Jump to content
entes

Kaon 700 hrozne pomaly

Recommended Posts

Zdravím, som tu nový a zaregostroval som sa prave kvoli problémom so STB. Hladal som informácie či majú aj iní ludia tieto problémy a vidim že niesom sám. Pripajam sa s nespokojnostou so setboxom Kaon 700 je neskutočne pomalý, to prepinanie programov je katastrofa  kludne preskočí aj o tri aj ked stlačím iba o jeden atd. Tak isto dostat sa do epg.. Človek tam postláča vsetko možné len to čo chcel sa nepodarí. A deje sa to po tej poslednej aktualizacii, fakt by som bol za keby sa dal vratit ten predchadzajuci fw.. 

Ešte by ma zaujímalo či sa dá ten STB  napriklad na vlastné naklady vymenit za nieco lepšie? Normlane kúpiť iny, len aby na ňom všetko fungovalo vrátane archivu.?! (ja viem je to zúfalstvo aby som si to musel platiť z vlastného..) 

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • Kaon 700
  • Sereď

Share this post


Link to post

Tak to si ma nepotešil 😕

Ešte sa musím opraviť, písal som to v práci a teraz doma som sa ešte raz pozrel a mam dokonca kaon 900. Takže ako tu bolo spomínané ozaj maju rovnaky fw a oba stoja za h... 

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • Kaon 700
  • Sereď

Share this post


Link to post

Treba im napísať, tie citlive reakcie na diaľkové ovládanie, to je naozaj na nervy. V lete som  mal testovaci fw, kde testovali nové veci, ako pretáčanie, ale s citlivosťou ovládania vtedy nerobili nič. Škoda, že sa to rozhodli zmeniť, idealne by to bolo nechať tak, ako to bolo, alebo zvysit citlivost len trochu...


DVR STB Kaon KCF-B3000HCO, modem uBee

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • -
  • Ubee EVW3226, Kaon KCF-B3000 a KCF-SA900
  • Bratislava

Share this post


Link to post

Si myslim ze UPC musi vedet jak to funguje. Ja Kaon pouzivam jen na SZ nebo nahravani ale z 99% jedu klasicky pres TV. Kdybych mel fungovat jen pres Kaon tak bych to musel vyhodit z okna.

  • Internet 200
  • -
  • TV Komfort
  • Modem, HD Mediabox
  • Praha

Share this post


Link to post

Dobrý den.

Veškeré zmiňované problémy pozoruji i na svém přístroji Kaon 700. Přístroj je po provedené aktualizaci takřka nepoužitelný. Ta rychlost a odezva je opravdu zoufalá. Uvažuji o přechodu ke konkurenci. Jelikož veškerá komunikace se  společností UPC nic neřeší a vyhlídky na zlepšení stavu jsou v nedohlednu. A za tento KŘÁP si nechají platit 70 Kč měsíčně. 

Nejvíce mě dožrala jejich odpověď na můj mail, ve kterém jsem jim popsal problémy, které mám s jejich přístrojem a které mi brání v jejich užívání. Konkrétně jsem jim napsal: 

Dobrý den.
Mám od Vás v pronájmu HD Mediabox. V poslední době cca 1 měsíc sleduji viditelné tragické zpomalení přístroje. Při zadání jakéhokoli povelu dochází k neúměrně dlouhé /několikasekundové/ prodlevě. Toto se projevuje jak při běžném přepínání programů, tak i při pohybu v režimu EPG. Například při přepnutí stanice se nepřepne stanice vůbec nebo přeskočí hned o několik stanic dále. Mnohdy se nestane vůbec nic.
K těmto problémům došlo patrně vlivem nějaké aktualizace nebo poruchou přístroje. Každopádně baterie v ovládači jsou v pořádku a na Mediaboxu jsem provedl tovární nastavení a seřadil znova stanice. Vše bez úspěchu. Přístroj se tímto stává takřka nepoužitelný.
Vzhledem k tomu že Vám platím měsíční pronájem, žádám o sjednání nápravy, nejlépe výměnu přístroje. V souvislosti s tím se chci dotázat, jestli máte k pronájmu jiný model přístroje, který by bylo možno pronajmout za totožnou cenu. Případně navrhněte jiné řešení.

 

Jako odpověď  mi přišlo toto:

Dobrý den,
toto co popisujete není porucha boxu, po poslední aktualizaci set-top boxu je to jeho vlastnost. Bohužel jiné zařízení za stejný měsíční poplatek nedodáváme.
 
TAKŽE TO ŽE JE NEPOUŽITELNÝ JE VLASTNOSTÍ PŘÍSTROJE???
TO SI Z NÁS DĚLAJÍ SRANDU???
ABSOLUTNÍ DILETANTSTVÍ !!!!!!!
 
ZE MĚ SI NIKDO DĚLAT SRANDU NEBUDE, PŘECHÁZÍM KE KONKURENCI!!!
 
SBOHEM UPC
 
 
  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • HD Mediabox
  • Ostrava

Share this post


Link to post

Dejte výpověď,oni se vám ozvou z retenčního a zkuste eventuálně trvat na výměně vašeho stávajícího STB za HD DVR Mediabox za minimálně stejnou cenu.Domluvit se s nima dá.Operátoři na jejich lince moc pravomocí,co se týče úpravy ceny,moc nemají.Vice možností má jejich retenční oddělení.  

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • -
  • -
  • -
  • CAModul,HD DVR Mediabox
  • Brno-Kohoutovice

Share this post


Link to post

Tak co, je nějaká změna? Dá se přejít na jiné zařízení? napadlo mě ještě přejít zpátky na cihlu, kterou jsem měl předtím, ale ta měla také své mouchy. Jak jste nyní s cihlou spokojeni teď? Mám kaon900 a je to tragédie.

