Jump to content
Jack_6428

Nefunguje zpětné zhlédnutí

Recommended Posts

technik: nefunguje. Teraz sobota rano, archiv nepozeratelny. Obraz v prisernej kvalite,stale preskakuje do lepsej a horsej obraz.kvality. Nema vyznam mat tento media box. Aplikacia v mobile a v android tv ide super.

  • lokalitaTrnava-východ
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníCA modul,Horizon HD mediabox,Horizon Go

Share this post


Link to post

Ne nejde. Archiv je nekvalitny,horsie ako sd, preskakuje z hd na nekvalitny obraz. 

Nepoužiteľné 

  • lokalitaTrnava-východ
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníCA modul,Horizon HD mediabox,Horizon Go

Share this post


Link to post

A nemůže být problém s připojením k internetu?
V okamžiku, kdy to nejde na STB nezkouśel jste mobilní app?
V ĆR to vypadá bez problémů

Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk


Standa

  • lokalitaPraha
  • internet-
  • televize-
  • telefon-
  • zařízenímodem

Share this post


Link to post

Mě nefunguje zpětné zhlédnutí ani Horizon Go už několik let. Technická podpora jen řeší hlavní stream ale tohle prý provozuje jiná společnost.
Když to ještě fungovalo bylo to ok. Sledoval jsem hlavně Discovery. Během času začali měnit balíčky programů a původně bylo 4 kanály Discovery. Nyní jen jeden. Horizon Go fungovalo bez chyby. Dnes funguje tak 2 hodiny za den. V aplikaci Horizon Go pro Windows tak hlásí často Error 421, video není k diuspozici. V aplikaci pro Andorid hlásí error, nepodařilo se načíst video. Od osoby používající jejich box a při testování nejde posouvat na timeline do minulosti už asi 4 měsíce (maximálně o jeden pořad/kostičku), kdy měnili grafiku rozhranní. Jde listovat jen do budoucnosti takže to slouží spíš jen jako TV program a ne pro zpětné shlédnutí.
Jediné místo, kde služba zpětného zhlédnutí funguje až na vyjímky vždy je webová stránka. Problém však je, že dost cestuji, takže na některých připojeních mi to zase hlásí, že není dostatečná kvalita internetu a co je neojtravnější, tak když cestuji nebo přepínám čas zkrze více systémů na zařízení kde se sám posouvá čas na UTC 0 tak mi aplikace znemožňuje a blokuje sledování videa s oznámením, že "Váš čas..." operačního systému je nastavený špatně. Video spustí, ale stále dokola vyskakuje toto dialogové okno.

Jinak ve Windows 10 ve všech sestaveních mají aplikace z MS Obchodu přístup k nastavení systému i když je to zakázané. Aplikace Horizon Go by pokud to nepovolí uživatel neměla mít přístup k jakémukoliv systémovému údaji včetně časové zóně, nebo nastavení času na zařízení. Neměla by tedy vůbec "sahat" na to, kolik je v systému hodin. A už vůbec by to nemělo být umožněno. Dá se někde zjistit k čemu všemu má Horizon Go v operačním systému přístup a zda to někam odesílá, nebo k čemu to tam slouží? To proč UPC či autor aplikace či aplikace samotná zjišťuje kolik má kdo hodin jsem nikde ani tady na fóru nenašel. U Androidu je výpis k čemu má všemu aplikace přístup, ale ačkoliv přistupuje i k hodinám či nastavení času tak to tam uvedeno není.

Edited by user303
  • lokalita-
  • internetFiber Business 500
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízení-

Share this post


Link to post

No on bude mít váš známí používající STB, na kterém se nelze posunou na časové ose do "minulosti", problém s tím, že ten STB nebude připojený k internetu.
Bez toho se "minulost" nezobrazí.

Může se podívat do Menu , Nastavení, položka Informace o Mediaboxu, jestli tam vidí nějakou IP adresu ...

Možná by bylo rozumné rovnou nějak označit, na které "platformě" to zpětné zhlédnutí nejde.
Může se totiž jednat pouze o probém jedné části systému.

1. app
A/ iOS
B/ Android
C/ Android TV (pouze SK)
D/ WIN10

2. WEB
A/ IE
B/ Chrome
C/ Mozila
D/ jiné

3. STB
A/ Kaon (HD Mediabox)
B/ Pace (HD DVR Mediabox - cihla, pouze CZ)

 Zkusím zjistit co Error 421 znamená

 

Edited by technik
  • lokalitaUPC
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenínic

Share this post


Link to post

Takže je neděle večer, vrátil jsem se po prodlouženém víkendu z chalupy a tak zkouším pustit si zpětně pořady, na které nebyl čas, nebo které na chalupě nepřijímám. 

