Přejít na obsah
user303

Omlouváme se, ale váš prohlížeč nepodporuje přehrávání.

Recommended Posts

Dobrý den. Asi před dvěmi dny a vždy s nějakým odstupem v průběhu dvou let se mi začne na UPC TV online na internetu objevovat hláška "Omlouváme se, ale váš prohlížeč nepodporuje přehrávání.".

Prohlížeč používám stále stejný, dokonce na stejném systému. Chrome.

Našel jsem si seznam podporovaných prohlížečů a OS systémů a ten splňuji. (https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/televize/horizon-go/ktere-verze-operacnich-systemu-podporuji-aplikaci-horizon-go/).

Bude opět služba na Chrome fungovat nebo mám čekat zase 2 roky až to odblokujete? Nebo mám jen kvůli tomuto musím mít nainstalovaných 5 prohlížečů (jak tomu bylo v minulosti) a zkoušet, který zrovna funguje?

Upraveno uživatelem user303
  • lokalita-
  • internetFiber Business 500
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Windows 10 64bit, 

Google Chrome je aktuální
Verze 69.0.3497.92 (Oficiální sestavení) (64bitový)
 
Funguje bez problémů.
 
Zkus v Chrome vpravo nahoře (tři tečky) vybrat Nápověda - O aplikaci Google Chrome. Zkontroluje, případně aktualizuje a pak by to mělo šlapat.
  • lokalitaPraha 4
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonVolám neomezeně
  • zařízeníKaon KCF-SA900PCO, Modul CI+, Compal

Sdílet toto téma


Link to post

Už to opravili. Už to lze zase přehrávat. Verze je a byla pořád stejná. Nedochází k aktualizaci, apod. Verze 67.0...
Používáte Betu a paradoxně spíše Beta by vám neměla jít. Jinak na té stránce je napsané jen Chorme a ne rozdíl na určité verze.

  • lokalita-
  • internetFiber Business 500
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Mám podobný problém, ale s tím rozdílem, že mě nejdou spustit programy v živém režimu. Neustále rotuje kolečko a pod tím je napsáno "začíná za chvíli" a program se nespustí. Mám Win7 a poslední verzi prohlížeče Chrome ( 69.0.3497.92 ). Psal jsem už i na technickou podporu a tam mi bylo řečeno, že mám vymazat historii prohlížeče. To jsme udělal, ale bez valného výsledku. Program se někdy spustí, někdy nespustí, ale většinou to nefunguje. Jediné jak jde TV sledovat je, že spustím pořád od začátku ( to jde ale pouze u programů, které podporují zpětné shlédnutí ). Problém jsem začal mít poté, co jsem si aktivoval zpětné shlédnutí a zároveň proběhla aktualizace Chrome z 68 na 69. Předtím mi Horizon Go fungovalo v Chrome perfektně. Zkoušel jsem to i v prohlížeči Opera a tam to funguje bez problémů. Tak nevím čím to je :( Každopádně můj hlavní prohlížeč je Chrome a potřebuju, aby mi TV jela v tomto prohlížeči.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Klasik
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníModem Compal

Sdílet toto téma


Link to post

V prohlížeči Google pokud se stále a dlouho točí kolečko, kliknout na pravé tlač myši a potom v nabídce vybrat načíst znovu  a potvrdit levým tlačítkem. Takhle se mi to daří spustit, jen výjimečně to jde spustit normálně.

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízenímodem Compal

Sdílet toto téma


Link to post

Refresh stránky jsem taky zkoušel, někdy to pomůže, ale většinou to nejede i když načtu stránku třeba 20x za sebou. Fakt nechápu v čem je problém. Než jsem si nastavil to zpětné přehrávání, tak jsem neměl problém, ale to už nejde změnit, takže nemůžu vyzkoušet, jestli je příčina v tom, nebo v něčem jiném.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Klasik
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníModem Compal

Sdílet toto téma


Link to post

No, možná to bude problém nové verze chromu. Také mi to občas dělá, když dám CTRL + F5, tak se to většinou rozjede. Chrome mám bez jakýchkoliv doplňků ve verzi 69.0.3497.92 (Oficiální sestavení) (64bitový). Systém mám Windows 10 verze 1809 (built 17758.1) a tak využívám spíše aplikaci, když chci koukat na Horizon Go. V mém hlavním prohlížeči Firefoxu jsem na problém nenarazil.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

V anonymním režimu mi nejde TV vůbec spustit. Píše to, že bez přihlášení nelze video přehrát, přitom jsem normálně přihlášen. Jinak včera to fungovalo normálně, dnes už to jelo jen po třetím refreshi stránky a teď už to zase nefunguje vůbec. Ta chyba musí být někde na straně té webové aplikace, kdyby byl na vině čistě prohlížeč, tak to buď pojede pořád, nebo to nepojede nikdy, ale tohle si dělá vyloženě co chce. Každopádně dříve to fungovalo bez problémů a neinstaloval jsem od té doby žádné nové doplňky, jediný doplněk co už používám roky je čtečka RSS a překladač Google, nic jiného v prohlížeči nemám. Docela mi to ale už začíná lézt na nervy, protože Horizon Go je jedna z věcí, kterou jsem hojně využíval, vyhodil jsem z PC TV tuner a používal už jen tohle. Chrome je nejrozšířenější prohlížeč, tak by to mohlo UPC nějak doladit, aby to takto neblblo. Podle reakcí nejsem sám, kdo má se spuštěním videa v Chrome problémy.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Klasik
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníModem Compal

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×