Edited by iguka
  • Internet 200
  • -
  • TV Komfort
  • Sa700,CAmodul
  • Brno

Share this post


Link to post
V 26. 3. 2019 v 11:22 AM, technik napsal:

Dnes byly spuštěny Beta testy a pokud vše proběhne dobře, upgrade proběhne za měsíc.

Žiaľ mám pocit že to stále nie je v poriadku, 90%  času používam archív a je to tragédia, taktiež prepnúť program na kanál 200, je tak na 3-5pokus raz dá 2 potom 00, tak 20

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • -
  • HD media K700, wifi
  • Košice

Share this post


Link to post

Dobrý den. Také mám problém s odezvou zařízení.

Mám KCF-SA900.

Problémy:

1. Reakční doba od stisknutí tlačítka a pohybu v archivu na timeline EPG je od 2 do 32 vteřin. Stejně tak pouhé přepínání kanálů, které má prodlevy 2-18 vteřin.

Vypadá to na zbytečnou složitost grafiky a nedostatečnou odbornost programátora, protože při dostatečném zpomalení lze pozorovat při přepínání kanálů, že software načítá několik druhů log TV stanic. Ukáže se nejprve černobílé logo pak velké logo a pak se zmenší a je to ta podoba, kterou zobrazuje.

2. Zařízení se bezdůvodně každou noc kolem čtvrté hodiny ráno restartuje bez ohledu na to zda je TV zapla nebo ne. Ukáže se pak Boot.. Apod.

Reakční doba po tvrdém resetu zařízení do stavu bez aktualizací je reakční doba EPG timeline a přepínání kanálů v průměru 0,2 až 1 vteřina. Jediná změna kterou po aktualizacích pozoruji je grafika a chybí některé (zbytečné) položky v menu pro zpětné zhlédnutí. Jinak v ničem rozdíl nevidím.

Co se týká těch log tak ukazuje na všech místech jeden formát loga.

Během doby používání se stává, že se zařízení zasekne úplně a musí se natvrdo restartovat vytažením kabelu přívodu elektřiny a opětovného připojení. Po zapojení se musí počkat alespoň 10 minut a pak zařízení začít používat. To jsou ty reakční doby od 2 vteřin. Po cca 30ti minutách se reakční doba zvýší na průměrně 8 vteřin a po dni používání do toho času restartu je reakční doba až 32 vteřin na většinu akcí. Věc byla řešena s UPC na telefonické podpoře asi dva roky. Několikrát vyměnili zařízení a stejně to nepomohlo. Paradoxně ubylo několik kanálů, které jsme měli oblíbené (více než jeden kanál Discovery) a cenu za služby nechali stejnou a zdražili služby internetu.

Celá naše rodina zvažuje delší dobu v této věci právní kroky. Kvůli testování situace probíhající dva roky ale nemohli. Nyní je už vybrán soudní technický znalec, který se bude účastnit provedených testů a z provedených měření poté učiní nějaké kroky. Máte-li se službou zmíněné problémy napište mi soukromě do zpráv a uvedu vás pak jako dalšího kdo se s tímto problémem setkal. Prosím pište pouze ti kdo předtím jednal i s UPC podporou a uběhla doba minimálně 30ti dnů od nahlášení a problém trvá i po uplynutí této doby. Děkuji

  • Internet 1000
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • KCF
  • Liberec

Share this post


Link to post

Známý používá Chromecast u O2 TV a nějak si na to nestěžuje ačkoliv malé prodlevy má také. A mají trochu jinou grafiku. Pro tuto věc je již další investice do služeb UPC nepřijatelná. Řeším dlouhodobě různé problémy a tam kde se to zasekne je většinou, že mám někoho přesvědčovat o tom, že ten problém vůbec existuje.

Teď nedávno bylo řešeno, že Horizon Go nechce přehrát videa z archivu v noci. Zobrazovalo to chybu 421. Jak tady na fóru tak na infolince mne stavěli do pozice, že to není možné a že je mám o tom přesvědčovat. Stejně to bylo k ničemu. Když po cca 4 měsících kontaktování byla tato chyba reportována na Google Play autorovi této aplikace tak chyba, kterou v UPC nedokázal nějak podat dál nebo vyřešit minimálně 4 měsíce tak byla vyřešena do 24 hodin. Autor se mne ani na nic dalšího neptal. Ani nechtěl nic dokazovat nebo přesvědčovat, aj. Takže s UPC již odmítám cokoliv řešit a bohužel jiným způsobem, než právní cestou to asi nelze. V minulosti několikrát došlo k výměnám zařízení a stejně to situace neřešilo. Konkrétně internet. Stalo se akorát to, že pár měsíců ještě přišel s novými nabídkami internetu, kdy dosavadní rychlost byla dražší a novější rychlejší balíček internetu "levnější" ve smyslu výhodnější. Pokud to někomu vyhovuje tak ať to neřeší. Postupem času docházím i já k tomu, že za něco platit a něco neřešit je to nejvhodnější řešení. Ne kvůli tomu, že by to nebylo efektivní, ale protože k řešení jsou vystavení špatní lidé.

Pokud to je o nějakém zkoušení pak by za to zkoušení mělo UPC ještě platit a ne aby člověk musel platit za to, že může být neplánovaným testerem společnosti UPC zda něco funguje nebo ne. Předpokládám, že na této úrovni má snad své testery a vývojáře, kteří mají vše dokonale otestováno aby to nemuselo v praxi testovat na svých zákaznících spoléhající se na to, že se nikdo neozve "na výměnu".

Edited by user303
  • Internet 1000
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • KCF
  • Liberec

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...