Přejít na obsah
Návštěvník tomus

Jak a kdy platit ???

Recommended Posts

Návštěvník

Trochu trapnej dotaz asi ... mam karneval od konce dubna, prisel technik, zapojil kabel, nechal si podepsat smlouvu a zmizel ...

 

V papirech co mi nechal jsem nenasel zadne informace o tom kdy a jak platit ... pouze jsem si nechal ve smlouve zaskrtnout, ze budu platit prevodem z uctu.

 

Na webu karnevalu jsem rovnez k tomuto nenasel zadne info ...

 

Tedy se chci zeptat ... kdy a na jaky ucet s jakymi parametry bych mel poslat penize ?

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Jo tak tohle je klasickej problem. Blby je to, ze se to ani nedozvis. Maji vypocetni system takovej, ze jim pokazdy hodi jiny cislo. Takze i kdyz zavolas na infolinku a sam popatras, kolik vlastne mas platit, tak ti tam i pri vsi dobry vuli stejne reknou blby cislo. Moje zkusenost je takova, ze mi rekli 3x (!!!!) jinou cifru a ve finale to dokonali tak, ze mi ostrihli z duvodu preplatku (!!!!!!). Poslal jsem vic a sup, odfrkli mi to a jeste v patek. Pak mas celej vikend na premejsleni a hledani jinyho providera...:)

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

mno ja nemam problem s tim kolik platit ... v tom mam jasno ... spis mi jde o to kdy a kam to mam poslat ...

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

no nechci byt neurvaly, ale neni lepsi se na tohle zeptat na infolince? Tam ti reknou zaplatte na ucet XY do (např.) 15 dne v mesici a je to. IMHO otazka 2 minut. Nemusis pak zakladat dalsi zbytecnej thread.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Neni nad to platit inkasem, oni si to vcas strhnou sami, jen bych nastavil rozumny limit odpovidajici mirne zvysene hodnote ceny objednanych sluzeb.. :)

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

neni mi jasny, proc nemuzou jako kazda jina firma zasilat mesicni vyuctovani, klidne elektronicky. Jediny co z nich dostanete je nejaky papir s vypisem plateb, ale pravidelne posilani proste nelze. Problem je v tom, mesicne ruzne prikupuju data, nekdy 5, nekdy 10GB, nekdy vic a proste nevim kolik kdy zaplatit. Oni si to zauctuji podle sveho, takze ja mam treba datove obdobi 21-20 ale zaplaceny to musi byt uz do 15 v mesici. Pri obednani datoveho balicku se pise , ze to bude zauctovano v dalsim zuctovacim obdobi, ovsem naokujou si to tak nejak chaoticky. Volat tam kazdy mesic kolik mam teda platit odmitam a na inkaso kaslu, buhvi, kolik by si strhavali. Myslim, ze tohle by mohlo zajimat prislusne urady, jelikoz i u stankare dostanete doklad, zakolik a zaco jste zaplatili.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

ano,pouze pokud ma ICO, jinak beznemu koncovemu uzivateli nic posilat nebudou, to mi prijde jako dobry namet pro prislusne urady, uvidime, jak se k tomu vyjadri.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Mne normalne fakturu posilaji a neni to na ICO, stacilo zavolat na infolinku a rict, ze chci doklad.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Presne tak !!

jsou to nehorazne kurvy !!

priobjednal jsem si data kolem 20!! (uctovaci obdobi mam do 15) ,je tam napsano ze se to uctuje v dalsi zuctovacim obdobi ale oni mi jeste v ten samy mesic poslali dopis s tim ze dluzim 450 Kc.

Tak jsem se nasral poslal jsem jim doporuceny dopis a do dneska mi neprisla odpoved !

Sere me jejich chovani,jejich zpoplatnena infolinka na ktere necham majland (jeste kvuli jejich chyb !!)...

Poridim pevnou linku a snad budu mit klid.

i to vyjebane FUPko a predrazene prikoupeni dat..

Bluetone myslim ani Fupko nema a jeste nejmin dalsi dve spolecnosti..

