Přejít na obsah
Retiree

Obnovení programové nabídky

Recommended Posts

Na tv většinou sleduju jen lineární vysílání CT24, obvykle pak, při občasném přeladění na jinou stanici na konci měsíce zjišťuju, že nemám obnovené předplatné... Načtení aktuálního předplatného ke konci měsíce trvá i desítky minut, takže za mě palec nahoru!

Obnovení programové nabídky (Zpráva v Moje UPC z 23.4.2018)

Spoiler

Vážený zákazníku,

s radostí Vám oznamujeme, že jsme pro Vás v Moje UPC připravili novou funkcionalitu pro řešení technických obtíží – Obnovení programové nabídky pro zařízení HD Mediabox, CA Modul či starší typ boxu CV5000.

Pokud se v informační liště na jednom nebo více předplacených kanálech zobrazuje místo oblíbeného programu informace typu „Tento program si můžete objednat na www.upc.cz/televize“, „Podmíněný přístup Conax, není přístup“ nebo „No access…“, je možné nejdříve vyzkoušet obnovení programové nabídky, a to pohodlně od svého PC či mobilu. Není tedy nutné ihned kontaktovat naše klientské centrum a čekat na spojení s operátorem.

Obnovení programové nabídky je velmi jednoduché. Nejprve zapněte na zařízení program Nova HD či Prima HD (u staršího typu zařízení bez HD programů je možné zapnout program Barrandov TV). Následně se přihlaste do Moje UPC, vyberte v levém menu možnost „Televize“ a následně „Obnovení programové nabídky“. Pak už jen stačí kliknout na tlačítko „Obnovit programovou nabídku“ a je to. Maximálně do 2 hodin (zpravidla však do 30 minut) by měl nefunkční program opět naskočit.

V případě, že obnovení nepomohlo a daný program stále neběží, kontaktuje nás, prosím, na telefonním čísle 241005100. Pokusíme se vše co nejrychleji napravit.

 

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

Tušil jsem, že mě to opět postihne.... Dnes jsem, opět po delší době, pojal úmysl sledovat předplacený kanál (př. HBO), objevila se pouze hláška Conax, nebo tak něco a … nic !

Vzpomněl jsem si na oficiální (?) dopis UPC s tímto oznámením a jal se postupovat podle návodu v dopise: … Následně se přihlaste do Moje UPC, vyberte v levém menu možnost „Televize“ a následně „Obnovení programové nabídky“.  Kde k sakru máte to Obnovení programové nabídky? Naštěstí se po necelých dvaceti minutách nabídka obnovila automaticky.

Tak nevím, kdo je větší blb, já, že to nedokážu najít, nebo ten, kdo podobné neověřené hovadiny zveřejňuje?

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

no nivím co se dá 20 minut hledat ja jedné stránce:

image.thumb.png.a50e8c13b6fb68bd0fdfba5ad83dd08f.png

 

Jinak STB je potřeba na začátku měsíce zapnout na nějakém nejlépe zakódovaném programu, aby si načetl předplatné na aktuální měsíc.

 

opravdu stačilo postupovat podle toho návodu:

" Následně se přihlaste do Moje UPC, vyberte v levém menu možnost „Televize“ a následně „Obnovení programové nabídky“. "

Upraveno uživatelem technik
  • lokalitaUPC
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenínic

Sdílet toto téma


Link to post

Děkuji všem za reakce a snahu pomoci. Techniku, o STB jsem nepsal, STB nemám, opravdu nestačí postupovat podle návodu. Jsem rád, že ten blb nejsem já a připojuju se k retronovi, taky nemám v Moje UPC Moje zařízení

Prostě UPC klasika o pravé a levé ruce, jinak samozřejmě prkotina pro zasmání...

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

maj to rozbitý, zapomněl jsem uvést, že CA moduly mam odkoupené a v zařízeních uvedeno "TV tarif bez zařízení", CA modul tam byl, ale zmizel někdy duben/květen

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Klasik
  • telefon-
  • zařízeníTechnicolor bridge, 2x CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Takže to vypadá, že obnovení přes moje UPC funguje jen u pronajatých zařízení (STB,Modul). Kdo má jen odkoupené zařízení má asi smůlu 😞

  • lokalitaPraha 4
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonVolám neomezeně
  • zařízeníKaon KCF-SA900PCO, Modul CI+, Compal

Sdílet toto téma


Link to post
 

Děkuji všem za reakce a snahu pomoci. Techniku, o STB jsem nepsal, STB nemám, opravdu nestačí postupovat podle návodu. Jsem rád, že ten blb nejsem já a připojuju se k retronovi, taky nemám v Moje UPC Moje zařízení

Prostě UPC klasika o pravé a levé ruce, jinak samozřejmě prkotina pro zasmání...

