Jump to content

Recommended Posts

Zdravím všechny,

proboha, co se děje. V lokalitě Litovel, K.Sedláka nám nefunguje od 22.6.2018 televize. Aktuálně nelze restartovat ani Horizon, takže mi "škatulka" ukazuje pouze čas.  Nelze připojit ani "napřímo" pro základní nabídku.

Dostávám další a další termíny, kdy bude závada odstraněna, ale stále žádná pozitivní změna. Bohužel ani konkrétní informace, o co jde, jak dlouho to bude trvat. 

A je super, že při oslovení regionálního obchodního zástupce se dovídám, že vše je OK, neví o výpadku a zjistí mi informace. Tak uvidím, co nového, proti info od techniků, se dozvím. Jo, ale měsíční faktura za služby se vygenerovala přesně.   

BBK

  • Internet 100
  • TV Komfort
  • Modem
  • Litovel
Link to post
Share on other sites

Bohužel zatím nebylo zjištěno, proč se to tak děje a co to způsobuje. Samostatná DTV vrstva se jeví jako OK, ale přesto to nefunguje jak by mělo. Až bude závada ostraněna, napište na UPC, aby Vám odúčtovali nefunkční období.

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha
Link to post
Share on other sites
před 1 hour , Marek-26 napsal:

Bohužel zatím nebylo zjištěno, proč se to tak děje a co to způsobuje. Samostatná DTV vrstva se jeví jako OK, ale přesto to nefunguje jak by mělo. Až bude závada ostraněna, napište na UPC, aby Vám odúčtovali nefunkční období.

Děkuji za reakci, mrzí mne, že výpadek trvá už dost dlouho a komunikuji pouze s Vámi techniky. Obchodní UPC prakticky nereaguje. Dle informací je nás v Litovli cca 80 uživatelů a každý si sólo hledáme cesty. Pak jsou přetížené linky apod.Možná by stálo svolat je všechny na "sněm" a probrat detaily.  Rána byla dnešní komunikace s reg. obchodníkem - neví absolutně nic, ani že v jeho spravovaném regionu nepracuje od 22.6. TV, prý to prověří. 

Ještě chvíli vydržím, pak změním poskytovatele služeb. Trvá to skutečně už dost dlouho.

  • Internet 100
  • TV Komfort
  • Modem
  • Litovel
Link to post
Share on other sites

Každý má na starosti svůj segment a o tom ostatním toho moc neví. Ve vašem případě je nejlepší se obrátit na technickou podporu, kde by informace měli mít dostupné. Naposledy tam byly specialisté od UPC 3.8., snad na to brzy přijdou.

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha
Link to post
Share on other sites
  • Slamb changed the title to Výpadek televize

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...