Jump to content
Jack_6428

Nefunguje zpětné zhlédnutí

Recommended Posts

Nevím, do jaké míry je to pro vás relevantní informace, ale zrovna jsem ten večer volal na UPC lajnu úplně kvůli jinému problému a než jsem se stačil procvakat skrz robota na živého člověka, tak tam oznámení o výpadku v Bílině zaznělo, hned zkraje a dokonce ve slovenštině  Takže při pokusu volat infolajnu se to člověk dozvěděl. Slovensky a na Žižkově :-)

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • Kaon, modem takovej bílej, nastojato
  • Praha Žižkov

Share this post


Link to post
Share on other sites

@RichardHorcic Na to mám jen 3 písmena - VOP. Když jsme uzavřel smlouvu, jistě jste si je přečetl. Nejde o ideální řešení, ale je to řešení, na kterém jste se s UPC dohodl. Bylo tam něco o informování přes sms? A v Bílině bude mít UPC několik tisíc klientů, umíte si představit jejich odeslání? Natož při výpadku třeba v Brně? Není to tak dávno, co UPC umožnilo zadat na webu své telefonní číslo a člověk se tak dozví o ukončení výpadku. To je třeba fajn.

@kenny @Evzen - Byla tam informace,  která se v průběhu doby upravovala na základě nově zjištěných skutečností. Ano, není to podrobný report s konkrétními informacemi o výpadku (kde přesně se závada stala, co je to za závadu). V zásadě tedy info, že se o výpadku ví a kdy očekávají odstranění.

+ se člověk informaci dozví na klientské lince v IVR nebo přímo od operátora.

  • Internet 300
  • Neomezeně
  • TV Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, takže přecejen úplně něco jiného než co jsem psal já - aby někdo napsal PRÁVĚ TY KONKRÉTNÍ SKUTEČNOSTI, ze kterých bude poznat PROČ třeba vyřešení výpadku trvalo půl dne... že to nebyla žádná banalita, ale zatraceně vážně problém...

Doprčic, to je vážně pro lidi v UPC tak těžký pochopit, že platící zákazník si zaslouží víc informací A HLAVNE KONTEXTU(!) než jenom nezbytný minimum?!

PROTO jsem psal, že by měly být uváděny ty podrobnosti, cos psal o tom optickým kabelu atd.
Nebo snad TOHLE uvedeno bylo?!

před 44 minutami, Marek-26 napsal:

Není to tak dávno, co UPC umožnilo zadat na webu své telefonní číslo a člověk se tak dozví o ukončení výpadku. To je třeba fajn.

Tak fajn to je... lepsi nez nic...
Ale priznejme si, ze prakticka uzitecnost je krapet diskutabilni, kdyz je k tomu zadani potreba pripojeni k Internetu, ktery je prave kvuli vypadku v pytli, zeano...

IMO by bylo praktictejsi, kdyby si clovek to cislo mohl zadat ve svem uzivatelskem uctu jako sluzbu "Pri vypadku v moji lokalite me informujte pomoci SMS na toto cislo".
Tj. bylo by to zadano natrvalo, bez nutnosti to delat pro konkretni jednotlive pripady.
A tim, ze by to bylo omezeno na konkretni lokalitu (kterou UPC samozrejme zna), nebylo by treba spamovat tisice lidi, kterych se to netyka.
Staci jen trochu nad vecmi premyslet...

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 4 hodinami, Marek-26 napsal:

A v Bílině bude mít UPC několik tisíc klientů, umíte si představit jejich odeslání?

Když jsme uzavřel smlouvu, jistě jste si je přečetl. Bylo tam něco o informování přes sms?

Samozřejmě že umím. V dnešní době by to přece neměl být problém. Podobné služby už dnes fungují zcela běžně, např. varování před klimatickou anomálií (silná bouře, náledí, zhoršená smogová situace, zemětřesení atd.). Hodně obcí už formou SMS hromadně informuje občany např. o kulturních akcích,  dopravní situaci v regionu, a já nevím co ještě. To si Marku jako vážně myslíte, že nějaká baba od UPC by musela sedět s mobilem u telefonního seznamu a každému zvlášť ťukat esemesku? Tak to jste buďto hodně naivní, nebo se jen trapně snažíte celou situaci bagatelizovat.

PS: Jinak máte pravdu, že ve smlouvě se o ničem takovém nepíše. Ale jsem si naprosto jist, že žádný občan, kde podobná moderní služba už zcela běžně funguje, kvůli tomu nemusel s městem či obcí podepsat nějakou smlouvu... 😒     

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • HD DVR Mediabox
  • Bílina

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, zofre said:

Znovu problem s tv archivom (ZZ)? Neviem pustit nic z dnesneho vecera, mate rovnaky problem aj vy alebo je to problem iba u mna?

Tiež máme tento problém. Jeden včerajší film išiel, ďalšie už nie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktuální informace - ZZ opět zcela nefunkční. Jestliže přehrávání prakticky každou minutu až dvě vypadává, s hláškou že video nyní nelze přehrát, pak je taková služba na dvě věci. Na nic, a na h...o. Předpokládal jsem, že když Vodafone koupilo UPC a chvástalo se zkvalitněním služeb, že nekonečné problémy s touhle službou vyřeší. Bohužel, vše je při starém a možná ještě horší....  

UPC.jpg

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • HD DVR Mediabox
  • Bílina

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 15 hodinami, Evzen napsal:

Milej zlatej, tohle neni koupe kocky nebo psa, takovy zmeny trvaji MESICE!

Se zpětným shlédnutím jsou problémy už od samého začátku, to jsou myslím víc jak tři roky. O nefunkčnosti téhle služby je ostatně celé tohle dvacetistránkové vlákno. Poslední dobou to fungovalo alespoň jakž takž, ale problémy se znovu začínají objevovat právě po té zmíněné fúzi. Nechtěl jsi doufám říct, že aby se dal pořad dokoukat vcelku až do konce, budeme muset čekat další dlouhé měsíce?😕

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • HD DVR Mediabox
  • Bílina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...