Už opravdu nevím, co si mám myslet. Po středečním ujištění správce webu Davida, že udělali "konkrétní kroky a že služba už je konečně stabilní", jsem úplně v klidu a pohodě zapnul PC a snažil se pustit si zpětně pořad, na který jsem se celý víkend těšil. Když řeknu, že mě pohodička okamžitě přešla a chytil mě nervák, tak jsem se vyjádřil hódně, ale hóóódně umírněně. Po asi sedmém pokusu, kdy se program konečně načetl a spustil, vypadl už za nějakých 10 vteřin, s obvyklou hláškou, že "video nyní nelze přehrát, zkuste to prosím znovu" (na tuhle hlášku už začínám být čím dál tím víc alergický). No, a pak už to šlo v obvyklém sledu. Neustálé zasekávání a vypadávání, často i každých pár vteřin, někdy to hrálo dokonce celou minutu v kuse!!!  Takže jsem to tak jako vždycky, po asi dvaceti marných pokusech o opětovné načtení vzdal. Takže abych to zkrátil. Nezměnilo se vůbec nic!!! Je to pořád stejný nefunkční paskvil, na který není už od samého začátku spolehnutí, navzdory všem kecům, a ubezpečování, jak UPC usilovně na problému maká. Těch kydů, že už to vyřešili a že už to přece musí jít, začínám mít pomalu dost. Tohle má být ta slibovaná stabilita? Kde se projevily ty konkrétní kroky, které jste udělali? Milosko 78 má nejspíš pravdu, že si s tím UPC vůbec neví rady a na nějakou nápravu (až na neustálé chlácholení a oblbování nespokojených zákazníků) už prostě a jednoduše sere.  

  • lokalitaBílina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Teď zrovna koukám na ZZ na malém Mediaboxu a jede do úplně v pohodě, Nemáš nějaký problém s internetem?

Na HD DVR Mediaboxu ti to jede normálně?

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Share this post


Link to post

Ano, na "cihle" to jede jakž takž normálně. Tedy... neříkám dokonale, ale dá se to. Zpětné shlédnutí na HD DVR Mediaboxu má určitě svoje mouchy, ale to přičítám spíš tomu nepříliš povedenému přístroji samotnému. Spuštění programu je obvykle bez problémů, stejně jako následné sledování. Ale nedej bože to během přehrávání zastavit, nebo dokonce kousek vrátit. Okamžitě se to začne sekat, skákat obraz z jedné sekvence do druhé a do toho neustále vypadává zvuk, často na dlouhé minuty. A potom trvá poměrně dost dlouho, než se to konečně zase srovná. Když jsem měl ještě před cihlou Handana CV -6000 DVR, tyhle problémy rozhodně neměl a byl jsem s ním  nadmíru spokojený. Navíc umožňoval řadit si programy podle svého, což uměly přístroje snad už v sedmdesátých letech minulého století. Tuhle vychytávku u "moderní" cihly prostě nechápu. Snad jedinou vadou Handana bylo to, že neuměl přehrávat programy v HD, jinak bych se ho asi nikdy nevzdal. 

S internetem problém nemám, už jsem to tady psal několikrát.  Mám 300 Mb/s, a v PC běžně z internetu přehrávám on-line videa ve vysokém rozlišení, dokonce i ve 4K, bez nějakého zasekávání. Kdyby služba zpětného shlédnutí fungovala tak jako funguje internet, nebylo by UPC co vytknout.  

 

  • lokalitaBílina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Ehm, Handan ale neměl funkce Horizon, tedy i zpětného shlédnutí. Nejde na něm tedy porovnávat tuto funkci s HD DVR.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post

Já vím, že jí neměl. Ale šlo si na něm alespoň pustit už běžící program až hodinu zpátky. Cihla tu funkci Horizon má a přesto je na prd, když pořádně nefunguje. Tak k čemu tenhle bazmek... 😒

  • lokalitaBílina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Dneska (ze středy na čtvrtek) přibližně kolem půlnoci, opět problém. Rozkoukaný pořad najednou zamrzl, obraz se rozmazal do příšerné kvality a pak už se to pravidelně sekalo každých pár vteřin. Takže vlastně nic nového, je to pořád stejné, jako už milionkrát předtím. Nakonec jsem to musel vzdát, a celou aplikaci jsem vypnul. Zkouška zhruba po 3/4 hodině a žádná změna, spustit nejde prakticky nic a dokonce i v průvodci zmizely všechny ikony programů.

