Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
Pavel m

Párování a refresh digitální televize

Recommended Posts

mám dotaz .Nejde udělat v MOJE UPC položku obnovení předplatného (aby se poslal obnovovací signál ).Protože vaši technici nestíhají.Volal jsem po odpolední 21.11  ve 23:00 čekal jsem kolem 20 minut pak jsem to vdal.Poslal email  do dneška nejde cihla nemá předplacení program mě to píše na všech kódovaných.

 

PS:na řešení Vámi zaslaného požadavku číslo 1230032 stále pracujeme >:(

  • lokalitaMost
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD Mediabox, HD DVR Mediabox ,CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Rozhodně  by neuškodilo někde zpřístupnit četnost vysílání obnovovacího signálu, logicky nejčetnější bude z počátku měsíce, pak se četnost snižuje až na interval několik hodin? Mám zkušenost, že přijetí obnovovacího signálu ke konci běžného měsíce může trvat i několik hodin...., chce to jen neztratit nervy a vědět!

To, co popisuje Pavel m, zjevně není běžný případ.

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCisco EPC 3212, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post
před 2 hodinami, Pavel m napsal:

mám dotaz .Nejde udělat v MOJE UPC položku obnovení předplatného (aby se poslal obnovovací signál ).Protože vaši technici nestíhají.Volal jsem po odpolední 21.11  ve 23:00 čekal jsem kolem 20 minut pak jsem to vdal.Poslal email  do dneška nejde cihla nemá předplacení program mě to píše na všech kódovaných.

 

PS:na řešení Vámi zaslaného požadavku číslo 1230032 stále pracujeme >:(

Zaslán refresh na všechna zařízení. Nejrychleji by to mělo naběhnout u MUXu, kde je UPC show HD nebo třeba na některém kanále JOJ.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post
16 minutes ago, Marek-26 napsal:

Zaslán refresh na všechna zařízení. Nejrychleji by to mělo naběhnout u MUXu, kde je UPC show HD nebo třeba na některém kanále JOJ.

moc děkuji za vyřízení .Na cihle fungují všechny programy. Stejně nepochopím proč si cihla nepamatuje předplatné programu ??Je pravda v sobotu byla nějaká porucha a následně servisní práce v noci.Asi se to potom nějak celé rozházelo.

  • lokalitaMost
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD Mediabox, HD DVR Mediabox ,CA modul

Sdílet toto téma


Link to post
před 3 hodinami, Retiree napsal:

Rozhodně  by neuškodilo někde zpřístupnit četnost vysílání obnovovacího signálu, logicky nejčetnější bude z počátku měsíce, pak se četnost snižuje až na interval několik hodin? Mám zkušenost, že přijetí obnovovacího signálu ke konci běžného měsíce může trvat i několik hodin...., chce to jen neztratit nervy a vědět!

To, co popisuje Pavel m, zjevně není běžný případ.

Kromě muxu s ČT HD programy, se vysílá předplatné celý měsíc v ostatních muxech stejně.

Nejrychleji se předplatné načte např. u Nova Action HD, Nova Cinema HD, Nova Gold HD, Nova 2 HD, Prima COOL HD, Prima ZOOM HD, Prima love HD, Prima MAX HD, UPC show HD a v regioní muxy. Zde je "kolečko" do 5 minut

U Nova HD, Prima HD, Barrandov HD je "kolečko" do 10 minut.

Toto ovšem platí pro CONAX zařízení.

Pro NAGRA zařízení (boxy "cihla") koluje předplatné ve všech muxech stejně. Zde to ovšem pracuje trochu jinak, protože STB komunikuje s CA serverem obousměrně.

Problém, který popisuje @Pavel m může nastat, pokud je STB vypnut na více jak 10 dní.

