Jump to content
Jack_6428

Nefunguje zpětné zhlédnutí

Recommended Posts

Zdravím a přidávám se k nespokojeným klientům se zpětným přehráváním přes DVR MEDIABOX (cihla). Vše ostatní v pořádku. Nicméně zpětné přehrávání pře přetáčení např. reklam poměrně často vypadává (hlavně v primetime). Následně když program vyberu v EPG, objeví se hláška že video nelze přehrát. Po opětovném výběru stejného programu se program spustí, ale pak je nutné poklepem přejet pořad až do místa, kde to vypadlo. Když se toto stane několikrát za večer, je to velice nepříjemné.

JAK JE MOŽNÉ, ŽE NAPŘ. NETFLIX JEDE PO CELÝM SVĚTĚ NORMÁLNĚ A S PODSTATNĚ RYCHLEJŠÍ ODEZVOU NA JAKOUKOLIV AKCI.

Pokud odstraníte dlouho trvající neduhy se zpětným přehráváním, bude i obec klientů UPC podstatně spokojenější.

Možná jedna připomínka k ovládání přetáčení zpětného přehrávání. Bylo by možné přidat funkci podržení tlačítka přetáčení dopředu či zpět, aby se posouvala rychleji časová osa, třeba i bez obrazu, ale abychom nemuseli poklepávat na tlačítko když se chceme podívat např. na konec pořadu po výpadku při přetáčení? Snad jsem to napsal srozumitelně.

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníDVR Mediabox

Share this post


Link to post

No musím potvrdit, že dnes lze funkčnost zpětného zhlédnutí popsat docela jednoduše  - bída, zmar a velké utrpení. 😡

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)

Share this post


Link to post

Když vidím jak moc zpětné zhlédnutí nefunguje, tak je asi můj dotaz malicherný, ale důvod proč nesedí začátky a konce pořadů na Prima Krimi (už dlouho, nejméně dva týdny) je způsobeno neschopností UPC získat od Přímý aktuální EPG (proč taky, že jo) a nebo je to prostě jen rozbité a nikdo to neřeší, protože to vlastně nefunguje skoro celé, tak proč ztrácet čas prkotinama?

  • lokalitaPraha 6
  • internetFiber Business 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníJe toho hodně.

Share this post


Link to post

A koukal jste třeba na web Primi, co tam mají?
Už jsem několikrát zjistil, že Prima prostě vloží ma poslední chvíli reklamy a neřeší to. Ani na svÿch stránkách nebo HbbTV.
V poslední době to na KRIMI opravdu dělá i 15 minut.

Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk


Standa

  • lokalitaPraha
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízenímodem

Share this post


Link to post

První dva dny jsem měl cukání se podívat, ale když to trvalo už druhý týden, tak už jsem nějak ztratil motivaci s pocitem, že je to pravidlo a ne náhoda. Koukal jsem namátkou na včerejšek a těch 15 minut odpovídá. Což ale by snad neměl být problém, označit začátek o 5 minut před skutečným a konec dát na +20 minut a je to... A ještě navíc bude mít Prima radost, že se lidi dívají na její reklamy 🙂

  • lokalitaPraha 6
  • internetFiber Business 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníJe toho hodně.

Share this post


Link to post

Tak se zase po nějaké době ozývám a chtěl bych se podělit o novinky a o tom, co se od mojí poslední návštěvy změnilo. Bude mi stačit jen jedno krátké slovo - NIC !!!

Měl jsem snahu dopátrat se příčiny proč to nefunguje tak jak má, a dotlačit UPC k nějakému řešení. Ale UPC na to evidentně hází bobek. Dokonce jsme byli dohodnuti s technikem, že se mi ozvou v konkrétní den a hodinu, a co myslíte, ozval se někdo? Od té doby je ticho po pěšině... Možná bych je začal zajímat, až kdybych náhodou vynechal jednu platbou 😒 

Vzdávám to. Firma která sere na klienty a není schopná za víc jak dva roky dát do pořádku službu, která u jiných poskytovatelů funguje bez problémů, nemá mojí důvěru. Nejde jim o lidi, jen o prachy.

  • lokalitaBílina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Měl bys začít patrát sám doma a to vylučovací metodou, tedy PC, (zkusit na jiném), kabely, modem (přepnout do bridge), pokud bude vše OK, pak pokračovat v bombardování UPC.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Share this post


Link to post

2 tomus: zase si to udělal!

Jasně, všem ZZ funguje jenom RichardoviHorcicovi ne. Takže chyba bude v jeho kabelech nebo v jeho počítadle.

Jsi za tyhle příspěvky placenej?

 

  • lokalitaPraha Žižkov
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKaon, modem takovej bílej, nastojato

Share this post


Link to post

Já nevím, možná neumím číst, ale tohle tam nepíše. Píše tam, že má prověřit vše u sebe, jestli tam nenalezne nějaký zádrhel a pokud ne, tak bombardovat UPC. Možná je to tím, že Tomus neregistruje až takové množství problémů, jako Richard. Je tedy možné, že je mimo jiné i nějaký problém přímo u Richarda a jeho odstraněním by počet problémů se ZZ klesl.

