Jump to content

Recommended Posts

před 2 minutami, tomus napsal:

Rodné číslo normálně chtějí kvůli ověření totožnosti, taky se může stát že tam bude někdo volat místo tebe a změní ti to, takže bys měl být rád že to mají lépe zabezpečené.

Vzhledem ke zkušenostem, ve spojení s tím co dělám, nikomu tyto údaje sdělovat nedoporučuji. Mají jiné cesty jak si tě ověřit. Navíc jak jsem psal, volali oni mě, ne já jim, což mění postavení člověka na druhé straně na nejistou osobu.

  • Agree 1
  • 500 Mb/s
  • -
  • -
  • DOCSIS 3.0
  • Teplice
Link to post
Share on other sites

Až budeme převedení pod Vodafone, tak se bez hesla neobejdeme, jelikož se bez něj ani operátor na váš účet nepodívá.

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx
Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, tomus napsal:

taky se může stát že tam bude někdo volat místo tebe a změní ti to

Tak to by si tam meli poridit hlasovou biometrii. Mame dlouhodobe nejlepsi na svete (i kdyz Nuance tvrdi opak).

Edited by Evzen
  • Jiná služba
  • -
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno
Link to post
Share on other sites

  

před 2 hodinami, Ritchy napsal:

Tak dnes jsem to zkusil 300 - ExUPC (380 Kč) > 500 (500 Kč). Po 15 minutách s automatem a bolestí hlavy z té přiblblé melodie jsem to vzdal a napsal své telefonní číslo do formuláře. Po několika málo minutách mi volali z Vodafonu. Paní jsem popsal problém s průchodností modemu, bridge módem,  s tím, že bych rád 1000, ale jejich station je k prdu, ale o tom neměla ani páru, vůbec netušila o čem mluvím.  Poté si chtěla ověřit, zda jsem byl převeden k Vodafonu do systému, což jsem nebyl - nechtěl jsem ní sdělit RČ a VS se jménem a adresou jí nestačil. Pak mi řekla, že se se mnou spojí někdo z bývalého UPC. Nikdo se se mnou nespojil, po hodince výpadek Internetu, což mě napadlo, že dělají restart modemu... a ano, naběhlo mi 500/30. Teď jsem zvědavý co se bude dít dále. Každopádně pokud zprůchodní ten jejich přehřátý station, rád bych šel do toho Giga.


Hmmm, zajímavé. Přes formulář jsem zadal telefon nějak před... 5, 6 dny? Dnes jsem volal (v jednu odpoledne) a 8 minut nic. 

  • Internet 150
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Kabelový modem, CA Modul, HD Mediabox
  • Brno
Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, Evzen said:

Mame dlouhodobe nejlepsi na svete (i kdyz Nuance tvrdi opak)

Sice OT - som netusil, ze Nuance ma hlasovu biometriu.. ale s ich dokument rieseniami (a print management ako Equitrac) som stravil nejaky ten rok - potom to kupil od nich Kofax.

  • 500 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Arris TG3492LG-LC, CA moduly
  • Bratislava
Link to post
Share on other sites

Nabízí se spekulativní otázka, proč to VF vlastně dělá? Že by byl předupečený odkup VF ČEZem, VF teď povinně nahání klienty a za pár měsíců kdoví, co bude?

  • Jiná služba
  • -
  • -
  • Bridge
  • Brno
Link to post
Share on other sites

spíš to dobrovolně nikdo nechtěl 🤔 kdo by bez mučení dával litr měsíčně za gigabit bez uploadu, o kterym tady snad ještě nikdo nenapsal, že mu funguje 😐 a protože to nikdo nekupoval, nebylo to jak otestovat v reálnym provozu a to je i důvod, proč i takovou dobu po uvedení sou s tim potíže teď, když už to chce víc zákazníků 🤔

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...