Jump to content

Snizeni tarifu


Nilufar
 Share

Recommended Posts

Požadavek jsem zaslala na emailovou adresu technické podpory a na poradime@. Zatímco nic. Telefonicky kontaktoval asi desetkrát, po každé mi slibujete něco jiného. Takže jakákoliv podpora z vaší strany ničeho nestojí.

  • 500 Mb/s
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • modem
  • Praha 8
Link to comment
Share on other sites

Jestli má Vámi zaslaný požadavek a obsah hovoru stejnou informační hodnotu jako Vaše příspěvky zde, tak se ani nedivím, že pracovníci na podpoře nedokáží Vaše požadavky zpracovat.

  • Agree 1
  • -
  • -
  • -
  • CA
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Ok, tak mějte ještě chvíli strpení oni se vám jistě ozvou,

obecně platí že pokud klient snižuje nějakou službu, tak pro operátora to znamená snížení finančního příjmu od klienta, takže se většinou snaží nabídnout nějaké alternativní řešení, které by uspokojilo obě strany, zřejmě proto váš požadavek předávají na jiné oddělení, kde se to s vámi pokusí vyřešit.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox, CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...