Přejít na obsah
hudson161

Výpadek UPC kvůli servisu?

Recommended Posts

Dnes ráno mi nešel internet ani televize, přes data jsem na výpadkách zjistil, že probíhá nějakej servis nebo údržba, už nevím, pak to najednou začalo zase jít, ale asi po půl hodině to zase celé spadlo a už to nejde celý den, ve výpadkách už nepíšou, že by probíhal servis, tak co se sakra stalo? Nijak jsem s ničím nemanipuloval, podělal někdo něco u UPC? Jsem už volal na linku, nevědí, co s tím, tak mi pošlou technika, ale ze zkušeností vím, že ti technici nejsou přímo od UPC, tak nic nevědí, tak se bojím, že budu čekat 4 dny a nic se stejně nevyřeší. Nějakej nápad, proč to z ničehonic nefunguje?

  • lokalitaKutná Hora
  • internetInternet 150
  • televizeTV Start
  • telefonStarší služba
  • zařízeníModem

Sdílet toto téma


Link to post

Aha,  tak s tím jako uživatel těžko něco uděláš, musíš počkat až to přijde někdo opravit a určitě bych nepodceňoval techniky, servis většinou dělají externí firmy ale jsou s UPC úzce propojené a dobře vědí co dělají

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

No udrzbove prace mam ja uz od pondeli (lokalita Praha 7) a fakt je to otravne, vypadava jak tv tak net. Na strankach to je vyznaceno ale vzdy na konkretni den, takze udrzba mela byt v pondeli do 18h, o uterku ani zminka, v utery opet vypadky a na strankach najednou zase jen utery, a dnes repete.
Chapu, ze udrzna a servis se delat musi ale 3dni uz je otravny.

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníModem, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

No, ona spíše než údržba je to odstraňování výpadku / rušení na síti. Takže ty výpadky bezprostředně souvisejí s problémy na síti, nikoliv s dohledáváním rušení.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

Už z toho začínám být zoufalá, poslední roky byl výpadek možná jednou za rok, pokud vůbec. Ovšem někdy na konci září se to začalo hodně zhoršovat, za poslední měsíc snad deset výpadků, kdy je internet na samotné hranici použitelnosti, nápady jako restart modemu nebo tovární nastavení jsme vyzkoušeli při prvních dvou, ty znamenaly totální nedostupnost čehokoliv. Už mám i obavu si brát home-office, když si nejsem jistá, zda se budu moct přihlásit na vzdálený počítač do práce,  Citrix odmítá v takové situaci spolupracovat :-( 

Dneska jsou v naší lokalitě hlášené hned tři výpadky, z toho jeden ještě ani nezačal.

Má někdo zkušenosti, co to znamená ? Snaží se UPC něco řešit? Nebo to jsou jen automatické hlášky a žádná náprava se ve skutečnosti nekoná a jen se čeká, až se to nějak "vyřeší samo"? Nerada bych po dvaceti letech měnili poskytovatele, ale naše trpělivost není nekonečná....

Nahlášeno od: 21.11.2018 16:23 
Předpokládaný termín opravy: 21.11.2018 22:23:00

Servisní práce na síti, možné výpadky všech služeb.

 

 
 

Nahlášeno od: 21.11.2018 17:26 
Předpokládaný termín opravy: 21.11.2018 23:26:00

Servisní práce na síti, možné výpadky všech služeb.

 

 
 

Nahlášeno od: 22.11.2018 01:00 
Předpokládaný termín opravy: 22.11.2018 6:00:00

Servisní práce na síti, možný výpadek služby Horizon GO a nelineárních služeb (videotéka, zpětné zhlédnutí, aplikace) na HD Mediaboxu a HD DVR Media boxu.

  • lokalitaPraha 13
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD Mediabox, Wi-fi modem

Sdílet toto téma


Link to post

Koukám, že se tady týkají výpadky sítě asi jen lidí z Prahy. No já jsem z Brna a od dnešní 0:45 jsem měl celkově dva dlouhé výpadky internetu. Myslel jsem si, že se asi něco opravuje, protože to bylo v brzkých ranních hodinách, tak jsem počítač vypnul a dnes odpoledne zapnul s tím, že už bude snad vše v pořádku. Internet ale opět nefungoval. Tak jsem restartoval modem a asi po dvaceti dlouhých minutách začal Internet fungovat. Od té doby to funguje ( snad to nezakřiknu ). Přidávám to ale k tomuto tématu spíše proto, že jsem si chtě na stránce zákaznické podpory ověřit, jestli šlo o nějaké plánované, nebo servisní výpadky. Na stránce UPC na mě ale vyskakuje doteď tato obrazovka, tak teda fakt nevím jak si mohu výpadky ověřit. ( mám jen PC a připojení k internetu pouze od UPC ). Ta stránka s výpadky je opravdu přesunuta jinam, nebo prostě jen nefunguje? ( ty obrázky kde se dá výpadek nahlásit fungují ) nefunguje to pod tím, kde má být možnost výpadky ověřit.

vyp_upc.jpg.7cd9435a1afb4afa3129434b2821ab44.jpg

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Klasik
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníModem Compal

Sdílet toto téma


Link to post

Díky za info. Mě to v Chrome stále nefunguje, ale teď jsem to otestoval v prohlížeči Opera a tam mi to funguje. Takže problém je asi v prohlížeči 😞

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Klasik
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníModem Compal

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×