To zapnutí zařízení na kódovaném programu platí i pro TV s CA moduly. Nebo si myslíte, že předplatrné na CA moduly posíláme jinak?

  • lokalitaUPC
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenínic

Sdílet toto téma


Link to post

Také mně se občas stává, že reaguju na příspěvek, který jsem si pořádně nepřečetl.. (nebo si popletu autory příspěvku). 

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

Mám to také bez "Obnovení programové nabídky". 2x koupené CA moduly.

 

Upraveno uživatelem HaWe
  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníModem Technicolor, 2x CA modul

Sdílet toto téma


Link to post
 

Takže to vypadá, že obnovení přes moje UPC funguje jen u pronajatých zařízení (STB,Modul). Kdo má jen odkoupené zařízení má asi smůlu 😞

Nekdo "zapomnel" vyvojarum rict, ze klient ma ve svem uctu uvedena jen kasirovatelna zarizeni a ze tudiz navazat (ne)dostupnost tehle funkce na (ne)pritomnost zarizeni v uctu je kravina.
Takze by to mel @David - UPC nahlasit 'vejs' a nechat urychlene opravit.

Upraveno uživatelem Evzen
  • lokalitaBrno
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenímodem Compal (bridge mode), CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Prosím všechny, kterých se týká nemožnost obnovení programové nabídky na odkoupených zařízeních v MOJE UPC, aby mi poslali do zprávy číslo smlouvy. Podíváme se, proč se zařízení nezobrazují. 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Do teď jsem řešil problém, který způsobila záměna desetinné čárky za desetinnou tečku v české mutaci Windows v naprosto nečekaných aplikacích. A ano, je to více než v pořádku, mám 3x CA modul, můžu třikrát obnovovat...

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

No tak u mě teda byla ta půlnoční změna opravdu účinná - včera jsem viděl ze dvou CA modulů jeden a mohl jsem na něm i provést obnovu nastavení, dnes po "úpravě" už tam nemám žádný 😁. Za mě teda rozhodně 👍( ironie...). Jen tedy nevím, když teď nemám v přehledu žádné zařízení, na kterém bych mohl přijímat TV, jak to, že mi jede? Ale aspoň že jede...

  • lokalitaZlín, JS
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCA Modul 2x

Sdílet toto téma


Link to post

Asi to neopravili plošně, ale jen těm, kdo napsali číslo smlouvy. Já mám pronajatý STB, který v Moje UPC vidím, a zakoupený CA modul, který stále nevidím. Jen by mě zajímala jedna věc - kliknutí na Obnovení programové nabídky provede obnovení jen na daném jednom zařízení (čemuž by napovídalo jak umístění tohoto linku v odstavci u zařízení tak jeho URL, které obsahuje  /MyServices/TvResetDevice/01234...) nebo na všech zařízeních? Pokud jen na jednom, znamená to, že když budu potřebovat obnovit ten modul, tak to udělat nemůžu, když v seznamu mých zařízení není?

Upraveno uživatelem marena
  • lokalitaMladá Boleslav
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Pro mě je tedy lepší než obnova spíš proladit určitý kanál. Také vlastním kdysi odkoupený CA M. Každý si tu skladbu programů představuje jinak a pak se s tím skládat a přemisťovat no nevím... A tu volbu tam také nemám a nechybí mi 😜

Upraveno uživatelem becvys
  • lokalitaSokolov
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCA

Sdílet toto téma


Link to post

Proladění určitého kanálu je věc TV, nikoli předplatného posílaného UPC.

Jinde píšete, že máte TV LG, tak bych hledal nějakou externí aplikaci, kde se dají programy seřadit podle vlastního uvážení.

Jediné co by "bylo možné" je spuštění LCN s pořadím jako je v Horizon platformě. Ale to by se asi zvedla hodně velka vlna nevole ...

  • lokalitaUPC
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenínic

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×