Přejít na obsah
Dragokazov

Nevrácení CA karty

Recommended Posts

Ahoj,

proběhlo ukončení jedné smlouvy u které jsme měli ještě z doby Karnevalu odkoupen CA modul, který obsahuje také kartu. Vím, že karta by se měla vrátit, ale docela přemýšlím, zda to má význam. Co jsem pochopil, tak teoretická pokuta (pokud by vůbec byla účtována) je 200 Kč, ale za vystavení a doručení nové karty bych platil zřejmě více (bude se hned vázat na jinou smlouvu). Navíc jsem se i dočetl poměrně negativní reakce s problémy ohledně vystavení a spárování nové karty. Má tedy vůbec nějaký význam samotnou kartu vracet?

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Obecně vzato samozřejmě ano, nicméně tady bych na slušnost nehrál, protože si UPC může vzít pokutu v desetinásobku ceny té karty a žádné slušnosti jsem se za víc než 10 let ze strany UPC nedočkal ani jednou (každé jednání bylo přimejmenším zavádějící). Řeším to z praktického hlediska, kdy půjde modul okamžitě na jinou smlouvu a řešení s vracením a vystavováním mi příjde dost nešťastné a podle některých zkušeností i rizikové. Zkusím se poptat na to přehlášení na jinou smlouvu.

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post
Před hodinou, Dragokazov napsal:

Zkusím se poptat na to přehlášení na jinou smlouvu.

Nevím jak je to teď ale dříve to bez problémů šlo.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Jestli se bude převádět, není třeba kartu vracet a pak hned žádat o novou. A převod je snadný, když už není na žádné smlouvě. Napíšete, že chcete čísla zařízení ta a ta převést ze smlouvy X na smlouvu Y.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post
před 16 hodinami , Marek-26 napsal:

Jestli se bude převádět, není třeba kartu vracet a pak hned žádat o novou. A převod je snadný, když už není na žádné smlouvě. Napíšete, že chcete čísla zařízení ta a ta převést ze smlouvy X na smlouvu Y.

No, nevím jestli je snadný. Řeším teď přesně stejnou věc. Máme koupený CA modul a k němu je dekódovací karta. Tu převádíme z jedné smlouvy, která skončila před koncem minulého měsíce, do jiné smlouvy, která už více jak měsíc běží a stále ta karta není spárovaná s tím CA modulem. Spárování bylo ukončeno v den ukončení předchozí smlouvy a od té doby už je to skoro 14 dní co mi od Vás chodí pouze zprávy "Na řešení Vámi zaslaného požadavku číslo XXX stále pracujeme. Věříme, že odpověď Vám budeme schopni poskytnout co nejdříve". Nikdo nenapíše přesně co se tam řeší, jaký případný problém, nebo kdy to bude už spárované takže jsem vlastně stále v nejistotě jestli vůbec kdy to spárování proběhne, ani urgence nepomohly, vždy pouze tato zpráva. Přitom dnes mi bylo řečeno na pobočce Závišova 5, že z předchozí smlouvy byla ta dekódovací karta uvolněna už asi před týdnem takže spárování by nic nemělo bránit.

Klidně Vám napíšu soukromou zprávu jestli byste se chtěl na to blíže podívat.

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCA modul, Handan CV 5000

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×