Přejít na obsah
Guli

Muze byt vadna karta v ca modulu

Recommended Posts

Dobry den,dotaz se tyka toho jestli muze odejit jen karticka upc,a ne ca modul.Po obnovovacim signalu vsechni kanaly hlaseji kodovany program mimo tech kanalu co jsou volny?

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón 120
  • zařízeníCa modul

Sdílet toto téma


Link to post

Nazdar měl jsem ten samej problém, na UPC mě furt tvrdili že je vadnej modul a kartě nic není, a že mě ho vyměněj ale budu ho muset platit mám ho odkoupenej asi po 5 telefonátech nakonec že mi daj novou kartu a dali potom asi na pátej pokus se jim to podařilo spárovat a funguje to ...v Tv byl modul normálně vidět a dostal jsem se do nastavení tak to zkus když modul uvidíš a můžeš se v něm pohybovat tak bych si to tipnul na kartu, pokud ho máš v nájmu tak to neřeš at ti daj jinej když maj ten pocit...

  • lokalitaLiberec
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCA modul 3x + 802.11 ac Wi-Fi

Sdílet toto téma


Link to post
 

Nazdar měl jsem ten samej problém, na UPC mě furt tvrdili že je vadnej modul a kartě nic není, a že mě ho vyměněj ale budu ho muset platit mám ho odkoupenej asi po 5 telefonátech nakonec že mi daj novou kartu a dali potom asi na pátej pokus se jim to podařilo spárovat a funguje to ...v Tv byl modul normálně vidět a dostal jsem se do nastavení tak to zkus když modul uvidíš a můžeš se v něm pohybovat tak bych si to tipnul na kartu, pokud ho máš v nájmu tak to neřeš at ti daj jinej když maj ten pocit...

Dik za tak rychlou odpoved,uz nemuzu to odzkouset protoze byli techniky a tu karticku odvezli,jinac samozrejme rikali ze nova karta nejde s tim starym modulem sparovat a privezli novy,mam modul koupeny od licy uz 10 let a proto nechci pokud neni jisty ze odesel kupovat novy a nebo vzit od nich do pronajmu.Vubec mne prislo ze te techniky nemaji o tom ani paru.Uvidime jestli az dorazi nova karta jestli to pujde.Zacalo to tim ze nesli ruske programy a po zavolani na linku podpory technik nechtel zjistovat jestli neni treba nejaky vypadek a poslal ten obnovovaci signal po kteremu asi po trech minutech jen cerna obrazovka a po pul hodine po vypnuti a zapnuti tv vsechni programy hlasili kodovany program.Jen dotaz jestli funkcnost modulu muzu zkusit i bez te jejich karty?

Upraveno uživatelem Guli
  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón 120
  • zařízeníCa modul

Sdílet toto téma


Link to post

No, můžete pouze ověřit, zda televize modul vidí a jestli to načte i kartu. Pokud se načte a nenačte se karta v něm, může být problém jak v kartě, tak ve čtečce na modulu. To už nezjistíte.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

No nazdar, tak to s tebou předvedli přesně to co chtěli se mnou, nevím proč by to nešlo spárovat já mám taky jednu z těch prvních karet co to Lica začala prodávat a taky to spárovali ale musel to udělat až nějákej zkušenej technik taky jím to nešlo hned ,no ale jak ti daj novou tak budou  chtít 70kč  nájem takle mě to vysvětlovali že to vyměnit nemůžou a novej modul se platí...……..  Hele ted jsem si ještě vzpoměl když to párovali a nešlo jím to tak volal at mu dám číslo toho modulu a on mi odpověděl že takový modul nemaj vůbec v systému když jsem mu řekl že je to ten starej tak že se poradí s kolegou a potom volal někdo jinej tomu jsem řekl všechny ty čísla a asi za minutu to šlo

Upraveno uživatelem Honza333
  • lokalitaLiberec
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCA modul 3x + 802.11 ac Wi-Fi

Sdílet toto téma


Link to post

Tak ten modul nechali zatim nez prijde ta karta a nebo privezou,zitra budu jim volat kdy to bude,jinak jeste vcera jsem zkousela znovu naladit programy,naladi to ale jsou zakodovany,vy se to mneli stejny

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón 120
  • zařízeníCa modul

Sdílet toto téma


Link to post
 

jasně je to uplně stejný,snad ti to rozchoděj na starej modul, držím palce

Dik,dam vedet jak to dopadne

 

No, můžete pouze ověřit, zda televize modul vidí a jestli to načte i kartu. Pokud se načte a nenačte se karta v něm, může být problém jak v kartě, tak ve čtečce na modulu. To už nezjistíte.

Kdyz se naladej programy tak asi nacte,ale programy jsou zakodovany

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón 120
  • zařízeníCa modul

Sdílet toto téma


Link to post

Samozrejme, protoze pro dekodovani prave slouzi modul + karta... no a kdyz kartu v modulu nemas (protoze si ji odvezl technik), neni programy cim dekodovat, zeano.

  • lokalitaBrno
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal (bridge mode), CA modul SMIT CI+

Sdílet toto téma


Link to post
 

Samozrejme, protoze pro dekodovani prave slouzi modul + karta... no a kdyz kartu v modulu nemas (protoze si ji odvezl technik), neni programy cim dekodovat, zeano.

To je jasny,ja jsem psala co delalo pred tim nez to odvezli,oni teda tvrdeji ze to modulem,pri tom vubec na to nepodivali a jen vyndali stary modul s kartou a strcili novy z novou kartou,samotnou kartu s sebou nevzali takze musim pockat az prijde postou a nebo ji priveze technik,pak to museji sparovat ze starym  modulem a se uvidi jestli teda bude fungovat,proto jsem ptala jestli muze odejit jen karta a modul bude v poradku

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón 120
  • zařízeníCa modul

Sdílet toto téma


Link to post

Ano, karta může odejít i v modulu.

Dá se to celkem jednoduše zjistit tak, že v menu modulu je "něco" u karty vidět (SN, předplatné apod.)

Když dáte kartu z nového modulu do modulu starého, tak vyčtete data. Pokud se zobrazí předplatné ... tak je na 99% modul OK. Pokud se nic nevyčte, je moduk vadný ..

  • lokalitaUPC
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenínic

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×