Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Citovat

Pristup UPC k zakaznikum v mnohem pripomina pristup kabelovky k zakaznikum v jedne epizode South Parku... Moc jsem se tenkrat nasmal, kdyz jsem ten dil videl :))

Já mám celkem čerstvé zkušenosti (1.3.2019) a jsou úplně jiné, než popisuješ.

Ke konci února mě odešel již historický STB Kaon B3001. Takže jsem psal na UPC o výměnu. Během hodiny byl vyřešen termín. Dne 1.3. přijel technik, předal mě nový STB, odebral si ten vadný, navíc mě dal koax kabel s UPC koncovkami (a to nemusel). Všechno v pohodě, bez nervů, … prostě klídek. Provedl jsem si tzv. samoinstalaci a asi dva dny se objevovaly ony problémy se "samozapnutím" (referuji jinde). Celkem jsem se tomu věnoval, psal spoustu poznatků (asi více, než tzv. "testeři"), a vše je již v pohodě.

Když před nějakým časem byl u mě technik s "cihličkou", naprosto stejná pohoda. K tomu mě referenční oddělení nabídlo slušnou cenu (volali oni mě, ne já jim), takže také pohoda. Oba přístroje fungují ….. žádný problém.

Časy se oproti minulosti změnily. 

Upraveno uživatelem Ivo Mašek
  • lokalitaJirkov
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

no ani bych neřekl, končí mi věrnostní období, přijde mi email cituji:

"abychom Vám i nadále mohli  poskytovat naše služby za zvýhodněných podmínek, dojde  k automatickému obnovení Vašeho věrnostního období na dalších 12 měsíců.

Pokud Vám současné zvýhodněné podmínky vyhovují, nemusíte se o nic starat, automaticky Vám je obnovíme. V opačném případě kontaktujte Klientské centrum UPC." konec citace a konec mailu, tzn. bez konkretizovaných údajů.

z výše uvedeného předpokládám, že se smlouva prodlouží za stávajících podmínek především tedy ceny, pro jistotu tedy volám na infolinku a musím uznat, že velice milá operátorka mi oznámí samozřejmě, že nikoliv a že to tedy předá kolegům k dořešení. Výše citovaný e-mail je tedy, jemně řečeno zavádějící, nebojím se říci až lživý.

Upraveno uživatelem retron
.
  • lokalitaPraha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníTechnicolor bridge, 3x CA modul

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
před 52 minutami, retron napsal:

Silně pochybuju, že by o tom ČT nevěděla. Co ovšem není v pořádku je od členů fóra, kteří sem v dobré víře přispívají za účelem zlepšení Vasich služeb, získat informace - když už toho nejste schopni sami - a pak je defacto použít proti nim a ještě se k tomu bez skrupulí přiznat. Místo toho abyste se snažili díky mnoha příspěvkům tady své služby vylepšit a tím získat před konkurencí náskok, tak tímto svých chováním radši podrazíte své loajální zákazníky.

Měl se David přestěhovat na Slovensko a objednat si služby od všech zde zmíněných operátorů? A jak podrazili své loajální zákazníky? Když to otočím, tím, že se snažil narovnat podmínky, nebojoval tím za zákazníky UPC SK, aby nebyli v nevýhodě oproti klientům konkurenčních poskytovatelů?

před 13 minutami, dodo napsal:

Určite to nie je v poriadku, tak ako nie je v poriadku, keď operátor OKRÁDA SVOJICH ZÁKAZNÍKOV tým, že im účtuje za dlhodobo čiastočne, alebo úplne nefunkčné služby (   archív, aplikácia, v mnohých lokalitách padajúci a nestabilný internet ), že zákazníkov núti platiť za tovar, o ktorý nemá záujem ( odpadovo - reklamné TV stanice, ktoré po tichej dohode s ich vysielateľom zaradí operátor do základného balíku  a ty zákazník plať a drž hubu ), že zákazníkom prenajíma zariadenia, ktoré sú v iných krajinách umiestňované do technického múzea, za to, že VERNÝCH zákazníkov roky cenovo zdiera a novým dá ceny skoro o tretinu nižšie... Ahaaa, že to tak robia VŠETCI ?!! Tak v tomto prípade je zrejme všetko OK!!! A k tým podrazom - viď príepevky vyššie - k tomu sa už radšej ani nevyjadrujem, za tých vyše 20 rokov som si zvykol... 

Okrádá? Pojďme si to rozebrat, máte na to trošku pokroucený pohled zdá se mi (nebo ho mám já?).