Jinak od toho blábolu, že už se udělaly konkrétní kroky a že už je služba stabilní, se nezměnilo vůbec nic. Pořád stejné neduhy a pořád stejné kecy, jak se na tom usilovně pracuje. Spuštění pořadu až na Xtý pokus (někdy to nenaskočí vůbec), neustálé zasekávání a donekonečna probíhající načítání, střídavé zhoršování kvality obrazu s kvalitním... a teď navíc střídavá komunikace v ČJ a AJ. Takže bych to zkrátil - na tuhle službu je asi takové spolehnutí, jako že Juncker přestane chlastat...

Člověk by očekával, že když někdo nabídne službu která nefunguje, tak se chytne za rypák, omluví se a rychle zjedná nápravu. Ale to platí nejspíš jen pro všechny ostatní. Pro UPC zjevně ne! 💀

Průvodce.jpg

  • lokalitaBílina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Měl jsem stejný problém na Mediaboxu, ale pak jsem zjistil, že nějak zdechl internet a byl nakonec i krátký výpadek, ted už se to zdá OK,
takže tentokrát za to ZZ zřejmě nemohlo.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Share this post


Link to post

@RichardHorcic Zdravím Richarde. Pošlete mi prosím sem do zprávy číslo Vaší smlouvy. Podívám se na to s kolegy, kteří spravují zpětné zhlédnutí. Opravdu ve zpětném žádné zásadní chyby neregistrujeme a i ze strany klientů je klid.

Díky! 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Tak se přidám... včera kolem 22 hodiny jsem si pouštěl ZZ na Kaonu (malý STB) - HBO, Černobyl. První pokus - chyba (video nejde spustit). Druhý pokus - rozběhnul se, ale kvalita neustále (několikrát do minuty) přeskakovala mezi plnou a nějakou střední (je to otravné, když se u toho mírně mění i výška obrazu). Na 42 palcové TV je to přepínání kvality (byť jen do nějaké střední úrovně) hodně patrné. Internet po celou dobu bez problémů.

Nejspíše většina klientů hlášení problémů už vzdala.... proto žádné stížnosti.

  • lokalitaZlín
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKaon 700, Modem Technicolor

Share this post


Link to post

Včera cca 22hod - Jan Kraus, ZZ s malými výpadky, před koncem pauznuto na několik minut (cca 20). Po opětovném spuštění se to vrátilo zpět na bod, kde jsem pustil předchozí posun po reklamách. Rychlý posun dopředu naštěstí už jede rychle. Tyto skoky po delší pauze mám pořád.
Malý KAON.

  • lokalitaPraha 4
  • internetInternet 300
  • televizeBusiness Premium
  • telefon-
  • zařízeníCompal, HD mediabox

Share this post


Link to post
před 21 hodinami, tomus napsal:

Měl jsem stejný problém na Mediaboxu, ale pak jsem zjistil, že nějak zdechl internet a byl nakonec i krátký výpadek, ted už se to zdá OK,
takže tentokrát za to ZZ zřejmě nemohlo.

S tím nemohu souhlasit, mě internet rozhodně nezdechl. Vše ostatní v tu dobu fungovalo naprosto normálně, v rámci předplacené rychlosti internetu. Přehrávání on-line videí z jiných zdrojů bylo v pořádku, plynule a bez zasekávání.

Tak třeba teď. Chtěl jsem si zpětně pustit dokument o Concordu na ČT2...  Opět komunikace v AJ a spustit to nejde, i když je program označený ikonou kolečka. Proboha, proč  byl odebrán ze seznamu sledovaných? Tohle má být ta stabilita?

Concorde.jpg

  • lokalitaBílina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Mě teda zpětná zhlédnutí funguje, dnes ale byl kratší výpadek internetu a po tom, obraz zmršen u pořadu Kutil Tim, obraz už není po celé obrazovce. A abych dával zoom, to by byla kvalita.

  • lokalitajirkov
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD Mediabox,

Share this post


Link to post

Zpětné zhlédnutí se občas rozběhne občas ne. Sleduji přes NTB (WIN10) nebo na TV SONY přes androidovský box. Když už se rozběhne zpětné zhlédnutí, je rozhozený zvuk proti obrazu. (Klec, ČT1)  Nemám moc chuti vypisovat kdy a kde a co nešlo, mám pocit, že je to UPC zcela jedno. Vím, že to opakuji , ale mrzí mne to.

  • lokalitaStřední Čechy
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCA

Share this post


Link to post

Ty jo černý Petr UPC, takže buď Slovensko, nebo ČR a nebo kostka. Vždy něco jiného.


