Jump to content

Ukončení veškerých služeb


Recommended Posts

Ahoj lidi. Už mě ty výpadky internetu a poruchy vytáčí. Rozhodl jsem se ukončit veškeré služby od UPC/Vodafone.

Jaké máte zkušenosti s vypovězením smlouvy?.

PS. Jsem zákazníkem UPC od roku 2009.

Děkuji za každou radu i informaci.

Petr

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • HD DVR Mediabox
  • Tádžická 1422/6
Link to post
Share on other sites

Taky mám výpadky internetu ale pouze na mobilu.Zničehonic přestane jít.Pak ho v mobilu musím zase zapnout,Děje se to asi třikrát za den.Cím to může být.

  • -
  • -
  • TV Komfort
  • HD mediabox
  • Ostrava1
Link to post
Share on other sites

@pavlos No pokud to musíte znovu zapínat, tak bude problém v mobilu, nebo nějaké aplikaci.

Jinak ohledně výpadků víše. Pokud platí ta adresa v podpisu, tak možů být problém někde v baráku. Bydlím kousek (Ruská / Litevská) a nikde nic.

I když asi budeme připojení každý na jiný bod (rozdělený Bělocerkevskou). Tak mám známého co má hospodu na 28.pluku a tam běží kamery 24/7 a bez problémů.

Edited by Sparrow
  • 150 Mb/s
  • 1 GB
  • Klasik
  • Compal black, CA modul
  • Praha 10
Link to post
Share on other sites

Pocitam ze na mobilu to bude pomoci WiFi. Adi bych se pomoci WiFi analyzeru podival na jakem kanalu vysila Vase WiFi a na kterych frci lidi okolo Vas. Pripadne vymenil kanal. Ty se u 2,4 nadtavuji na 1, 6, 11. Jsou to jedinne kanaly, ktere se neprolinaji - vzajemne nerusi. 

Ostatni zarizeni na WiFi funguji v pohode? 

  • Internet 300
  • 15 GB
  • -
  • Cisco EPC3208
  • Ostrava - Zábřeh
Link to post
Share on other sites
  • Slamb changed the title to Ukončení veškerých služeb

A jaky jde mobil? Nema nahodou zaply Bluetooth? 

Nektere, zvlast starsi zarizeni si rusi WiFi 2,4GHz s Bluetooth

Edited by Tube
  • Internet 300
  • 15 GB
  • -
  • Cisco EPC3208
  • Ostrava - Zábřeh
Link to post
Share on other sites
před 12 hodinami, Petr Cirek napsal:

Ahoj lidi. Už mě ty výpadky internetu a poruchy vytáčí. Rozhodl jsem se ukončit veškeré služby od UPC/Vodafone.

 

  1. Vyplnit přiložený pdf, zaslat doporučeně na adresu:  Klientské centrum Vodafone, P.O. BOX 53, 130 11 Praha 3.
  2. Výpovědní lhůta běží od 1. dne následujícího měsíce, kdy byla žádost přijata. (ve skutečnosti by ti během nejdéle cca tří týdnů od odeslání žádosti mohli zavolat ) 
  3. Až zavolají,  zvednout telefon a domluvit se s nima.
  4. Hotovo !! (Buď skončíš, nebo tě uloví na "osobní" nabídku.
  5. Uvědomit si, že je to velice jednoduché a pro příště se vyvarovat čtení příspěvků od dementů, kteří nepochopili prvotní otázku:
    Citovat

    Jaké máte zkušenosti s vypovězením smlouvy?

    .a krmí tě nesmysly o tom, ve které ulici bydlí, že oni to maj taky , ale jenom na mobilu a jejich manželka "víše" to má na wifi a že vyměněj kanál na Chrome a dál něco o bluetooth a 2,4.....  Prostě DEMENTI !!!

 

Výpověď Vodafone.pdf

Edited by fanfán tulipán
  • Agree 1
  • Disagree 1
  • Sad 1
  • -
  • -
  • -
  • TV
  • Pardubice
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...