Podepsal jste smlouvu s nějakými podmínkami. V nich je popsáno, i to, jaká nefunkčnost je ještě v pořádku a jaká již ne. Např. u telefonu v ČR je psáno, že minimální zaručená a nabízená úroveň kvality je 90%. Jestliže UPC toto nesplní, máte danou věc reklamovat (též součástí podmínek) a UPC reklamaci vyhoví. To samé s internetem. Jestli UPC neplní podmínky, které jste s nimi uzavřel, máte možnost danou věc reklamovat.

Televizní stanice jsou prodávány v tématických balíčcích. Třeba kvůli tomu, že je to podmínkou daných poskytovatelů obsahu. UPC by mohlo napsat nabídku na každý kanál zvlášť, ale vždy by to bylo za cenu balíku, ve kterém teď jsou (+/-) a další kanály by k němu byly zdarma. Takže jen jinými slovy popsaný současný stav. A že přibude nějaká stanice bez změny ceny? Nemusí Vám to být pak úplně jedno? Nikdo Vás nenutí ji sledovat.

No nevím, která zařízení máte na mysli, ale když se podívám třeba na Connect Box (modem Compal), pak ten se nabízí prakticky v celé evropě v rámci Liberty Global (stejně tak i jiné modemy se používají na všechny světové strany od CZ/SK), některá vyřazená zařízení z ČR se prodávala do západní Evropy, při uvedení platformy Horizon měli na západě v začátcích se zařízeními mnohem více problémů než my v ČR (můj subjektivní názor z desítek článků a stovek příspěvků na různých fórech či v komentářích pod články).

Je na tržním prostředí vcelku normální, že nový klient dostane zvýhodněnou nabídku a poté platí dle standardního ceníku. I onen stávající klient slevu dostal. Můžeme si pak debatovat o tom, zda někdo nedostal lepší slevu než tenkrát on. Telekomunikace jsou nezřídka přirovnávány k arabskému tržišti. Já osobně bych také raději všechny slevy všem zrušil, jak novým, tak stávajícím a měl jasně danou cenu (s ponecháním věrnostních a balíčkových slev).

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Takže průzkum trhu a konkurence za Vás mají dělat Vaši zákazníci, to jako opravdu myslíte vážně?

Když už tedy chtěl bojovat za vlastní zákazníky, tak se měl naopak snažit získat ČT Sport pro SK zákazníky legálně byť třeba za poplatek a pak to prezentovat oficiálně jako konkurenční výhodu, případně až poté "to naprášit" a ohlídat si tak vlastní investice.

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníTechnicolor bridge, 3x CA modul

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Citovat

no ani bych neřekl, končí mi věrnostní období, přijde mi email cituji:

Mě ten email také chodí jednou za rok (už několik let), a cena je opravdu stále stejná. Mám komplet všechno, co UPC programově nabízí. Jakékoli nové programy přibyly, automaticky jsem je dostal i já a to za stále stejnou cenu.

  • lokalitaJirkov
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Tak to bud nepochopila, co ji vykladas, nebo jsi ji to rekl blbe... nebo mas proste cernej puntik za ty blby kecy tady na foru 😉

Mne to taky chodi kazdej rok, nijak na to nereaguju a pokazde pokracuju dal za stavajicich podminek, presne jak to tam pisou.

  • lokalitaBrno
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenímodem Compal (bridge mode), CA modul

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

@retron A je snad něco špatně, že se David zeptal někoho, kdo o tom něco ví? Vždyť nikoho nenutil ten průzkum dělat.

A když je stanovisko ČT jasné, že mimo ČR šířit nebude, tak jak si představujete, že UPC ČT přesvědčí? Třeba tím, že jim zaplatí rozdíl mezi cenou práv pro vysílání v SK? Aby si to na Slovensku pak kvůli ceně nikdo neobjednal a naopak by všichni brblali, že si to UPC může za tu cenu strčit někam? Jestli chceme mít CZ kanály v SK a naopak, pojďme se jako státy zase spojit.

ad. email. V emailu se mluví o věrnostním období. To zůstává i s výší slevy atd. Email se nezaobírá dalšími individuálními slevami. Sdělení tedy není lživé, jen z Vaší strany chybně vyložené.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
před 55 minutami, Marek-26 napsal:

Měl se David přestěhovat na Slovensko a objednat si služby od všech zde zmíněných operátorů? A jak podrazili své loajální zákazníky? Když to otočím, tím, že se snažil narovnat podmínky, nebojoval tím za zákazníky UPC SK, aby nebyli v nevýhodě oproti klientům konkurenčních poskytovatelů?

