Přejít na obsah
David - UPC

UPC na konci září s výrazným růstem prodeje a rozšířením sítě

Recommended Posts

CZ

Společnost UPC Česká republika, která je součástí Liberty Global, největšího světového mezinárodního poskytovatele TV a širokopásmových služeb, evidovala na konci 3. čtvrtletí výrazný růst počtu poskytovaných služeb (RGUs). Celkový počet televizních, internetových a telefonních služeb na konci září 2018 dosáhnul 1 224 800, což je až o 58 700 služeb více v porovnání se stejným obdobím v roce 2017. Výrazný růst počtu služeb byl podpořen pokračujícími investicemi do rozšiřování sítě a zkvalitňování služeb, včetně pravidelného zvyšování rychlosti internetového připojení pro všechny zákazníky, výměny modemů za špičkové WiFI routery, přidávání nových HD stanic, jako i dalšími kroky vedoucími ke zkvalitňování péče o zákazníky.

Celá tisková zpráva ZDE

 

UPC ČR_Infografika_Q3-2018.PNG

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

...nepocitaje pokracujici narust poctu nasranych klientu, kterym nefunguje Horizon Go a/nebo zpetne zhlednuti.

  • lokalitaBrno
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal (bridge mode), CA modul SMIT CI+

Sdílet toto téma


Link to post

To je moc hezké a UPC gratuluji. Ono bodejť by nestoupal zájem nových uživatelů, když jim UPC servíruje daleko lepší služby za ceny o několik set menší, než musí platit stávající dlouholetí věrní zákazníci. Osobně jsem několik let platil vždy o hodně více, než co platil nový zákazník. Stejná služba - dlouholetý zákazník přes 820,- Kč měsíčně ( a to prosím s věrnostní slevou ) :) Nový zákazník za zcela identické služby 559,- Kč. Dlouholetým zákazníkům nezbývá nic jiného, než se jednou za rok, nebo dva začít telefonicky doprošovat a doslova smlouvat jak na nějakém čínském trhu o nižší ceně. Dám příklad jak jsem to měl naposledy já osobně. Platil jsem za Internet 30/1.5 + TV klasik 699,- Kč s věrnostní slevou. Během asi dvou let mi UPC navýšilo cenu až na 820 Kč. S tím, že mi byla zvednuta rychlost internetu na 150/10. A tuto cenu jsem dost dlouho platil a kdybych se sám neozval, tak ji platím dodnes. Zatímco nový zákazník za zcela identickou službu už dávno platil jen 559,- Kč ! Docela rozdíl, řekl bych. Nakonec se mi podařilo ukecat paní na UPC co to má na starosti na cenu nižší, ovšem ejhle. Pokud si zadám na stránce UPC, že chci internet 150/10 + TV Klasik, vyběhne na mě ( pro lokalitu Brno , kde bydlím ) cena 579,- Kč měsíčně včetně pronájmu nejnovějšího modemu a settop boxu. Paní z UPC mi ale snížila cenu z 820,- na podle ní krásných 609,- Kč. To zní dobře a měl jsem radost, ale problém je v tom, že já mám vlastní kartu v TV a box k TV nepoužívám. Měl bych tedy platit o 70,- Kč méně ( to je cena za pronájem boxu ), tj. Podle ceny na internetu by to dělalo 509,- Kč. Tohle ale paní z UPC nehodlala akceptovat a že už níže s cenou jít nemůže, nakonec mi dala aspoň  20,- Kč slevu na modem :) Ale stejně jsem se nedostal na cenu, kterou zaplatí za stejnou službu nový zákazník. No a aby ta legrace nebyla zase až tak jednoduchá a radost ze slevy netrvala moc dlouho, tak nově nabízí všem novým zákazníkům v Brně UPC za cenu 579,- Kč internet 500/30 + TV Klasik + telefon 30 :))) A já budu jako věrný a dlouholetý "osel" platit zase více za podstatně nižší rychlost. Tak to jen takové moje povzdechnutí nad tím, jak ono UPC vlastně ve skutečnosti funguje a jak přistupuje k novým a dlouholetým zákazníkům. Být nový zákazník, tak napíšu UPC bravo! Ale z pohledu dlouholetého zákazníka tam prostě vidím jistý puntík na kráse :) Osobně bych uvítal, kdyby UPC upravovalo ceny stávajícím zákazníkům podle toho za kolik ty služby v daný moment opravdu nabízí. U zdražování to funguje, u zlevnění nikoliv 😞  Opravdu se mi nechce každým rokem smlouvat o ceně po telefonu, přijde mi to dost nedůstojné.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Klasik
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníModem Compal

Sdílet toto téma


Link to post

Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají, nejprve se nasadí nízká cena a pak se bude salámovou metodou postupně zvyšovat, až se dostane na úroveň stávajících klientů, aspoň takhle předpokládám že to bude fungovat u nových klientů. 

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Klasik
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

No pokud UPC cenu navyšuje, tak ji zvyšuje většinou plošně, tedy zvýší ji jak novým, tak dlouholetým zákazníkům. Takže ten dlouholetý zákazník prostě platí vždycky více.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Klasik
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníModem Compal

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×