Odesláno 18. listopadu 2018 používám ve všech prohlížečích, win10 i aplikaci, připojení kabelem UPC :). Vše ostatní běží tak jak má být, akorát ten veleprojekt HORIZON GO dělá neplechu. https://prnt.sc/ljw32h - a čekám a čekám Ostrava Internet 300 TV Komfort Starší služba modem Cisco EPC3212 už ne, ten nový Sdílet toto téma Link to post