Jump to content
Jack_6428

Nefunguje zpětné zhlédnutí

Recommended Posts

No stejný případ jako včera odpoledne a večer. Zpětné zhlédnutí už zkrátka opět nefunguje a pravděpodobně, až se to podaří spravit, tak pořady z doby výpadku už přehrát zpětně nepůjdou. 😞

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • HD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)
  • Kralupy nad Vltavou

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zpětné zhlédnutí u UPC je nespolehlivé. Někdy v pohodě někdy, někdy zlobí. Proto jsem si pořídil i O2 TV, tam je zpětné zhlédnutí bezporuchové. Ale zase na druhou stranu, několikrát do roka úplný výpadek. Třeba včera večer. Několikahodinový úplný výpadek. Nešlo nic, nikde. 

  • Internet 300
  • Telefon 30 minut
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • HD DVR Mediabox
  • Litomyšl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zničeho nic ne, v noci se rebootovalo,
Stačí ho vypnout zapnout zadním vypínačem. Ale to takový specialista jako vy už určitě udělat

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • nic
  • UPC

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 17. 10. 2019 v 6:46 PM, RichardHorcic napsal:

Taky pozoruji nový problém, že se program najednou sám ukončí těsně před koncem pořadu a skočí zpět do programového průvodce. Vypozoroval jsem, že se tak děje přesně v místě přerušení časové osy v dolní části obrazovky. Kdo zase vymyslel tuhle "inovaci"?  Dřív to nedělalo.

Ještě mi bohužel nikdo neodpověděl na tenhle dotaz ze 17.10. Ono koukat na něco třeba dvě hodiny a pak to najednou vypne v tom nejnapínavějším několik minut před koncem, to je docela na nervy. Je to snad nějaká novinka v rámci "zlepšení" služby? Nikomu z Vás to nevadí? 😒


Bez názvu.jpg

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • HD DVR Mediabox
  • Bílina

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zkončlo to z dûvodu konce nahrávky nebo "výpadku" spojeni.

Pokud to byl konec nahrávky, tak lze poděkovat programerûm za "dodržování" nahlášených časû pořadû.

 

Pokračovat lze puštěním následujícího pořadu a posunutím se o přibližně 15 minut dopředu.

 

UPC přidáva na konci každého pořadu 15 minut ...

 

 

 

 

 


Standa

  • Internet 300
  • Telefon 30 minut
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • modem
  • Praha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle není klasický výpadek spojení, ale měl by to být pomyslný!!! konec nahrávky. Jenže znáte to, který z kanálů tohle dodržuje? Začínají klidně o 10 minut později a tím pádem končí úměrně ke zpoždění, navíc vkládají mnohaminutové reklamy, bez ohledu na posunutý čas a tím se zpoždění ještě více prohlubuje. 

To že musím pokračovat dalším pořadem, je opravdu rada nad zlato, bez téhle informace bych snad nikdy žádný  program nedokoukal do konce 😩. To je jako kdybych někomu poradil, že když mu ujede autobus, že musí počkat na další. Mimochodem, většinou to není vůbec potřeba, stačí ukončený program znovu spustit od začátku a posunout ho na pomyslnou časovou osu v místě přerušení. Pak kupodivu normálně pokračuje až do konce. Že UPC přidává na konci každého programu 15 minut je sice hezké, ale to mi funguje  jen na STB (cihle) vedle v obýváku.  Aplikace HORIZON GO na počítači v mé pracovně o téhle službě zřejmě nikdy neslyšela...😏 A proto se ptám, proč to dřív nedělalo a teď nejsem schopen dokoukat téměř jediný pořad až do konce, bez toho, abych ho spouštěl znovu z místa ukončení? Existuje jediný rozumný důvod, proč byla tahle "inovace" zprovozněna? 

Bez názvu.jpg


Bez názvu.jpg

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • HD DVR Mediabox
  • Bílina

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 23 hodinami, RichardHorcic napsal:

Ještě mi bohužel nikdo neodpověděl na tenhle dotaz ze 17.10. Ono koukat na něco třeba dvě hodiny a pak to najednou vypne v tom nejnapínavějším několik minut před koncem, to je docela na nervy. Je to snad nějaká novinka v rámci "zlepšení" služby? Nikomu z Vás to nevadí? 😒