 

  • lokalitaUPC
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenínic

Sdílet toto téma


Link to post
před 2 hodinami, Marek-26 napsal:

Zaslán refresh na všechna zařízení. Nejrychleji by to mělo naběhnout u MUXu, kde je UPC show HD nebo třeba na některém kanále JOJ.

no minimálně byste se měli dohodnout na kterém kanále je obnovovací signál nejpravděpodobnější, jednou infolinka tvrdila, že ČT 24, pak Nova a nyní naposledy prý NOVA HD. Idealně nějaký MUX s kanály nikoliv brakem. Díky. Jinak mě teda skutečně ke konci měsíce cca dva měsíce nepřipojené CAM moduly naběhly asi až po třech hodinách, na CT2 HD

Upraveno uživatelem retron
již odpovězeno
  • lokalitaPraha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Klasik
  • telefon-
  • zařízeníTechnicolor bridge, 2x CA modul

Sdílet toto téma


Link to post
5 minutes ago, technik napsal:

 

Dík za reakci, zkusím si to nějak přebrat a technicky zdůvodnit... Rozhodně by neuškodilo informaci o frekvenci koleček vysílámí obnovovacího signálu v nějaké formě na web UPC umístit

Že se kromě systému Conax používá i Nagravision jsem zaregistroval při pitvání muxů na pc (žádný STB nepoužívám).

Z lineárních vysílání sleduju na tv prakticky pouze CT24HD. Nedávno jsem byl mírně zaskočen, když jsem přepnul tuším na HBO a tv nějakou, subjektivně dlouhou doby, tvrdil, že nemám předplatné. Podobně kdysi na pc, když jsem po delší (měsíce) přestávce vytáhl ze skříně a zapojil CA moduly....

 

 

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCisco EPC 3212, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

No na ČT2 HD to určitě nenaběhlo, někdo musel v mezičase přepnout na zakódoný program.

Jinak obecně - na každém zakódovaném programu naběhne předplatné. Někde za 5 minut, někde za 10 minut, někde za 30 minut.

Pro HD STB (Kaon) doporučuji předvolby 8-15 (5 minut) zde uvidíte, že předplatné přišlo, pokud chcete sledovat cz programy tak na předvolbě 201 - 206 (10 minut) nepoznáte příjmutí předplatného a párování

Pro SD STB (Handan) SD verze programů ČT 1,2,24,sport , Nova. Prima (případně CNN, BBC, DW, TV5 jsou kódované a mají četnost opakování do 5 minut)

 

  • lokalitaUPC
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenínic

Sdílet toto téma


Link to post

Samozřejmě, že na ČT nikoli, to bylo uvedení do aktuální situace...

Před hodinou, technik napsal:

Jinak obecně - na každém zakódovaném programu naběhne předplatné. Někde za 5 minut, někde za 10 minut, někde za 30 minut.

Další užitečná informace. Bohužel, jako mnoho dalších podobných, časem zapadne nebo bude těžko dohledatelná. Právě proto by měla být podobná informace dostupná na oficiálním webu UPC. Asi by se tím zamezilo některým zbytečným voláním na Klientské centrum.

Mimochodem, co představuje žádost o zaslání obnovovacího signálu, jak se tu na fóru často doporučuje.? Z pohledu výše uvedených intervalů je to asi ve většině případů nesmysl....

Upraveno uživatelem Retiree
  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCisco EPC 3212, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post
před 18 hodinami, technik napsal:

Jinak obecně - na každém zakódovaném programu naběhne předplatné. Někde za 5 minut, někde za 10 minut, někde za 30 minut.

Jaky je duvod, proc je to tak nekonzistentni? Nebylo by podstatne rozumnejsi a jednodussi pro vsechny zucastnene, kdyby to bylo vsude stejne?

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízenímodem Cisco EPC3208, CA modul SMIT CI+

Sdílet toto téma


Link to post

bohužel to tak musí být z provozních důvodů, jednotné by bylo 30 minut, což jak uznáte není nejrozumější.

Jako "starý" klient byste při normálním sledování TV neměl zaznamenat problém (snad pouze při dovolené na začátku měsíce).

