Jump to content
Sign in to follow this  
Dragokazov

Automatické prodloužení

Recommended Posts

Řeším teď novou business smlouvu a koukám, že je tam povinný závazek 12m s automatickým prodloužením. Vzhledem k tomu, že se mi vážně nechce hlídat termíny, tak si říkám, co se stane, pokud druhý den po zřízení pošlu rovnou výpověď. Výpověď by byla datovaná ke konci závazku, v podmínkách jsem našel, kdy jde poslat výpověď nejpozději, ale už ne, kdy nejdříve :)


Všichni lidé jsou špatní, dokud je nutnost nepřivede k tomu, aby byli dobří. (Machiavelli)

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Share this post


Link to post

Ono by to určitě šlo takhle udělat. Rovnou s uzavřením podat výpověď. Termín, kdy nejdříve podat výpověď asi určit nejde - asi to je den uzavření smlouvy, protože dříve není co vypovídat. Spíše bych koukal na délku toho, za jak dlouho chci ukončit. Poslat jim výpověď, že za 5 let chci odpojit, by už asi neprošlo.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post

Šlo mi o to, nemuset to hlídat, aby se případně muselo starat UPC a ne já. Ale co tak koukám, tak zase je v informacích bordel, protože kontaktní adresa se liší na webu a ve VOP 😄


Všichni lidé jsou špatní, dokud je nutnost nepřivede k tomu, aby byli dobří. (Machiavelli)

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Share this post


Link to post

Dragokazov: co vlastně chceš? Uzavřít smlouvu, podat výpověď, nechceš automatické prodlouženíí, všechno v jednom, nebo jen  teoretizuješ?

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 300
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTC7200 (bridge)

Share this post


Link to post
 

Dragokazov: co vlastně chceš? Uzavřít smlouvu, podat výpověď, nechceš automatické prodlouženíí, všechno v jednom, nebo jen  teoretizuješ?

Je to naprosto snadné, chci uzavřít smlouvu bez automatického prodlužování (zdá se, že to nejde), což je u business tarifů strašná prasárna, protože za předčasné ukončení pak zaplatíš 700 Kč za každý zbývající měsíc.Bez toho, abys na to musel rok myslet a hlídat si, že to o den nepřešvihneš, abys pak v krajním případě neplatil pokutu skoro 8k. A jak se mi zatím ze všeho jeví, tak je asi jediná cesta hned po uzavření smlouvy poslat výpověď datovanou ke konci závazku.  Aneb, proč to dělat jednoduše (neprodlužovat automaticky). když to jde složitě..  Upřímně byl bych šťastný, kdybych s UPC nemusel mít už nikdy nic společného, ale skutečná optika konkurence končí momentálně 50m daleko a doufám, že to za ten rok dotáhnou.


Všichni lidé jsou špatní, dokud je nutnost nepřivede k tomu, aby byli dobří. (Machiavelli)

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 240
  • televizeBusiness Premium
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníModem Cisco, HD PVR, Horizon, CA modul

Share this post


Link to post

A co je v dnesni dobe za problem si dat - zvlast ve firemnim prostredi - reminder do kalendare?

  • lokalitaBrno
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenímodem Compal (bridge mode), CA modul

Share this post


Link to post

Teď budu teoretizovat já - ideální období, kdy ukončit spolupráci s UPC je ke konci závazku. Takže i když budeš ve výpovědi, tak uprostřed roku se ti to třeba z finančních důvodů nevyplatí utnout. Resp. když už ti jedna výpověď běží, tak podávat druhou s dřívějším termínem je trotlovina. Za rok ti druhá firma optiku třeba z nějakého důvodu nenatáhne. Takže budeš podepisovat novou smlouvu, může (ale nemusí) být za horších podmínek než ta stávající a protože se budeš chtít jistit zase jen na rok, podáš znovu výpověď.

Jak se říká, nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko. Nevím, jestli se zbytečně nestresuješ. Já bych koordinoval všechny termíny, výpovědi, smlouvy až v okamžiku, kdy by bylo jasné, že tě konkurence připojí. Pak bych začal řešit výpovědi s přihlédnutím ke konci závazku u UPC, finančním podmínkám atd.

No nic, práci čest a rukám klid 😉

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 300
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTC7200 (bridge)

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...