Já nevím jak ostatní, ale třeba já jsem na to neodpovídal proto, že jsem tenhle problém nezaznamenal. Sleduji ZZ buďto na cihle nebo na počítači přes webový prohlížeč (Chrome). Občas se mi stane, při sledování ZZ na HD DVR Mediaboxu (cihla), že se to ukončí a spadne do programového průvodce při přetáčení, ať už klasickém (častěji) nebo po 30 sekundových skocích (méně často), ale ne při normální přehrávání. Při sledování přes web se mi to nestává vůbec.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • HD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)
  • Kralupy nad Vltavou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mám takový nepříjemný pocit, že se služba zpětného shlédnutí začíná vracet zpět do starých kolejí. Po dvou (tří) měsíčním bezproblémovém provozu, se znovu začínají projevovat staré neduhy - například pokus o spuštění včerejšího, nebo staršího pořadu končí většinou půlminutovým točícím se kolečkem, a následnou hláškou, že "video nyní nelze přehrát, stiskněte tlačítko pro opakování pokusu". Bohužel, můžu to opakovat do nekonečna, a pořad se stejně nespustí. Také se stále častěji už běžící program zasekává uprostřed slova s hláškou "načítání" a pak opět hláška o nemožnosti přehrání videa a opakování pokusu. Takže suma sumárum, dost pořadů které jsem si chtěl zpětně pustit jsem nakonec vůbec neviděl protože se mi neotevřely, a plno jsem jich také nedokoukal až do konce, protože se pos..ly během vysílání, bez šance opětovného spuštění. Zdá se, že všudypřítomné heslo Větší. Rychlejší. Kvalitnější po spojení UPC s Vodafonem nějak nefunguje...


Bez názvu.jpg

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • HD DVR Mediabox
  • Bílina

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to je pořád dokola.... 20 pokusů, 20 hlášek že mám opakovat pokus o přehrání videa. Je to jako když si dělají ze zákazníků pr...l. Včera blackout skoro v celé Bílině, od poledne  kolem 12h. až do dnešního dne kolem půl páté odpoledne. Nešla TV, internet, rádio, prostě nic. Chápu, že může nastat problém. Ale co třeba nějaké vysvětlení, případně omluva? No co, zákazník to skousne, hlavně že platí. Asi jsem v předchozích příspěvcích UPC vážně přechválil... 😢

UPC.jpg


Bez názvu.jpg

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • HD DVR Mediabox
  • Bílina

Share this post


Link to post
Share on other sites

K nefunkčnosti v Bílině - Někdo šikovný překopl optická vlákna na trase Most - Lovosice. Měnit se muselo přes 200m optického kabelu, kabel procházel i pod železnicí a silnicí. Docela mě rychlost opravy překvapila.

K Horizon Go - snad se brzy dočkáme nové platformy od Vodafonu, na vývoji se již pracuje. Včera večer jsem Horizon Go zkoušel na Win10 a Androidu a neměl jsem žádný problém.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 3 minutami, Marek-26 napsal:

K nefunkčnosti v Bílině - Někdo šikovný překopl optická vlákna na trase Most - Lovosice. Měnit se muselo přes 200m optického kabelu, kabel procházel i pod železnicí a silnicí.

A ona by nekomu v UPC/Vodafone upadla ruka, kdyby takovehle info nekde zverejnili, aby jejich platici zakaznici vedeli, co se deje?!

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, tak potom se omlouvám a sypu si popel na hlavu... když v originálním postu bylo "a co takhle nějaké vysvětlení a omluva", vypadalo to, že nikdo neinformoval.

 

 

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 8 hodinami, Marek-26 napsal:

Zveřejněno bylo na webových stránkách a taky na Facebooku.

Tak tomu říkám vážně ideální řešení - zveřejnit to na webových stránkách, když nejde internet. A na "ksichtoknize" bohužel taky není každý. Na druhou stranu, kontaktní telefon při registraci u UPC zadal prakticky každý, takže si myslím, že hromadná SMS správa (dnes v době letů do vesmíru a výkonných počítačů) by nemusel být až takový problém... Ale to je všechno o přístupu k zákazníkovi 😐


Bez názvu.jpg

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • HD DVR Mediabox
  • Bílina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můžu vědět na jakých webových stránkách byla příčina poruchy zveřejněna? Pravidelně jsem se díval na stránku výpadků a byla tam pouze informace o výpadku s informací o tom, že není možné upřesnit termín ukončení a že se na opravě pracuje. Termín tam nějaký byl ale několikrát se posouval. FB nemám.