IT. Instagram. Content. Konzultace. Web. Provozuji IT magazín FreeBit.cz.

  • lokalitaPlzeň
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal

Share this post


Link to post

zpětně zhlednutí mě funguje jak u jakych program u nekterych zamrza 

 

jinak dnes kvalita HBO cernobyl nedivatelne obraz i zvuk se kouse ostatni kanaly jdou OK... takze nezbyva nez si pustit zitra ze zaznamu

restart KDE 900 modemu nepomohl a internet mám 500mbit... 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníHD Mediabox

Share this post


Link to post

Tak jestli si někdo myslí, že jsem se dlouho neangažoval v tomto vláknu proto, že už to konečně funguje, tak se plete. Nezměnilo se totiž vůbec nic a to i navzdory ubezpečení technika, že se mi 28. května kolem desáté dopoledne ozvou a budou to řešit. Neozval se samozřejmě nikdo a zpětné shlédnutí dál funguje tak, že nikdy nevím, jestli se mi podaří něco spustit. Třeba dneska jsem chtěl se zpožděním koukat na pořad "Nikdo není perfektní" na Barrandově a za boha to nešlo spustit od začátku. Donekonečna se to načítalo stále znova a znova, a když to náhodou po mnoha pokusech naskočilo, tak do reálu. A to samozřejmě není jenom dneska, to je bohužel standard. Začínám to pomalu vzdávat, snažím se smířit s tím, že dokud tuhle službu bude provozovat neschopné UPC, plně funkční to nikdy nebude...😡

Uživatel Zby to o několik příspěvků výše napsal dobře: "Nejspíše většina klientů hlášení problémů už vzdala.... proto žádné stížnosti." 

 

  

  • lokalitaBílina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Já jsem to vyřešil, že jsem si přidal O2 TV. Na přímo sleduji UPC, má perfektní obraz, když chci na něco koukat zpětně přepínám na O2, tam zas mají perfektní zpětné zhlédnutí.  Jsem spokojený.

  • lokalitaLitomyšl
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Tak, abyste neřekli, že žádné stížnosti, tak se opět přidám. Včera jsem znova udělal tu chybu, že jsem si chtěl pustit něco přes ZZ (malý Kaon). Našel jsem si v průvodci pořad, dal jej přehrávat, chvíli se točilo kolečko, pak chyba - video nelze spustit (to jsem zkusil ještě několikrát - se stejným výsledkem). Naštěstí některé věci některé stanice opakují vícekrát, takže jsem si našel stejný pořad, jen vysílaný o pár hodin dříve - ten se rozběhnul hned. A dokonce docela dlouho byl obraz bez jakýchkoliv potíží. Ale zhruba v polovině začalo klasické přepínání kvality obrazu do nižšího rozlišení.

Takže opravdu, tato služba se ani nyní nedá považovat za funkční.

  • lokalitaZlín
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKaon 700, Modem Technicolor

Share this post


Link to post

Pridám sa aj ja do tejto zúfalej diskusie:

1. Stále dochádza k kmitaniu obrazu, pravdepodobne kvôli priebežným zmenám kvality streamu, neviem, nik z UPC sa k tomu nevyjadril.

2. Kvalita streamu z archívu je niekedy taká zlá, že sa to nedá pozerať, špeciálne, ak si pustíte nejaký šport. Nerozumiem tomu, ako toto môže byť problém v dobe, keď v pohode fungujú streamovacie služby v 4K. 

Oceňujem, že sa podarilo fixnúť aspoň tie záseky a padanie streamu, a celkový počet programov v archíve. 

  • lokalitaBratislava
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníHD Mediabox

Share this post


Link to post

Ne, záseky se rozhodně odstranit nepodařilo, někdy ve čtvrtek jsem se pokušel něco zhlédnout a po asi 10 minutách normálního přehrávání začal obvyklý kolotoč, kdy se asi vteřinu přehrává, pak se obraz na chvíli zasekne a pak přeskočí asi o 10 vteřin dál. Pak zase vteřinu přehrává, zasekne se a přeskočí dalších 10 vteřin a tak pořád dokola. V internetovém připojení ani v settopboxu problém nebyl, protože jsem si pak pustil jiný pořad z jiného dne a ten běžel normálně. Takže to buď měli špatně nahrané nebo měl problémy jeden konkrétní server, na kterém byl ten pořad. A neustálé změny kvality přehrávání už ani nepovažuju za chybu, to je na STB samozřejmost.

  • lokalitaMladá Boleslav
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD Mediabox

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...