Přejít na obsah
pa3k

CBN CH7465LG sa restartuje kazdých 30 min

Recommended Posts

Mám po výmene starého Cisco routra presne tento istý problém: CBN CH7465LG sa kazdých 30 minút reštartuje. Našlo sa funkčné riešenie?

  • lokalitaBanská Bystrica
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 100 minut
  • zařízeníCOMPAL CH7465LG

Sdílet toto téma


Link to post

Písal som im na support. Odpovedali takto: "Na Váš modem som zaslal novú konfiguráciu a resetoval modem, otestujte si pripojenie po tejto zmene."

V priebehu dňa/večera to rodičia otestujú. No veľmi tomu neverím. Skôr si myslím, že tam môže byť problém so signálom. Cisco router pokiaľ sa nepokazil, šlapal na 100%...

  • lokalitaBanská Bystrica
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 100 minut
  • zařízeníCOMPAL CH7465LG

Sdílet toto téma


Link to post

Mně tohle začal Compal dělat před týdnem, po devíti měsících fungování. Každých 10-90 minut se sám od sebe restartnul. Včera mi technik přivezl nový. Po úvodní půlhodince nabíhání se restartnul už jen jednou, asi o hodinu později, a od té doby drží, zatím je to asi 20 hodin. Tak doufám, že už to bude v pořádku, že to opravdu bylo vadným modemem. Nějaké kontroly dotažení konektorů nebo tovární nastavení modemu, které vám nejspíš budou vnucovat, to udělat můžete, ale nejspíš to nepomůže, aspoň u mě to nepomohlo.

Upraveno uživatelem marena
  • lokalitaMladá Boleslav
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Štandardná kompatibilná špecifikácia: DOCSIS 3.0

Verzia hardvéru: 5.01

Verzia softvéru: CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH

MAC adresa: XXXXXXXXXXX

Sériové číslo modemu: DEAPXXXXXXXX

Prevadzka systému: 0day(s)6h:36m:23s

Sieťový prístup: Povolené

 

Predpokladám, že pri reštarte/strate signálu sa štatistika prevádzky systému vynuluje a čas nabieha od nuly. Ak je to tak, tak to ide už cez 6 hodín bez výpadku....?

Upraveno uživatelem PetoBB
oprava
  • lokalitaBanská Bystrica
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 100 minut
  • zařízeníCOMPAL CH7465LG

Sdílet toto téma


Link to post

Mne tiež poslali novú konfiguráciu, ešte to potom blblo pol dňa, ale na druhý deň už to fachčalo všetko v poriadku.

  • lokalitaŽilina
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníHD Mediabox, Compal CH7465LG

Sdílet toto téma


Link to post
před 3 hodinami, PetoBB napsal:

Predpokladám, že pri reštarte/strate signálu sa štatistika prevádzky systému vynuluje a čas nabieha od nuly. Ak je to tak, tak to ide už cez 6 hodín bez výpadku....?

Ano, přesně tak, tohle ukazuje, kdy byl poslední restart. Pokud je problém jen v tom, že se musí na dálku změnit něco v konfiguraci, nechápu, proč i u mě neudělali totéž. Navíc se jak technik na telefonu, tak ten, co přišel s novým modemem tvářili, jako že nikdy o problému opakovaných samovolných restartů neslyšeli a netuší, co by ho mohlo způsobovat.

  • lokalitaMladá Boleslav
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Takže po zaslaní tej konfigurácie to ide už viac ako 3 dni bez výpadku. Preverili aj signál a všetko v poriadku. Verím, že už to pôjde stabilne ako roky predtým.

  • lokalitaBanská Bystrica
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 100 minut
  • zařízeníCOMPAL CH7465LG

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×