Jump to content

Ukončení veškerých služeb


Recommended Posts

před 14 hodinami, tomus napsal:

než se rozhodne pro takto radikální řešení, také dobré vyčerpat všechny možnosti nápravy

Ovsem na to musi mit clovek aspon zakladni technicke znalosti. Kdyz veci rozumi jak koza petrzeli, tak toho moc nenadela.
Kdyz je nekdo rozhodnuty jit, tak at si jde. Kdyz si mysli, ze si tim nejak pomuze...
Anebo snad mate vsichni akcie Vodafonu, ze se tak mermomoci snazite presvedcovat kazdyho, aby zustal?!

  • Like it 1
  • Jiná služba
  • -
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno
Link to post
Share on other sites

Já zase musím tak cca 1x za 14 dní restartovat setopbox, protože mi televize po přepnutí programu hlásí... Informace nejsou k dispozici, sice jsem se spojil s poskytovatelem přes zákaznický servis, ale rada, abych vytahl konektory v setopboxu a v přípojné vstupní "krabičce" a znovu je zapojil, mě rozsmála. Opěr dnes stejná hláška. Stává se mi to od té doby, co služby poskytuje Vodafone, operátor mi tvrdil, že to tak není, ale já vím svoje. Nemám zkušenosti s výpovědí smlouvy, ale známo je, že se tleská tomu, kdo chválí, tomu, kdo kritizuje se dělá vše tak, aby případné zrušení služeb neměl tak jednoduché. A jde především o naše (moje, tvoje) peníze, co nejvíc z nás (tebe) dostat a pak si říkat...alespoň jsi to zaplatil, blbečku...znám to z vlastní zkušenosti, nebudu to rozvádět, ale vím, o čem mluvím.

  • -
  • -
  • Klasik
  • krabička se světýlkem
  • panelák na sídlišti
Link to post
Share on other sites

To už tady jsi i jako boxmail? V této debatě se člověk nějak ztrácí, když to tak vypadá, jakoby měl každý několik profilů :D Jinak Adolfovi jsou nějaké set-top-boxy u zádele, protože používá CA moduly přímo v TV a pokud by i používal set-top-boxy, tak jedině svoje vlastní a nejlépe na Enigmě :)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to post
Share on other sites

@boxmail Ať je to jak chce, podání výpovědi je jeden z nejjednodužších úkonů, ať je člověk kdekoliv. Jen si předtím musí většinou přečíst, co to vlastně tenkrát podepsal, aby se pak nedivil.

  • Disagree 1
  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx
Link to post
Share on other sites

ZKUŠENOST S VÝPOVĚDÍ SMLOUVY

Též mi to už lezlo krkem, poslal jsem doporučeně výpověď jak se píše výše a cca po týdnu se jim připoměl dotazem z MojeUPC, jak to vypadá s výpovědí. Přiznali, že ji dostali a sdělili datum ukončení smlouvy. Nebudu komentovat, proč lze službu zřídit po telefonu, ale vypovědět ji musíte poštou. Cca 14 dní po odeslání výpovědi volala příjemná paní a ptala se proč odcházím, hezky jsme si popovídali, ale zpátky mne nenalákala. BTW u UPC jsem byl 15 let, zažil časy pěkné i horší, celkově jsem byl spokojen - až do letošního nástupu VF.

  • Agree 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...