Jump to content
Sign in to follow this  
Dominik-99

Jednání při ukončení smlouvy

Recommended Posts

Při výpovědi smlouvy kvůli stěhování byly proti nám použity vyloženě podvodné praktiky, zřejmě aby bylo z klienta vyždímáno co nejvíc peněz. Volali jsme jim čtyřikrát od května tohoto roku, že se stěhujeme a že chceme ukončit smlouvu, bylo nám řečeno, že se požadavek vyřeší. Nic se nevyřešilo a bylo nám účtováno dál, jako bychom mohli služeb využívat. Až po třech měsících bylo řečeno, že smlouva musí být vypovězena písemně. (Proč to nebylo sděleno při prvním telefonátu, nechápu.) 
Na dotaz, zda lze smlouvu vypovědět osobně, bylo řečeno, že nikoliv, což byla evidentně další lež, neboť nám teď po třech měsících bylo sděleno, že to lze. A ještě navíc byla naúčtována 500 kč pokuta kvůli údajnému vypovězení smlouvy z důvodu neplacení. Co jiného je toto než podvod, neboť: A) Proč nebylo sděleno ihned, že smlouva musí být vypovězena písemně? B) Proč byla zapřena možnost vypovědět smlouvu osobně?

  • -
  • -
  • -
  • modem
  • Praha 7

Share this post


Link to post

Při podpisu smlouvy jste podepsal souhlas s VOP, kde je vše uvedeno. Smlouvu můžete vypovědět opravdu jen písemně. Osobně lze výpověď odevzdat v sídle UPC, namísto odeslání poštou, což bych moc nepovažoval za vypovězení osobně. Stejně pak běží výpovědní lhůta. Smlouva je uzavírána na konkrétní osobu a konkrétní přípojný bod, Vaše stěhování je změna z Vaší strany, nezbavuje Vás to povinnosti platit za služby, dokud nedojde k ukončení.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha

Share this post


Link to post

Myslím, že UPC všechny hovory "monitoruje" (nahrává), takže by neměli mýt problém dohledat, co vám operátor řekl. Pokud udělal operátor chybu, je to problém UPC.

Ale všichni operátoři vědí, že výpověď se posílá písemně ....


Standa

  • -
  • -
  • -
  • modem
  • Praha

Share this post


Link to post

Na nás zase zkoušeli, abychom v hovoru odvolali výpověď smlouvy a snažili se velmi zavádějícím způsobem přesvědčit, že pak bude lepší nabídka (další výpověť by se již poslat nestihla). Takže záměrnému klamání bych se vůbec po nedávné zkušenosti nedivil.


Všichni lidé jsou špatní, dokud je nutnost nepřivede k tomu, aby byli dobří. (Machiavelli)

  • Fiber Business 240
  • Business EU
  • Business Premium
  • -
  • -
  • -
  • Modem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul
  • Ostrava

Share this post


Link to post

Odpovězte mi na dvě otázky, prosím:

A) Proč prostě operátor (každý jeden z těch čtyř) neřekl, že je nutné podat výpověď písemně? Od toho je to infolinka, aby podávali pravdivé informace.

B) Proč bylo zapřeno z úst operátora, že nelze podat výpověď osobně, když nám bylo nakonec po třech měsících sděleno, že to lze?

Jinak reklamaci jsme samozřejmě podávali - očekával jsem, že se UPC omluví a vystaví takové vyúčtování, které by odpovídalo skutečnosti. Naopak, chtějí
zaplatit do července plus 500 Kč pokuty. 

  • -
  • -
  • -
  • modem
  • Praha 7

Share this post


Link to post

 @Dominik-99 Dominiku, díky za číslo smlouvy. Dejte mi, prosím, pár hodin na prověření celé věci. Musím ještě oslovit kolegy z reklamací. 

Mám již k dispozici celou historii, jakmile dostanu potvrzení, napíšu Vám. 

  • Internet 500
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, CA Modul
  • Praha

Share this post


Link to post

Dominiku, mám tu komplet historii a také řešení z naší strany. 