Okrádá? Pojďme si to rozebrat, máte na to trošku pokroucený pohled zdá se mi (nebo ho mám já?).

Podepsal jste smlouvu s nějakými podmínkami. V nich je popsáno, i to, jaká nefunkčnost je ještě v pořádku a jaká již ne. Např. u telefonu v ČR je psáno, že minimální zaručená a nabízená úroveň kvality je 90%. Jestliže UPC toto nesplní, máte danou věc reklamovat (též součástí podmínek) a UPC reklamaci vyhoví. To samé s internetem. Jestli UPC neplní podmínky, které jste s nimi uzavřel, máte možnost danou věc reklamovat.

Televizní stanice jsou prodávány v tématických balíčcích. Třeba kvůli tomu, že je to podmínkou daných poskytovatelů obsahu. UPC by mohlo napsat nabídku na každý kanál zvlášť, ale vždy by to bylo za cenu balíku, ve kterém teď jsou (+/-) a další kanály by k němu byly zdarma. Takže jen jinými slovy popsaný současný stav. A že přibude nějaká stanice bez změny ceny? Nemusí Vám to být pak úplně jedno? Nikdo Vás nenutí ji sledovat.

No nevím, která zařízení máte na mysli, ale když se podívám třeba na Connect Box (modem Compal), pak ten se nabízí prakticky v celé evropě v rámci Liberty Global (stejně tak i jiné modemy se používají na všechny světové strany od CZ/SK), některá vyřazená zařízení z ČR se prodávala do západní Evropy, při uvedení platformy Horizon měli na západě v začátcích se zařízeními mnohem více problémů než my v ČR (můj subjektivní názor z desítek článků a stovek příspěvků na různých fórech či v komentářích pod články).

Je na tržním prostředí vcelku normální, že nový klient dostane zvýhodněnou nabídku a poté platí dle standardního ceníku. I onen stávající klient slevu dostal. Můžeme si pak debatovat o tom, zda někdo nedostal lepší slevu než tenkrát on. Telekomunikace jsou nezřídka přirovnávány k arabskému tržišti. Já osobně bych také raději všechny slevy všem zrušil, jak novým, tak stávajícím a měl jasně danou cenu (s ponecháním věrnostních a balíčkových slev).

Máte na vec úplne rovnaký pohľad ako ostatní operátori, takže ako som napísal, je to všetko OK. Prosím navštívte nižšie uvedenú stránku:

https://www.facebook.com/pg/upc.slovakia/posts/?ref=page_internal

a tlmočte tým ľudom svoje stanovisko, vysvetlite im,  že si tie problémy vymýšľajú a že majú prekrútený pohľad na vec. A nech nezúfajú, že nebude žiadne ČT Sport, lebo to možno to nebudú mať ani iní...  

  • lokalitaSpišská Nová Ves
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCA modul 2x,Kaon B3000

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
30 minutes ago, Marek-26 said:

@retron A je snad něco špatně, že se David zeptal někoho, kdo o tom něco ví? Vždyť nikoho nenutil ten průzkum dělat.

A když je stanovisko ČT jasné, že mimo ČR šířit nebude, tak jak si představujete, že UPC ČT přesvědčí? Třeba tím, že jim zaplatí rozdíl mezi cenou práv pro vysílání v SK? Aby si to na Slovensku pak kvůli ceně nikdo neobjednal a naopak by všichni brblali, že si to UPC může za tu cenu strčit někam? Jestli chceme mít CZ kanály v SK a naopak, pojďme se jako státy zase spojit.

ad. email. V emailu se mluví o věrnostním období. To zůstává i s výší slevy atd. Email se nezaobírá dalšími individuálními slevami. Sdělení tedy není lživé, jen z Vaší strany chybně vyložené.

David se vyptával na situaci na SK, uživatel "dodo" mu z dobré vůle vyjmenoval současný stav, načež David oslovil ČT aby si zjednala "nápravu"

já v tom tedy vidím něco jiného než "ochranu zákazníků UPC na SK" 

"Pokud Vám současné zvýhodněné podmínky vyhovují, nemusíte se o nic starat, automaticky Vám je obnovíme."

současné podmínky jsou současné podmínky, pokud bych nereagoval již by se současné podmínky automaticky neobnovily, nevím co si na tom lze chybně vyložit

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníTechnicolor bridge, 3x CA modul

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

 

26 minutes ago, retron said:

David se vyptával na situaci na SK, uživatel "dodo" mu z dobré vůle vyjmenoval současný stav, načež David oslovil ČT aby si zjednala "nápravu"

Asi nesledujes deni na foru poradne, o nelegalnim sireni programu CT ve slovenskych kabelovkach se tu psalo uz driv.
To nebylo vyvolano ciste tim, co ted napsal dodo.