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Tady ses trochu překlepl. Každej měsíc máš platit do patnáctýho, ale zůčtování máš od měsíce k měsíci. Jestli máš namysli den kdy se ti nulujou data, tak ten je zase ke dni kdy ti byl od nich inet instalovanej. Sice je dost debilní že si musíš někam zapisovat kolik sis kdy koupil dat atd. ale zase na druhou stranu, když už si něco kupuju tak musim počítat s tim, že za to musim zaplatit.

 

Mohlo by to bejt horší, třeba v případě kdy by sis chtěl dokoupit data ale musel bys je nejdřív zaplatit..HM?!

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Však ja taky zato zaplatim !!!!

Ale nemyslis ze je blbe kdyz zaplatim radny mesicni poplatek a pak mam za deset dnu platit priobjednani dat (a znovu platit za slozenku ??) Kdyz muzu za dalsich 15 dnu vse poslat s dalsim mesicnim poplatkem na jedne slozence.Snad kvuli toho nezkrachujou !

Na dopis mi sice neodpovedeli ale ted jak jsem zas priobjednaval data tak mi uz nic neposlali, asi konecne respektujou ze jim to budu platit najednou.

A navic kdyz si priobjednas data tak se ti primo vypise ze mas tu platbu zaplatit v dalsi platbe (nebo neco na ten zpusob).

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Jasně, ten system tady neni dokonalej. Prej ty upomínky nejsou generovaný žádným lidským zdrojem. Nějak jim to tam rozebírá systém automaticky a oni tim pádem neovlivněujou jestli je tam k danýmu datu nedoplatek u nějakýho notorickýho neplatiče nebo u člověka kterej si 15. objedná data a upomínka se vygeneruje 20. :?

 

I přesto si myslím, že když jdu na muj.karneval.cz a doobjednávám data tak taky taky skočim na InternetBANKING a rovnou jim tam pošlu ty adekvátní prachy....

 

To je alespoň moje praxe a data nekupuju skoro vůbec tak 2x do 1měsíce... :wink:

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Systém plateb není dokonalej, jako není dokonalej celej Karneval. Nejhorší na tom je, že Karneval vůbec nezajímají připomínky zákazníků. Tady se vykecejte, možná si to i někdo z Karnevalu přečte, ale my s tím uděláme kulový. Proč Karneval, jako jedna z mála firem, nemá kontaktní email? Proč platit za telefon, když máte internet? Taky hledám alternativu ke Karnevalu. Se službami jsem naprosto nespokojený. Funguje to, když ptáčka lapají.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Jak jste přišel na to, že Karneval nemá kontaktní email??? Nejvíc řečí mají obvykle Ti, co si nejsou schopni ani přečíst smlouvu nebo se podívat na webovky. info@karneval.cz .

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník
Jak jste přišel na to, že Karneval nemá kontaktní email??? Nejvíc řečí mají obvykle Ti, co si nejsou schopni ani přečíst smlouvu nebo se podívat na webovky. info@karneval.cz .

 

S timhle souhlasim...Pan kropacj asi neví, že podpisem na papíře souhlasím se vším co na tom papíře stojí. Bohužel jsou mezi námi i tací a ti VŽDYCKY remcají... :lol:

Sdílet toto téma


Link to post

A mohol by sem niekto rozumne napisat ako a kedy sa plati?? dam konkretny priklad.. net mi pripojili 2.8. Obdobie mam 27.-26. a ziadne data navyse nepocitam. moze mi niekto napisat kedy a ako sa plati. mam inkaso. dik

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Potřeboval bych se poradit s platbou za internet.

 

Mám Turbo 3000\300 v akční nabídce z léta, kdy bylo uvedeno že ode dne zapojení v měsíci a dva následující měsíce platím pouze korunu. Když jsem byl zapojen v polovině července

tak jsem to pojal tak že do konce měsíce jedu zadara a srpen a září platím 1Kč a v říjnu

plnou částku 690Kč. Nebo né?

Díky

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Není to zase až tak složité, pokud víte s jakou akcí jste se stal uživatelem Karnevalu. Jinak se akce dají stáhnout v dokumentech ke stažení. Pro mne platilo tohle.

