Přejít na obsah
Dominik-99

Jednání při ukončení smlouvy

Recommended Posts

Při výpovědi smlouvy kvůli stěhování byly proti nám použity vyloženě podvodné praktiky, zřejmě aby bylo z klienta vyždímáno co nejvíc peněz. Volali jsme jim čtyřikrát od května tohoto roku, že se stěhujeme a že chceme ukončit smlouvu, bylo nám řečeno, že se požadavek vyřeší. Nic se nevyřešilo a bylo nám účtováno dál, jako bychom mohli služeb využívat. Až po třech měsících bylo řečeno, že smlouva musí být vypovězena písemně. (Proč to nebylo sděleno při prvním telefonátu, nechápu.) 
Na dotaz, zda lze smlouvu vypovědět osobně, bylo řečeno, že nikoliv, což byla evidentně další lež, neboť nám teď po třech měsících bylo sděleno, že to lze. A ještě navíc byla naúčtována 500 kč pokuta kvůli údajnému vypovězení smlouvy z důvodu neplacení. Co jiného je toto než podvod, neboť: A) Proč nebylo sděleno ihned, že smlouva musí být vypovězena písemně? B) Proč byla zapřena možnost vypovědět smlouvu osobně?

  • lokalitaPraha 7
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízenímodem

Sdílet toto téma


Link to post

Při podpisu smlouvy jste podepsal souhlas s VOP, kde je vše uvedeno. Smlouvu můžete vypovědět opravdu jen písemně. Osobně lze výpověď odevzdat v sídle UPC, namísto odeslání poštou, což bych moc nepovažoval za vypovězení osobně. Stejně pak běží výpovědní lhůta. Smlouva je uzavírána na konkrétní osobu a konkrétní přípojný bod, Vaše stěhování je změna z Vaší strany, nezbavuje Vás to povinnosti platit za služby, dokud nedojde k ukončení.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

Myslím, že UPC všechny hovory "monitoruje" (nahrává), takže by neměli mýt problém dohledat, co vám operátor řekl. Pokud udělal operátor chybu, je to problém UPC.

Ale všichni operátoři vědí, že výpověď se posílá písemně ....

  • lokalitaPraha
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízenímodem

Sdílet toto téma


Link to post

Na nás zase zkoušeli, abychom v hovoru odvolali výpověď smlouvy a snažili se velmi zavádějícím způsobem přesvědčit, že pak bude lepší nabídka (další výpověť by se již poslat nestihla). Takže záměrnému klamání bych se vůbec po nedávné zkušenosti nedivil.

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Odpovězte mi na dvě otázky, prosím:

A) Proč prostě operátor (každý jeden z těch čtyř) neřekl, že je nutné podat výpověď písemně? Od toho je to infolinka, aby podávali pravdivé informace.

B) Proč bylo zapřeno z úst operátora, že nelze podat výpověď osobně, když nám bylo nakonec po třech měsících sděleno, že to lze?

Jinak reklamaci jsme samozřejmě podávali - očekával jsem, že se UPC omluví a vystaví takové vyúčtování, které by odpovídalo skutečnosti. Naopak, chtějí
zaplatit do července plus 500 Kč pokuty. 

  • lokalitaPraha 7
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízenímodem

Sdílet toto téma


Link to post

 @Dominik-99 Dominiku, díky za číslo smlouvy. Dejte mi, prosím, pár hodin na prověření celé věci. Musím ještě oslovit kolegy z reklamací. 

Mám již k dispozici celou historii, jakmile dostanu potvrzení, napíšu Vám. 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Dominiku, mám tu komplet historii a také řešení z naší strany. 

- 7. 6. 2018 jste volal poprvé s požadavkem na výpověď, dovolal jste se na technickou podporu, kde vás následně přepojili na klientské centrum(KC) (o stěhování ani zmínka)

- 7. 6. 2018 s KC sděleno, že bude předáno na výpovědní oddělení, které Vám následně sdělí veškeré informace.

- 8. 6. 2018 s oddělení výpovědí nedovoláno 

- 8.6.2018 zaslána sms s prosbou o kontakt

- 11. 6. 2018 opět volá na zrušení smlouvy. Znovu je informována, že bude předáno na výpovědní oddělení.

- 12. 6. 2018 opět z výpovědního  oddělení nedovoláno (voláme pokaždé 3x) 

- 12. 6. 2018 zaslána žádost o kontakt

- 12. 6. 2018 opět voláte na zrušení a opět sděleno že bude předáno na výpovědní oddělení.

- 12. 6. 2018 opět voláte na technickou podporu, kde Vás přepojili znovu na klientské centrum

- 12. 6. 2018 jste byl z klientského centra informován že bylo předáno na oddělení, které jí bude zpětně volat na dořešení

Následně již kontakt žádný neproběhl.

Během žádného hovoru nebyla info, jak podat výpověď

- 24. 7. 2018 jste byl odpojen z důvodu dluhu, na který jsme Vás upozorňovali. 

- 25. 7. 2018 podáváte reklamaci.

- 30. 7. 2018 vám bylo odpovědí sděleno, že postup na podání výpovědi je uveden ve VOP, které jste smlouvou potvrdil.

Je pravda, že ve VOP je uveden postup k výpovědi.

Uznávám, že jste 7. 6. 2018 v hovoru mohl být informován o výpovědi.

Pak by již záleželo na Vás, kdy výpověď pošlete a jak dojde k ukončení.

Smlouva tak mohla být  ukončena standardně a nikoliv z důvodu dluhu a nemusela být naúčtována částka 500 Kč.

Řešení z naší strany tedy je:

Smlouva tak byla ukončena k 7. 7. 2018. Tedy jako byste podal výpověď v den svého prvního dotazu 7. 6. 2018.

Je odečten také poplatek za odpojení z důvodu dluhu.

K úhradě je tak pouze platba za období od 15. 4. 2018 do 7. 7. 2018.

Úpravy a částku k úhradě uvidí na dalším vyúčtování.

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×