- 7. 6. 2018 jste volal poprvé s požadavkem na výpověď, dovolal jste se na technickou podporu, kde vás následně přepojili na klientské centrum(KC) (o stěhování ani zmínka)

- 7. 6. 2018 s KC sděleno, že bude předáno na výpovědní oddělení, které Vám následně sdělí veškeré informace.

- 8. 6. 2018 s oddělení výpovědí nedovoláno 

- 8.6.2018 zaslána sms s prosbou o kontakt

- 11. 6. 2018 opět volá na zrušení smlouvy. Znovu je informována, že bude předáno na výpovědní oddělení.

- 12. 6. 2018 opět z výpovědního  oddělení nedovoláno (voláme pokaždé 3x) 

- 12. 6. 2018 zaslána žádost o kontakt

- 12. 6. 2018 opět voláte na zrušení a opět sděleno že bude předáno na výpovědní oddělení.

- 12. 6. 2018 opět voláte na technickou podporu, kde Vás přepojili znovu na klientské centrum

- 12. 6. 2018 jste byl z klientského centra informován že bylo předáno na oddělení, které jí bude zpětně volat na dořešení

Následně již kontakt žádný neproběhl.

Během žádného hovoru nebyla info, jak podat výpověď

- 24. 7. 2018 jste byl odpojen z důvodu dluhu, na který jsme Vás upozorňovali. 

- 25. 7. 2018 podáváte reklamaci.

- 30. 7. 2018 vám bylo odpovědí sděleno, že postup na podání výpovědi je uveden ve VOP, které jste smlouvou potvrdil.

Je pravda, že ve VOP je uveden postup k výpovědi.

Uznávám, že jste 7. 6. 2018 v hovoru mohl být informován o výpovědi.

Pak by již záleželo na Vás, kdy výpověď pošlete a jak dojde k ukončení.

Smlouva tak mohla být  ukončena standardně a nikoliv z důvodu dluhu a nemusela být naúčtována částka 500 Kč.

Řešení z naší strany tedy je:

Smlouva tak byla ukončena k 7. 7. 2018. Tedy jako byste podal výpověď v den svého prvního dotazu 7. 6. 2018.

Je odečten také poplatek za odpojení z důvodu dluhu.

K úhradě je tak pouze platba za období od 15. 4. 2018 do 7. 7. 2018.

Úpravy a částku k úhradě uvidí na dalším vyúčtování.

  • Internet 500
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, CA Modul
  • Praha

Share this post


Link to post

Dnes jsem obdržela hovor od operátora UPC, ragoval na můj požadavek ohledně ukončení smlouvy z důvodu stěhování. UPC obdržela smlouvu 31.10., pak tedy běží 30. denní výpovědní lhůta. Jelikož mám smlouvu na rok do 23.1.2020 a ukončím služby dříve, musím doplatit údajnou slevu 300x 11 měsíců za předčasné ukončení smlouvy. Podle mě vysloveně drzost v dnešní době možností a mého bezproblémového partnerství se společností UPC. Nehádám se, zřejmě máte takto nastavené podmínky, ale já nevypověděla z důvodu přechodu ke konkurenci, či jihého důvodu....prostě jsem prodala byt a budu se stěhovat. Převést služby na novou adresu mohu až výhledově za půl roku, jelikož je nový byt v přestavbě, tudíž jsem toto nemohla nabídnout. (tím bych se zřejmě vyhnula doplatku 3300,-).

Jsem velmi zklamaná. Naštěstí byt opouštím k poslednímu dni v roce 2019, takže budu nucena doplatit pouze do 23.1.2020 (i když v bytě již nebudu)

100% nevyužiji služby UPC na novém bydlišti a ani nedoporučím komukoliv dále.

S pozdravem.

Ludmila Fröhlichová

Share this post


Link to post

To, že se budete stěhovat je vaše rozhodnutí, nikoliv UPC. Uzavřela jste smlouvu na konkrétní adresu a Vy ji tam chcete ukončit, nikoliv UPC.