28 minutes ago, retron said:

současné podmínky jsou současné podmínky

Jde o to, co konkretne mas za dalsi slevy/zvyhodneni.

Pokud bys mel V TUTO CHVILI aktivni napr. nejakou akci typu "sleva 50% na 4 mesice", tak zcela logicky NEBUDE tvoje "soucasna" polovicni cena zachovana NATRVALO i nadale... ale zcela logicky skonci tehdy, kdy skoncit ma, a basta fidli.

  • lokalitaBrno
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenímodem Compal (bridge mode), CA modul

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

@dodo Počkat, kde jsem psal, že si někdo vymýšlí problémy? Nikde nerozporuji, že problémy s příjmem jsou ať už vinou UPC či třetí stranou. Jeden z častých problémů je, že lidé uzavírají ze svobodné vůle smlouvy, u kterých nečtou podmínky, nezajímají se o své povinnosti jen o svá práva (ale to dělají lidé obecně) a když není po jejich i když to není v souladu se smlouvou, kterou uzavřeli, tak se toho dožadují. Nic to nemění na tom, že ani druhá strana vždy neplní to, co bylo nasmlouváno.

ad ČT Sport. To je přesně ono, dožadujete se něčeho, co není reálné a ještě tzv. kopete kolem sebe. Proč by měli koncesionáři v ČR sponzorovat diváky v SR? Proč by Česká televize měla kupovat práva i pro jiný trh, když na něm nechce působit? Nebylo by lepší, kdybyste svou energii věnovali buď založením vlastního sportovního kanálu ( a pro mě za mě si nakoupili exkluzivní práva pro celý svět) nebo přesvědčením RVR, aby STV nakoupilo práva na přenosy, které má ČT?

@retron Jak jsem psal, email se týká věrnostního období, není lživý a netýká se ničeho jiného, než věrnostního období. To je ona zvýhodněná podmínka, o které se v emailu hovoří. O ničem jiném email nepojednává. To, že jste si ho vztáhnul na veškeré zvýhodněné podmínky, je Váš chybný výklad.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Marek - Máš Jednotku a Dvojku RTVS?

Tiež je iba pre územie SR a všetci ju majú v ČR ! A nikto si hneď nepítal súhlas zo zaradením a tiež ju musíme platiť každý mesiac či už zapnem TV , alebo nie . Čo to má všetko s tým spoločné ? Nehovorím že sylou mocou chcem mať v SK UPC vašu ČT sport a zato viem aspoň pochopiť fanúšikou športu u nás . Neviem prečo sa tu predháňame jeden cez druhého.

A k čomu je to dobré keď UPC dalo jasno najavo že nechce a nemôže zaradiť túto TV do ponuky a ryskovať ako všetká konkurencia na našom trhu.

Viac sa neoplatí zbytočne sa hádať tu na fóre.

  • lokalitaSvätý Jur
  • internet-
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCA modul

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Ano, máme Jednotku i Dvojku, protože tu je souhlas ze strany RTVS. Podobně jako dala Česká televize souhlas k šíření ČT1, ČT2, ČT24, ČT ART/:-D na Slovensku. Nedala však souhlas k šíření programu ČT Sport. Co je na tom k nepochopení? Proč se s tímto neobrátíš na Českou televizi a nezeptáš se, proč nemůže být tento program LEGÁLNĚ šířen i na Slovensku?
David ti vstříc vyšel, když jsi mu řekl, že někteří operátoři tento program šíří, v tom, že se ČT zeptal, jestli se něco změnilo a ten souhlas ti jiní operátoři získali. Odpověď byla NE, nic se nezměnilo a pokud je ČT sport na Slovensku šířen, tak nelegálně. Co s tím víc může UPC dělat?