A když se mu David snažil pomoci, a předal to na technickou podporu, tak se mu nedovolala a zpět se také neozval. Tím, že si tu bude dokola stěžovat zde nic nevyřeší. Je třeba aktivně řešit s technickou podporou UPC, nechat si naplánovat SC atd. aby jeho problémy se ZZ klesly na takovou úroveň, jakou máme i my ostatní.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post
V 2. 7. 2019 v 1:05 AM, tomus napsal:

Měl bys začít patrát sám doma a to vylučovací metodou,

Ano, vylučovací metodou jsem došel k tomu, že všechno ostatní kromě aplikace Horizon GO funguje bez problémů. S ničím jiným problémy nemám, žádný zádrhel jsem nenašel. Kdyby bylo špatné PC, kabely, případně modem či internet, mohl bych např. z YouTube bezproblémově, bez zasekávání přehrávat videa ve 4K? Co se týče té technické podpory, tak je pravda, že se mi ten jeden den nedovolali. Ale to se vysvětlilo, zapomněl jsem telefon doma, a navíc volali v pracovní době, kdy telefon stejně nesmím nosit do provozu, takže by se mi nedovolali tak jako tak. Dohodli jsme se tedy na druhý den na určitou konkrétní hodinu a nic. Mimochodem, to, že sem občas napíšu co mě trápí, určitě nepovažuju za nějaké bombardování... 

Takže, ještě jednou, naposled popíšu, jaké pozoruji problémy. Při pouštění programu z "programového průvodce" se většinou pořád dokola točí kolečko, musím několikrát zadat "Znovu načíst", než se program spustí. Při ZZ se často spustí v reálu, i když zadám "začít od začátku". Poměrně často se stává, že se program nespustí vůbec, a to ani po mnoha pokusech. Často také program zkolabuje třeba uprostřed slova, s hláškou "video nelze nyní přehrát, zkuste to znova" po znovunačtení se někdy spustí od místa kdy vypadl, ale někdy od samého začátku. Co jsem naopak přestal pozorovat, to je střídavé zhoršování kvality obrazu, už několik týdnů je kvalita docela stabilní (pokud to zrovna hraje). 

Rozhodně si nemyslím, že je problém na mé straně. Už jen po pročítání tohoto vlákna je zjevné, že tahle služba je problémová, nestabilní a že nejsem zdaleka jediný, kdo si stěžuje. Je zajímavé, že někdy to funguje dobře, ale už třeba za hodinu, nebo druhý den je problém. Přece kdybych měl špatné kabely, či PC, tak by potíže byly trvalého rázu a nebylo by to jak na houpačce. Leda že by se mi občas přiucpávaly kabely... 😏    

  • lokalitaBílina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Tím bombardováním jsem měl namysli zákaznickou linku UPC, ne sem na fórum. 

Jinak stále neuvádíš na jakém zařízení ti to vlastně nefunguje, Předpokládám že na počítači, ale už opět neuvádíš zda se jedná o nějaký prohlížeč, nebo aplikaci pro Windows, pokud používáš prohlížeč zkus ho změnit za jiný.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Share this post


Link to post

Ale ono to funguje! Jenom až příliš často dost nestabilně. Největší problém mám se samotným spuštěním programu, ať už zpětně, nebo live, na to donekonečna se točící kolečko už začínám být alergický. Když už program konečně naběhne, pak už je většinou samotné sledování v pohodě. Pokud to ovšem nespadne, což se stává taky docela často. 

To zařízení na kterém službu sleduji jsem tady uvedl už minimálně třikrát, píšu to tady pořád dokola a stejně se mě určitě zase příště někdo zeptá na to samé. Konkrétně Tobě Tomusi, jsem myslím na stejný dotaz už minimálně jednou odpovídal. Podrobnosti jsem dokonce vypsal i do toho "důležitého" formuláře, kterým se evidentně asi stejně nikdo nezabývá. Kdyby si ti technici, kteří za víc jak dva roky nedokázali službu 100% zprovoznit pročetli celé tohle vlákno, měli by všechny neduhy téhle služby pěkně dopodrobna popsané a na jednom místě. Rozhodně nejsem sám, kdo má problémy. Jsou tu celé desítky nespokojených uživatelů a to nemluvím o těch, kteří o tomhle fóru vůbec nevědí a vztekají se jen u TV, nebo u počítače.

Ano, zlobí to na PC, spárovaném ethernetovým kabelem s cihlou a sleduji přes www.horizon.tv. Jako prohlížeč používám Operu (to už jsem tady taky několikrát uvedl), zkoušel jsem i Mozillu, a Explorer ale je to pořád stejné, žádné zlepšení.  OS - Windows 7 Professional,  PC - Pentium 300 GHz, RAM - 4GB, 64 bit.  Internet - 300 Mb/s   Co víc mám ještě uvést?

PS: Když jsem měl před nedávnem zdarma na zkušební dobu 1 měsíce aktivovaný Skylink, přestože nenabízel tak pestrou nabídku programů jako UPC, všechno šlapalo naprosto bezproblémově, včetně zpětného shlédnutí.  Pořád máš dojem, že je závada v mém PC nebo v kabelech?

  • lokalitaBílina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Momentálne nejde archív vôbec, po reštarte boxu sa v EPG nezobrazujú minulé programy. Neskutočné.

  • lokalitaBratislava
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníHD Mediabox

Share this post


Link to post

Hmm nevím proč - ale včera nejela Androiidi aplikace  HorizonGO (verze 2.3.43) z Google Play - ale provedl jsem downgrade na starší verzi 2.3.40 - a ta funguje normálně....

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Klasik
  • telefon-
  • zařízenímodem

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...