Akce se jmenovala TURBO 3M za 1Kč (platnost nabídky do 30.6.2006)

 

Pro nové zákazníky vysokorychlostního připojení k Internetu máme speciální akční nabídku TURBO 3M za 1 Kč od data instalace do konce měsíce + následující kalendářní měsíc za 1 Kč. Podmínkou je uzavření smlouvy na minimální dobu užívání 12 měsíců. V případě uzavření smlouvy na 12 měsíců je aktivační poplatek pouze 1Kč. V případě samo instalace je instalační poplatek 1Kč, jinak dle ceníku

Protože zprovoznění u mne nastalo v srpnu-tak srpen+září je za 1,-Kč a od října /včetně / platím 772,-Kč. Takže letos to bude říjen, listopad,prosinec. Jára

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Tento e-mail jsem zaslal na slavný karneval, protože mi opět svévolně částku na platbě SIPO z 1359 na 1835 Kč. Měl jsem internet od Telecomu 3M, byl sice dražší, ale takové problémy jsem s tím neměl. Po zavedení přípojky internetu od Karnevalu v červenci jsem přešel na jejich službu a nechal se zlákat digitálním vysíláním(nekvalitní), vidím, že jsem udělal chybu, kterou po ukončení 12 měsíců nutné pro akci za 1 Kč, určitě ukončím s touto firmou spolupráci.

 

1.předávací protokol ze dne18.7.06 není podepsán zástupcem Karnevalu, přitom bylo dodáno(balíček) 20.7.06

2. Za 7 měsíc v inkasu 499 za komletní nabídku TV

3. Za 8,9,10,11/06 zaplaceno přes SIPO 6345 Kč za digital Extra + Turbo 3M + 1.IP adresa

Takže se ptám: Jak je možné, že jsme platili i s červencem dohromady 6844 Kč, když akce Extra + Turbo 3M( v akci Turbo 5M za cenu Turbo 3M) měla být do konce měsíce zdarma, tedy nemela být účtovaná. Ale hned v srpnu v SIPO byla částka 1792 ( asi vycucaná z prstu, když zbytek- 11 dní mělo být zadarmo). Za 9,10/06 to bylo 1359 Kč, což je asi v pořádku, tady nemám námitek. Ale nyní mi v SIPO za listopad byla účtovaná částka 1835 Kč, asi taky vycucaná kdoví odkud. Přitom byla akce řádně a v termínu ukončena s tím, že přecházíme na Turbo 3M. Nepočítám-li, kolik peněz jsme provolali(mobil) na Vaší super zákaznickou linku, kde jsme se nic nového nedověděli, akorát, že chyba v systému a přeplatek příští měsíc a nějaká taká omluva, na kterou Vám z hluboká kašlu, protože to je už podruhé během 3 měsíců. My zákazníci tu nejsme od toho, abychom zvyšovali Vaší úroveň tím, že jeden měsíc vyberete více, v bance zhodnotíte a nám následně vyplatíte nebo odečtete spíš přeplatek. Pokud člověk počítá s každou korunou, a pak mu přijde 2x za 3 měsíce vyšší poplatek, než byl dohodnut za konkrétní službu, tak je vzteky bez sebe a vážně uvažuje o veškeré další odebírané službě od Vaší společnosti ( bohužel musím vydržet těch 12 měsíců Vaší slavné akční nabídky). Pokud máte ve firmě bordél, tak ji zrušte !!!

Dlouholetý zákazník

Tento dopis odesílám k další diskusi na Karneval fórum.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

pokud máte akci T5 za cenu T3, tak platilo, že je to v měsíci instalace + 3 následující měsíce za cenu T3. Žádné zdarma do konce měsíce není! V 8. měsíci přislo vyúčtování internetu za celej 8.měsíc + zbytek 7.měsíce

Listopad vypadá, jak chyba (pokud je ukončena akce až na konci měsíce, (a to nyní pouze hádám) že to šlo už do listopadovýho SIPa)

 

Možná jsem s tímto trochu pomohl.....