Jako nový klient prostě pustíte STB (TV s CA modulem) na nějakém z výše jmenovaných programů a vyčkáte až to naběhne, pak se již stáváte "starým" klientem

  • lokalitaUPC
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenínic

Sdílet toto téma


Link to post
8 minutes ago, technik napsal:

bohužel to tak musí být z provozních důvodů, jednotné by bylo 30 minut, což jak uznáte není nejrozumější.

Proc? Co je s tim za problem? Opravdu je to takovy problem, ze je nutne cely proces tak znepruhlednit ruznymi casy? Opravdu je to s tim chaosem lepsi?!

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízenímodem Cisco EPC3208, CA modul SMIT CI+

Sdílet toto téma


Link to post
před 20 hodinami, technik napsal:

Kromě muxu s ČT HD programy, se vysílá předplatné celý měsíc v ostatních muxech stejně.

Nejrychleji se předplatné načte např. u Nova Action HD, Nova Cinema HD, Nova Gold HD, Nova 2 HD, Prima COOL HD, Prima ZOOM HD, Prima love HD, Prima MAX HD, UPC show HD a v regioní muxy. Zde je "kolečko" do 5 minut

U Nova HD, Prima HD, Barrandov HD je "kolečko" do 10 minut.

Toto ovšem platí pro CONAX zařízení.

Pro NAGRA zařízení (boxy "cihla") koluje předplatné ve všech muxech stejně. Zde to ovšem pracuje trochu jinak, protože STB komunikuje s CA serverem obousměrně.

Problém, který popisuje @Pavel m může nastat, pokud je STB vypnut na více jak 10 dní.

 

všechna zařízení funguju teď dobře.Zařízení cihlu nevypínám vůbec,pořád je napájená ze sítě .

jenom nechápu proč cihla si teda nenačte  předplatné sama?Cihla byla zapnutá 3 hodinu a ani. Začala fungovat a po zaslání předplatného. A to jsem zkusil i doporučení trojitého resetu ,co vždy radí .

PS:přišla mě odpověď  na nefungující  kódované programy na HD DVR Mediaboxu .

Na Vaši kartu jsem nyní zaslal nový dekódovací soubor. Programy se rozběhnou za několik desítek minut od spuštění set-top boxu (zapněte zařízení a ponechejte ho během této procedury například na kanálu Nova HD, případně Prima HD). Doporučujeme také preventivně vytáhnout dekódovací kartu, která je z části povysunuta ze zařízení, očistit na ní zlacený čip (například jemnějším hadříkem) a opět vložit kartu zpět čipem nahoru a dozadu. Kartu je třeba pořádně dotlačit.

Děkujeme za Váš e-mail a užijte si každý moment s UPC

Specialista technické podpory UPC

od jaký doby má HD DVR Mediabox  (cihla) kartu nějak jí nemůžu nají ?:D

  • lokalitaMost
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD Mediabox, HD DVR Mediabox ,CA modul

Sdílet toto téma


Link to post
před 2 hodinami, Evzen napsal:

Fajn, jinou odpoved jsem vlastne ani necekal. A co konkretne je teda s temi 30 minutami za problem?

že by délka, po kterou se musí čekat než se programy rozeběhnou.

Někdy to může být třeba na druhé "kolo" ...

Prostě to na některých programech může běhat rychleji

  • lokalitaUPC
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenínic

Sdílet toto téma


Link to post

Nojo, musis holt zkusit ten spravny "nektery" program, na kterem to udajne jde rychleji  :-\

To je kua jak za starych casu, kdy jsme si vsichni byli rovni, jen "nekteri" si byli jaksi rovnejsi...

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízenímodem Cisco EPC3208, CA modul SMIT CI+

Sdílet toto téma


Link to post
Před hodinou, prochym napsal:

Já čekám na načtení předplatného 5 hodin.Několik telefonátů s techniky a stále jenom základní programy....

Na kterém programu máte STB zapnutý?

  • lokalitaUPC
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenínic

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×