Přejít na obsah
David - UPC

Nová funkce v MOJE UPC - Obnovení programové nabídky

Recommended Posts

V zákaznickém portálu Moje UPC jsme spustili novou funkcionalitu - Obnovení programové nabídky pro zařízení HD Mediabox, Ca Modul či starší typ boxu CV 5000. Pokud se Vám na obrazovce na některém z programů, který máte předplacený, objeví hláška typu „Tento program si můžete objednat na www.upc.cz/televize“, nebo „Podmíněný přístup Conax, není přístup“, či jiné podobné sdělení, je možné nejdříve vyzkoušet obnovení programové nabídky a to pohodlně od svého PC či mobilu. Není tak nutné ihned kontaktovat naše klientské centrum a čekat na spojení s operátorem. Obnovení programové nabídky je velmi jednoduché a zabere skutečně jen chviličku. Po přihlášení do Moje UPC kliknete v levém menu na možnost „Televize“ a následně na „Obnovení programové nabídky“. Pak už jen stačí kliknout na tlačítko „Obnovit programovou nabídku“ a je to. Maximálně do 2 hodin by měl nefunkční program opět naskočit.

MyServices.png

TvResetServices.png

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Fajn nápad, ale ještě by bylo dobré přidat tuto informaci do automatu na infolince UPC, jinak budou klienti prudit operátory vesele dál. 

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×