 

David Mikeš

Sdílet toto téma


Link to post

Možná to zbytečně hrotíš ... Já sám měl několikrát akci od Karnevalu a tu jsem potom v obvyklém termínu vypovídal, tj. vracel se na svůj původní nižší tarif. A jelikož termín pro vypovězení bývá většinou 10 dní před koncem období, ale podklady pro inkaso se připravují i dříve, tak mi účtují takovou cenu, jako bych dále pokračoval na vyšším tarifu. Ovšem do příštího vyúčtování to vše napraví - snad jednou jsem je musel upozornit, chybička se vloudí, ale jinak to mají sami pohlídané a určitě není jejich snahou ošidit klienta. :wink:

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

 

Vidím, že nejsem zdaleka sám, kdo se pozastavuje nad způsobem, jakým Karneval komunikuje se svými drahými zákazníky. Když nevím, kolik mám platit, protože jsem měnil nějakou službu, zavolám třikrát na jejich tajuplnou modrou linku a tam se pokaždé dozvím jinou částku. :-) Takže v podstatě nemám co ztratit, když si částku spočítám sám. Pokud vím, kdy jsem byl přepojen, není to problém.

 

Upomínky občas přijdou, ale bránit se tak, že poctivě odpovím, nemá smysl. Nikdo už nezareaguje a za pár dní příjde úplně stejná nicneříkající upomínka znovu. Tím, že Karneval neposílá písemné vyúčtování, nemá v podstatě žádnou možnost, jak dokázat, kolik kdo dluží. Oni totiž sami nevědí, za co dlužíte. :wink:

 

Jó, komu není rady...

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Hihi docela se bavím :-D Mám na modré lince kámoše, tak jsem zjistila nějaké info:

 

Veškeré údaje o tom kam a jak platit máte na stránkách karneval (respektive http://www.karneval.cz/vice-informaci.a ... tby_inkaso - dostanete se tam kliknutím na "dotazy", poté v pravo nahoře "platby")

 

Cenu vám řeknou na infolince, je fakt že když měníte služby může to být divoký - kampań se odečítá ten den, kdy se zapojily služby (např. kabelovka zapojená 22., kampaň se odečte 23. Když zavoláte na linku před 23. může se stát, že je vám sdělena cena před odečtením kampaně).

 

SIPO - generuje se téměř o měsíc dřív, vždy je částka podle služeb, které v ten den generování skutečně využíváte - program který automaticky SIPO načítá a posílá české poště neumí rozeznat objednané změny. Všechno je pak vyrovnáno v SIPO další měsíc.

 

UPOMÍNKY - mno spíš nechodí než chodí... Systém je generuje automaticky, po dávkách tiskne a rozesílá. Jenže většinou se odešlou tomu, kdo je neměl dostat a kdo je dostat měl je nedostane (typický murphyho zákon)... Upomínky se nezasílají klientům co platí přes SIPO...

 

Jo a na dopisy nebo e-maily prý odpovídají později z důvodu zvýšeného množství hovorů... Tož tak..

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Je to skutečně velmi zábavné komunikovat s Karnevalem. ;-}

Naštěstí jediná výhoda Karnevalu, tedy rozumné připojení za rozumnou cenu již pominula, takže jsem změnil poskytovatele a mám stejně kvalitní bezdrát, sice s poloviční rychlostí ale zato skoro 3x levnější a bez FUP.

Jenže Karneval se se mnou tímto nerozloučil. Po několika měsících mi přišla velmi arogantně napsaná upomínka, že jim nějaký obnos dlužím. Napsal jsem jim mail, že platba byla ve smlouvě dohodnuta přes SIPO, že nechápu, proč neinkasovali všechny platby, které si nárokují, dohodnutým způsobem a pokud chtějí ještě něco zaplatit, ať mi pošlou vyúčtování záloh, co si strhávali přes SIPO a plateb, které po mě ještě chtějí. Navíc ať tam odečtou rozdíl cen, které si neoprávněně nárokovali, jelikož si protiprávně účtují za stejné služby dvě ceny, což se písemně zavázali vrátit po tom, co jsem jim pohrozil, že si budu stěžovat na ČTU. Odpověď jsem nedostal žádnou. Až teď mi přišla výzva od jakési vymahačské firmy intrum justitia, která má údajně nějakou plnou moc od Karnevalu, aby ze mě tu částku + penále vyrazila. No velmi zajímavé jednání se zákazníkem, byť minulým. Už jsem poslal stížnost na ČTU, ať se tedy těmi rozdílnými cenami zabývá...

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×