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
před 19 minutami, Katoda napsal:

Ano, máme Jednotku i Dvojku, protože tu je souhlas ze strany RTVS. Podobně jako dala Česká televize souhlas k šíření ČT1, ČT2, ČT24, ČT ART/:-D na Slovensku. Nedala však souhlas k šíření programu ČT Sport. Co je na tom k nepochopení? Proč se s tímto neobrátíš na Českou televizi a nezeptáš se, proč nemůže být tento program LEGÁLNĚ šířen i na Slovensku?
David ti vstříc vyšel, když jsi mu řekl, že někteří operátoři tento program šíří, v tom, že se ČT zeptal, jestli se něco změnilo a ten souhlas ti jiní operátoři získali. Odpověď byla NE, nic se nezměnilo a pokud je ČT sport na Slovensku šířen, tak nelegálně. Co s tím víc může UPC dělat?

Jednotka a Dvojka okrem iného vysielajú športové prenosy, ktoré sú určené výhradne pre územie SK

  • lokalitaSpišská Nová Ves
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCA modul 2x,Kaon B3000

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Odpoveď pre katodu : Však práve že nič.  A načo spomínaš prave mňa ?Zákon je zákon a obchádzať sa ho neoplatí a v prípade ČT sport je to tak že ČT nerobí žiadne právne žaloby voči nelegálnym šíritelom ich staníc. Je už len na rozhodnutí UPC či zaradiť alebo nie. To nie rešpektujem a viac je pre mňa uzavretá téma . Na začiatku tejto témy ak si ju nájdeš som nenabádal na hádky a skôr som sa snažil len volne diskutovať a ukludniť atmosféru . Hadať sa môžeme o Hokeji keď budú MS 😔

Inak včera som bol zvedavý na futbal a LM . keďže mám teraz obdobie neblokovania zahraničných balíčkou a vedel som že na jedinej TV M4 sport dávajú LM tak som prepol a čakalo ma logo UPC že nemajú právo daný obsah ponúkať . 

To že konkurencia ju má vo vastných platených prémiových staniciach exkluzívne len vo vlastných káblovkách je len dočasný stav a snáď v budúcnosťi sa to zmení a práva získa aj niekto iný čo bude vedieť ponúknuť aj pre nás v UPC svoju TV . Zatiaľ je stau takýto a podľa mňa diskriminačný voči nám všetkým . Prechádzať skrz to ku konkurencii je predsa hlúposť a aj ja sa občas chcem pozrieť na futbal -Ligu majstrou.  Riešenie nieje  obchádzanie zákona ale v zmene zákona o autorských právach a šírení a to v Európskej legislatíve . 

Upraveno uživatelem Libor
Doplnenie
  • lokalitaSvätý Jur
  • internet-
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCA modul

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
před 2 hodinami, Marek-26 napsal:

@dodo Počkat, kde jsem psal, že si někdo vymýšlí problémy? Nikde nerozporuji, že problémy s příjmem jsou ať už vinou UPC či třetí stranou. Jeden z častých problémů je, že lidé uzavírají ze svobodné vůle smlouvy, u kterých nečtou podmínky, nezajímají se o své povinnosti jen o svá práva (ale to dělají lidé obecně) a když není po jejich i když to není v souladu se smlouvou, kterou uzavřeli, tak se toho dožadují. Nic to nemění na tom, že ani druhá strana vždy neplní to, co bylo nasmlouváno.

ad ČT Sport. To je přesně ono, dožadujete se něčeho, co není reálné a ještě tzv. kopete kolem sebe. Proč by měli koncesionáři v ČR sponzorovat diváky v SR? Proč by Česká televize měla kupovat práva i pro jiný trh, když na něm nechce působit? Nebylo by lepší, kdybyste svou energii věnovali buď založením vlastního sportovního kanálu ( a pro mě za mě si nakoupili exkluzivní práva pro celý svět) nebo přesvědčením RVR, aby STV nakoupilo práva na přenosy, které má ČT?

@retron Jak jsem psal, email se týká věrnostního období, není lživý a netýká se ničeho jiného, než věrnostního období. To je ona zvýhodněná podmínka, o které se v emailu hovoří. O ničem jiném email nepojednává. To, že jste si ho vztáhnul na veškeré zvýhodněné podmínky, je Váš chybný výklad.

ad 1: Marek- 26 ešte raz Vás žiadam o osvetu na stránke: https://www.facebook.com/pg/upc.slovakia/posts/?ref=page_internal

Objasnite tým nahnevaným a možno i trochu postarším zákazníkom, ako majú uzatvárať zmluvy, aké majú práva a povinnosti , poučte ich o ich slobodnej vôli a že keď chcú sledovať šport , môžu si aj oni založiť vlastnú športovú stanicu, prípadne ísť za jej založenie protestovať pred parlament.  Zjavne ste na takúto osvetu tá správna osoba. 