Ano smlouvu lze přestěhovat, v takovém případě se věrnostní sleva nevrací. Píšete, že nakonec, jelikož je to pro vás výhodnější, smlouvu dodržíte a dokončíte smluvený rok, abyste měla na věrnostní slevu nárok. Pak tedy nevím, co je v nepořádku.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha

Share this post


Link to post

Panímáma si asi myslí, že UPC bude najímat externisty, kteří budou šmejdit po katastrálních úřadech a zkoumat, jestli skutečně zákazník byt prodal nebo si to jenom vymyslel :D

  • Fiber Business 240
  • Volám neomezeně
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Ubee, CAM
  • Brno

Share this post


Link to post

Proc si lidi neprectou podminky pred tim, nez zacnou jednat? V pripade pani Ludmily prece nebyl takovej problem vypovedet smlouvu k datu ukonceni (23.1.) a vynout se tak sankcim. Tech 23 dni, kdy uz v byte nebude je prkotina.

Jen by bylo jeste zajimave vedet, jak se postavi UPC k tomu, ze novy najemnik si objedna sluzby na stejne adrese od 1.1. Bude mit UPC zaplaceno 23 dnu 2x?

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • 2x CA modul, modem Cisco
  • Praha

Share this post


Link to post

Za dob dávných ještě šlo tzv "rozdělení bytu", takže na jedné účastnické zásuvce mohlo být víc smluv. Jestli to jde ale teď se přiznám nevím. XY let jsem se s tím nesetkal. 

  • Internet 500
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, CA Modul
  • Praha

Share this post


Link to post

Slamb>> v jednom bytě se dá nastavit jenom jedna služba internet, televize a telefon, takže smlouvu na nový jméno si bude moct udělat až od 23.1.

Chces tvrdit, ze novy majitel bude 23 dni bez TV, internetu, telefonu? Nebo ze "pojede" na cizi ucet?

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • 2x CA modul, modem Cisco
  • Praha

Share this post


Link to post

já teda nevim, jak je to teď, ale když sem kdysi dělal obchodního zástupce u upc, tak to tak bylo
byt se dal sice "rozdělit", ale pořád tam musel bejt celkem jenom jeden internet, televize a telefon
takže v tomhle případě nejspíš pojede ty tři tejdny na cizí účet a pak si udělá svou smlouvu 🙂

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Share this post


Link to post

Proč by měl nový majitel jet na cizí účet? Nový majitel bude mít nově uzavřenou smlouvu na sebe, dostane zařízení na sebe a tedy si i pojede na sebe. A jestli na dané adrese dobíhá nějaká jiná smlouvy nemá snad na nic vliv. Fyzicky připojené zařízení (modem) bude stejně jenom jedno.

  • Fiber Business 240
  • Volám neomezeně
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Ubee, CAM
  • Brno

Share this post


Link to post

Z jaké linky pořád? UPC dostane peníze ze dvou smluv (také peníze odvede, např. u TV za každého abonenta samotným televizním stanicím, autorským organizacím apod.), vše řádně zdaní a není co dál řešit. Tedy pokud si člověk nechce za každou cenu něco najít, aby na UPC plivnul, pak se mohou vytvářet podobné "problémy" do aleluja...

  • Fiber Business 240
  • Volám neomezeně
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Ubee, CAM
  • Brno

Share this post


Link to post

Jestliže si chce nový majitel či nájemce bytu zřídit novou smlouvu, UPC mu to umožní i když v bytě dobíhá nějaká stará smlouva (stačí doložit nájemní smlouvu nebo být zapsaný v katastru). Předpokládám, že původní nájemce si zařízení při stěhování odnese, přeci jen jsou buď jeho odkoupené a nebo pronajaté a musí je vrátit, aby nemusel platit pokutu či náhradu škody. Tohle platí myslím od začátku věrnosti.

Každopádně pro tyto případy nabízí UPC řešení a tím je přepis smlouvy z původního nájemce na nového. To znamená, že původní smlouva se ukončí ke dni připojení nové. Pak ten původní nájemce nemusí ani doplácet věrnost.

@homberg Tak nemůže být nový nájemce penalizován za to, že si původní nájemce nepodal u UPC včas výpověď nebo nechává doběhnout věrnostní období.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...