  • Internet 300
  • Telefon 30 minut
  • TV Komplet
  • -
  • -
  • EPC3208, CA modul, HD Mediabox, HD PVR
  • Bílina

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, tak to jsem taky zvědav na odpověď. Protože pokud Marek myslel jenom ty běžné nicneříkající obecné bláboly na stránce s výpadky, tak to rozhodně NENÍ informace, o které šla řeč.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím, do jaké míry je to pro vás relevantní informace, ale zrovna jsem ten večer volal na UPC lajnu úplně kvůli jinému problému a než jsem se stačil procvakat skrz robota na živého člověka, tak tam oznámení o výpadku v Bílině zaznělo, hned zkraje a dokonce ve slovenštině  Takže při pokusu volat infolajnu se to člověk dozvěděl. Slovensky a na Žižkově :-)

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • -
  • -
  • Kaon, modem takovej bílej, nastojato
  • Praha Žižkov

Share this post


Link to post
Share on other sites

@RichardHorcic Na to mám jen 3 písmena - VOP. Když jsme uzavřel smlouvu, jistě jste si je přečetl. Nejde o ideální řešení, ale je to řešení, na kterém jste se s UPC dohodl. Bylo tam něco o informování přes sms? A v Bílině bude mít UPC několik tisíc klientů, umíte si představit jejich odeslání? Natož při výpadku třeba v Brně? Není to tak dávno, co UPC umožnilo zadat na webu své telefonní číslo a člověk se tak dozví o ukončení výpadku. To je třeba fajn.

@kenny @Evzen - Byla tam informace,  která se v průběhu doby upravovala na základě nově zjištěných skutečností. Ano, není to podrobný report s konkrétními informacemi o výpadku (kde přesně se závada stala, co je to za závadu). V zásadě tedy info, že se o výpadku ví a kdy očekávají odstranění.

+ se člověk informaci dozví na klientské lince v IVR nebo přímo od operátora.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • Neomezeně
  • Neomezeně
  • Compal, HZN USB
  • Brüx/Praha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, takže přecejen úplně něco jiného než co jsem psal já - aby někdo napsal PRÁVĚ TY KONKRÉTNÍ SKUTEČNOSTI, ze kterých bude poznat PROČ třeba vyřešení výpadku trvalo půl dne... že to nebyla žádná banalita, ale zatraceně vážně problém...

Doprčic, to je vážně pro lidi v UPC tak těžký pochopit, že platící zákazník si zaslouží víc informací A HLAVNE KONTEXTU(!) než jenom nezbytný minimum?!

PROTO jsem psal, že by měly být uváděny ty podrobnosti, cos psal o tom optickým kabelu atd.
Nebo snad TOHLE uvedeno bylo?!

před 44 minutami, Marek-26 napsal:

Není to tak dávno, co UPC umožnilo zadat na webu své telefonní číslo a člověk se tak dozví o ukončení výpadku. To je třeba fajn.

Tak fajn to je... lepsi nez nic...
Ale priznejme si, ze prakticka uzitecnost je krapet diskutabilni, kdyz je k tomu zadani potreba pripojeni k Internetu, ktery je prave kvuli vypadku v pytli, zeano...

IMO by bylo praktictejsi, kdyby si clovek to cislo mohl zadat ve svem uzivatelskem uctu jako sluzbu "Pri vypadku v moji lokalite me informujte pomoci SMS na toto cislo".
Tj. bylo by to zadano natrvalo, bez nutnosti to delat pro konkretni jednotlive pripady.
A tim, ze by to bylo omezeno na konkretni lokalitu (kterou UPC samozrejme zna), nebylo by treba spamovat tisice lidi, kterych se to netyka.
Staci jen trochu nad vecmi premyslet...

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • modem Compal (bridge mode), CA modul
  • Brno

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 4 hodinami, Marek-26 napsal:

A v Bílině bude mít UPC několik tisíc klientů, umíte si představit jejich odeslání?

Když jsme uzavřel smlouvu, jistě jste si je přečetl. Bylo tam něco o informování přes sms?

Samozřejmě že umím. V dnešní době by to přece neměl být problém. Podobné služby už dnes fungují zcela běžně, např. varování před klimatickou anomálií (silná bouře, náledí, zhoršená smogová situace, zemětřesení atd.). Hodně obcí už formou SMS hromadně informuje občany např. o kulturních akcích,  dopravní situaci v regionu, a já nevím co ještě. To si Marku jako vážně myslíte, že nějaká baba od UPC by musela sedět s mobilem u telefonního seznamu a každému zvlášť ťukat esemesku? Tak to jste buďto hodně naivní, nebo se jen trapně snažíte celou situaci bagatelizovat.

PS: Jinak máte pravdu, že ve smlouvě se o ničem takovém nepíše. Ale jsem si naprosto jist, že žádný občan, kde podobná moderní služba už zcela běžně funguje, kvůli tomu nemusel s městem či obcí podepsat nějakou smlouvu... 😒     


Bez názvu.jpg

  • Internet 300
  • Jiná služba
  • TV Komfort
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • HD DVR Mediabox
  • Bílina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...