Přejít na obsah
hudson161

Výpadek UPC kvůli servisu?

Doporučené příspěvky

Dnes ráno mi nešel internet ani televize, přes data jsem na výpadkách zjistil, že probíhá nějakej servis nebo údržba, už nevím, pak to najednou začalo zase jít, ale asi po půl hodině to zase celé spadlo a už to nejde celý den, ve výpadkách už nepíšou, že by probíhal servis, tak co se sakra stalo? Nijak jsem s ničím nemanipuloval, podělal někdo něco u UPC? Jsem už volal na linku, nevědí, co s tím, tak mi pošlou technika, ale ze zkušeností vím, že ti technici nejsou přímo od UPC, tak nic nevědí, tak se bojím, že budu čekat 4 dny a nic se stejně nevyřeší. Nějakej nápad, proč to z ničehonic nefunguje?

  • Internet 150
  • Starší služba
  • TV Start
  • Modem
  • Kutná Hora

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Aha,  tak s tím jako uživatel těžko něco uděláš, musíš počkat až to přijde někdo opravit a určitě bych nepodceňoval techniky, servis většinou dělají externí firmy ale jsou s UPC úzce propojené a dobře vědí co dělají

  • Internet 150
  • -
  • Komfort
  • -
  • -
  • Compal VF, HD Mediabox
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No udrzbove prace mam ja uz od pondeli (lokalita Praha 7) a fakt je to otravne, vypadava jak tv tak net. Na strankach to je vyznaceno ale vzdy na konkretni den, takze udrzba mela byt v pondeli do 18h, o uterku ani zminka, v utery opet vypadky a na strankach najednou zase jen utery, a dnes repete.
Chapu, ze udrzna a servis se delat musi ale 3dni uz je otravny.

  • Internet 200
  • -
  • TV Komfort
  • Modem, HD Mediabox
  • Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No, ona spíše než údržba je to odstraňování výpadku / rušení na síti. Takže ty výpadky bezprostředně souvisejí s problémy na síti, nikoliv s dohledáváním rušení.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Už z toho začínám být zoufalá, poslední roky byl výpadek možná jednou za rok, pokud vůbec. Ovšem někdy na konci září se to začalo hodně zhoršovat, za poslední měsíc snad deset výpadků, kdy je internet na samotné hranici použitelnosti, nápady jako restart modemu nebo tovární nastavení jsme vyzkoušeli při prvních dvou, ty znamenaly totální nedostupnost čehokoliv. Už mám i obavu si brát home-office, když si nejsem jistá, zda se budu moct přihlásit na vzdálený počítač do práce,  Citrix odmítá v takové situaci spolupracovat :-( 

Dneska jsou v naší lokalitě hlášené hned tři výpadky, z toho jeden ještě ani nezačal.

Má někdo zkušenosti, co to znamená ? Snaží se UPC něco řešit? Nebo to jsou jen automatické hlášky a žádná náprava se ve skutečnosti nekoná a jen se čeká, až se to nějak "vyřeší samo"? Nerada bych po dvaceti letech měnili poskytovatele, ale naše trpělivost není nekonečná....

Nahlášeno od: 21.11.2018 16:23 
Předpokládaný termín opravy: 21.11.2018 22:23:00

Servisní práce na síti, možné výpadky všech služeb.

 

 
 

Nahlášeno od: 21.11.2018 17:26 
Předpokládaný termín opravy: 21.11.2018 23:26:00

Servisní práce na síti, možné výpadky všech služeb.

 

 
 

Nahlášeno od: 22.11.2018 01:00 
Předpokládaný termín opravy: 22.11.2018 6:00:00

Servisní práce na síti, možný výpadek služby Horizon GO a nelineárních služeb (videotéka, zpětné zhlédnutí, aplikace) na HD Mediaboxu a HD DVR Media boxu.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • HD Mediabox, Wi-fi modem
  • Praha 13

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že se tady týkají výpadky sítě asi jen lidí z Prahy. No já jsem z Brna a od dnešní 0:45 jsem měl celkově dva dlouhé výpadky internetu. Myslel jsem si, že se asi něco opravuje, protože to bylo v brzkých ranních hodinách, tak jsem počítač vypnul a dnes odpoledne zapnul s tím, že už bude snad vše v pořádku. Internet ale opět nefungoval. Tak jsem restartoval modem a asi po dvaceti dlouhých minutách začal Internet fungovat. Od té doby to funguje ( snad to nezakřiknu ). Přidávám to ale k tomuto tématu spíše proto, že jsem si chtě na stránce zákaznické podpory ověřit, jestli šlo o nějaké plánované, nebo servisní výpadky. Na stránce UPC na mě ale vyskakuje doteď tato obrazovka, tak teda fakt nevím jak si mohu výpadky ověřit. ( mám jen PC a připojení k internetu pouze od UPC ). Ta stránka s výpadky je opravdu přesunuta jinam, nebo prostě jen nefunguje? ( ty obrázky kde se dá výpadek nahlásit fungují ) nefunguje to pod tím, kde má být možnost výpadky ověřit.

vyp_upc.jpg.7cd9435a1afb4afa3129434b2821ab44.jpg

  • Internet 150
  • Telefon 30 minut
  • TV Klasik
  • -
  • -
  • Modem Compal
  • Brno

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...