ad ČT Sport: Nikto si na nič nenárokuje, dovolil som si len opýtať sa, aká je šanca na ČT Sport v UPC SK, keď ju zaradila ( neoficiálne ) ostatná konkurencia. David sľúbil, že túto možnosť u kolegov na SK preverí.  Netušil som, že za takúto otázku na tomto nezávislom fóre je nutné ospravedlniť sa . TAK SA TEDA OSPRAVEDLŇUJEM!!!

ad 3: Ak tu niekto okolo seba kope, tak ste to vy pán Administrátor, čo ma len utvrdzuje v tom, že na negatívnom postoji UPC smerom k zákazníkovi sa za tie roky nič nezmenilo.

ad 4: Na vás David vôbec nemám zlé srdce, aj keď je pravda, že keby som vedel, akým smerom to povedie, tak sa radšej nič nepýtam...

Preto vás všetkých žiadam o ukončenie témy ČT Sport, beriem na vedomie, že táto stanica v UPC SK nebude.            

Upraveno uživatelem dodo
  • lokalitaSpišská Nová Ves
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCA modul 2x,Kaon B3000

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Ohledně konce věrnostního období jsem již dostal email dokonce 2x za sebou ve znění výše uvedeném. A to již 3 měsíce předem. Mám ovšem zprávu od kamaráda, kterému též končilo věrnostní období dostal také email, že nemusí nic dělat (o nic se starat) a po obnovení se nestačil divit. Z platby kolem 800 bylo najednou 1100 kč. Takže jestli tohle chtějí praktikovat i u mě, tak končím, prodám wifi modem, CA modul a nazdar .... 🙄 Takže díky Retronovi za upozornění....

  • lokalitaSokolov
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCA/CBN CH7465LG

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
20 minutes ago, William_ said:

Pokud je tohle tvůj současný životní problém, tak doporučuji změnit poskytovatele TV a bude ti líp 😉

Wiliam sa už konečne ZOBUĎ a prestaň trolovať! Prajem ti krásny deň a kooopec mínusiek za tvoje rýpanie do každého kto nezdieľa tvoj názor.

  • lokalitaSvätý Jur
  • internet-
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCA modul

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Ono to také mohlo být tak, že pro spuštění programu do nabídky v SK potřebujete písemný souhlas provozovatele (v tomto případě ČT).

Pokud UPC šlo na ČT s tímto požadavkem, bylo mu sděleno, že žádný nedostane a zároveň si ČT ověří dostupnost svého programu v SK.

A Skylink nyní neposkytuje program ČT sport na kartách aktivovaných pro SK a zároveň Skylink blokuje vybrané sportovní přenosy na CZ kartách u STV1/2.

Obecně pokud se objeví někdo, kdo bude požadovat znepřístupnění nějakého pořadu z důvodu vlastnictví autorských práv pro danou oblast (CZ/SK) musí být tento pořad znepřístupněn na libovolném kanále (Nova si vyžádala znepřístupnění EL na ZDF, ORF a STV ...)

Upraveno uživatelem technik
  • lokalitaUPC
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenínic

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

@dodo  ad1 Nějak nechápu, proč bych dělal osvětu někde na FB stránce. Jen jsem poukázal na to, že se často lidé rozčilují zbytečně, jelikož si nepřečetli podmínky se kterými souhlasili podpisem smlouvy. A ano, každý má tu možnost si založit kanál dle svého gusta nebo tlačit na místní státní televizi, aby udělala kanál jako je ČT Sport.

ad2 (ČT Sport) Po opětovném pročtení Vašich příspěvků - Naopak, já se omlouvám, opravdu jste ho nikde nenárokoval.

ad3 Nevím jak na Slovensku, ale u nás se toho změnilo k dobrému mnohé. Do dokonalosti to je stále daleko, ale UPC v ČR už dávno není ten uzavřený nekomunikativní subjekt. A já zde rozhodně nevystupuji za UPC, k tomu mě práva na fóru rozhodně netitulují. Opravňují mě upravovat funkcionalitu těchto stráněk. Též bych neřekl, že kolem sebe kopu. Vím, že bych občas měl být při svém vyjadřování mírnější, ale pocházím z Mostu (Dycky Most!) a mám to prostě "pod kůží".

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlašte se a přispívejte pod Vaším účtem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Vložit jako neupravený text

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...