Jump to content
Jack_6428

Nefunguje zpětné zhlédnutí

Recommended Posts

před 7 minutami, Ladik napsal:

Horizon go v tuto chvíli nefunguje. Ani videotéka.

U mě na telefonu s Androidem Horizon Go i ZZ funguje.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 150
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Share this post


Link to post

Zkusil jsem teď film Green Lantern a prd. Zpětné zhlédnutí není dostupné(mediabox). Že by novinka, že zpětné zhlédnutí, bude dostupné jen někdy? Asi to opravdu bude chtít, podívat se po konkurenci. Jen odchod zákazníků, asi může konečně zajistit, aby ta služba fungovala, jak má.

  • lokalitajirkov
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD Mediabox,

Share this post


Link to post
před 21 minutami, tomus napsal:

 Tak jsem to teď zkusil na HD Mediaboxu a tam to funguje také.

 

To je moc hezké, že to zrovna teď někomu funguje, jenže to není omluvou za to, že to funguje tzv. "na heslo" - jak kdy, jak komu a jak na čem. Nikdy se nelze spolehnout, že to zrovna teď a zrovna mě půjde. Někdy to jde dobře, to je pravda. Jenže za chvíli je všechno úplně jinak - než to člověk stačí pochválit, už je to zase nekoukatelné a naopak. Jednoduše, není na to spolehnutí, dělá si to co chce. A také není omluvou, že se to na každém zařízení chová jinak. To jen svědčí o neschopnosti vyladit tu službu k 100% funkčnosti. Když už se UPC holedbá a všude reklamuje, že služba je dostupná na všech zařízeních, mělo by to také fungovat ke spokojenosti všech zákazníků.

 

  • lokalitaBílina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post
V 25. 4. 2019 v 7:41 PM, retron napsal:

posunutí obrazu a zvuku pozoruji poslední týden také, streamuju HGo z iPadu do AppleTV

Mam ten stejný problém a neděje se to pouze na jednom kanalu. Navíc zkoušeno na různých zařízení (Android 7 - Horizon GO, Ubuntu 19.10 - Chrome)


TV: Baby Kaon, 3x CA modul (TT-connect CT-3650 ; Technisat Cablestar Combo HD)
NET: Cisco EPC3208 + Turris 1.1
Horizon GO: Odroid C2, Pine A64 2GB
Hračky: Odroid U2, RPi 2B

  • lokalitaPraha 4 - Chodov
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón Basic
  • zařízení3x CA modul, 1x Kaon, 1x Technicolor

Share this post


Link to post

Tak hlásím novinku. Před chvílí se mnou začala aplikace Horizon Go z nějakého mě neznámého důvodu komunikovat anglicky, ač ještě ráno "mluvila" česky. Je to snad nějaký nový zoufalý pokus UPC, jak zlepšit její funkčnost? Ne, že by mě popisky v AJ nějak vadily. Kdyby na tom záviselo odstranění problémů, snad bych je i uvítal. Ale bohužel se nezměnilo vůbec nic. Dneska opět marná snaha, pustit si zpětně dokument o N. Zélandu. Jen s jediným rozdílem, tentokrát žádné "začíná za chvíli" ale "will start shortly

 

TV průvodce.jpg

Novy Zeland.jpg

  • lokalitaBílina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Dneska večer (od 21 hodiny) zpětné zhlédnutí na aplikaci Horizon Go opět totálně nefunkční. Žádný program nejde zpětně spustit, jen se donekonečna točí to přitroublé kolečko. Už se mi o něm začíná v noci zdát, jen se pořád točí, točí, točí a točí... úplně stejně jako téměř denně v reálu. Tahle "vychytaná" služba se UPC fakt povedla. Díky za ní!!! 😒

  • lokalitaBílina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Mne idu Horizon Go napr v mobile aleni na android tv 100% perfektne,bez sekania a zleho obrazu. 

Ale priserna kvalita obrazu je archiv v mediaboxe,a to uz ani neverim ze sa to zmeni...

 

  • lokalitaTrnava-východ
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón Basic
  • zařízeníCA modul,Horizon HD mediabox,Horizon Go

Share this post


Link to post

Docela by mě zajímalo, kde skončil ten slavný formulář, do kterého se znovu vypisovalo to, co bylo v tomhle vláknu snad už stokrát popsáno. Bůhví, jestli do něj někdo z UPC vůbec nahlédl. Mě přijde, že místo aby se problémy s touhle službou postupně "vychytávaly" a odstraňovaly, k těm starým neduhům naopak jen přibývají stále nové (viz. novinka, střídavé hlášky v češtině a angličtině). Je to nekonečný příběh. Jen čekám, že tu po mě zase někdo bude chtít, abych popsal co mi nefunguje, na čem to přehrávám a bla, bla, bla... Kolikrát jsem to už psal nejenom v tomhle vláknu, ale i do toho formuláře? A výsledek? Nula nula ho..o!

Edited by RichardHorcic
  • lokalitaBílina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

David - UPC napsal:

"Vážení uživatelé fóra,

jak jsem Vás v průběhu informoval, sběr dat k nefunkčnímu zpětnému zhlédnutí byl ukončen.

Aktuálně všechny vaše postřehy vyhodnocujeme s kompetentním týmem zodpovědným za službu zpětného zhlédnutí. Udělali jsme konkrétní kroky k celkové nápravě služby zpětného zhlédnutí. V tuto chvíli by měla být služba již plně stabilní."

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No jo, jenže teď je zřejmě na nic, když je sběr dat ukončen. Jdu kontrolovat stabilitu, když už jste (po dvou letech!!! nespokojenosti zákazníků) problémy vyhodnotili, a udělali ty konkrétní kroky... 😉 

  • lokalitaBílina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...