Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
Jack_6428

Nefunguje zpětné zhlédnutí

Recommended Posts

Přestalo mi jít zpětné zhlédnutí. Píše mi to ať aktualizuji předplatné místo tlačítka zhlédnout a to i na základních programech. Tak kliknu a přesměruje mě to na web UPC. Odhlásil jsem se, vymazal cache, přihlásil a stále nic. Chrome PC. Co to je?

nMPH678.jpg

  • lokalitaHlavní město
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníKaon

Sdílet toto téma


Link to post

takže cca 30 min zpátky mi přestalo jít zpětné přehrávání, manželka dokoukala něco ze včera, chtěl jsem také koukat na pořad ze včera, nejdříve mi to na tabletu hlásilo, že nemám aktivované zpětné přehrávání - aktivaci nebylo jak provést (navíc nesmysl, když do teď jsem normálně používal), dobrá vzal jsem si NTB po manželce, když dokoukala a v aplikaci na Win 10 jsem začal koukat, po chvíli se začal rozsynchronizovávat zvuk a obraz pak přehrávání se přerušilo úplně, tak jsem aplikaci restartoval a od té chvíle mi to píše "Ke sledování pořadu musíte mít předplatné" ,tak zkusím webový prohlížeč, tam zjistím, že je nový vzhled, ale tam mi to zase píše aktualizovat předplatné... do háje co to je zase za vylepšení!!! V posledních několika měsících pořád nějaké problémy s Horizon Go (Mohu vyjmenovat v rychlosti aspoň dva: 1. nedá se zpětně vůbec koukat na pořad, který ještě běží živě, obraz a zvuk rozsynchronizovaný, navíc každou chvilku přestane přehrávání zcela - jako by nestíhaly servery, 2. V aplikaci nebo na webu se nezobrazí ikona zpětného přehrávání - tím pádem nemohu zpětně přehrávat, musím restartovat aplikaci nebo prohlížeč a pak to většinou jde, někdy musím i vícekrát nebo dokonce musím udělat restart celého PC) . Chápu, že se dělají úpravy a pod. Ale to to nemůžete řádně otestovat než to pustíte do světa. Navíc tohle bude asi jiný problém....

a koukám, že nejsem sám... :(

 

a teď už se nedá ani přihlásit... :S

 

Upraveno uživatelem MartyB
  • lokalitaPraha 9 - Prosek
  • internet-
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Už na to zpětné přehrávání nemám nervy.Bud se to seká,nebo se rozhodí zvuk oproti obrazu.Ted lituji,že sem odešel od netboxu.Tam to fungovalo na 99%.Jakmile skončí smlouva tak od ups mizím.A jak čtu tak asi nebudu jediný.Pevné nervy všem

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníHD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post
před 15 hodinami, David - UPC napsal:

Jednalo se pravděpodoně o výpadek. Teď jsem zkoušel, přihlášení, živé vysílání a zpětně a vše je v pořádku. 

Neni vse v poradku... Vidim pouze "Aktualizovat predplatne"... Ziva TV funguje.
Chrome, vsechno promazano, browser restortovan. Nepomaha.

K certu uz s tou prihlasovaci paranoiou! :(
Kde jsou ty casy, kdy kazdej blb nechtel na Internetu jen nahrabat prachy a veci proste fungovaly... :(

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízenímodem Cisco EPC3208, CA modul SMIT CI+

Sdílet toto téma


Link to post

Přesně tak, vůbec nic není v pořádku, zrovna jsem to taky zkoušel a zpětné zhlédnutí nefunguje ani na STB ani v Horizon Go.

STB hlásí že nemám předplaceno (a to jsem ho pro jistotu vypnul na pár minut natvrdo), Go mi zase místo tlačítka ZZ ukazuje jen "Aktualizovat předplatné", což mě hodí na rozcestí, kde se mě jen ptá, jestli mám nebo nemám předplatné. Když kliknu, že mám, hodí mě zpátky, ale pořád se nedá nic přehrát.

  • lokalitaMladá Boleslav
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Momentálně je výpadek na velkých boxech. Hlásil někdo na UPC nefunkční Horizon GO? Možná to spolu souvisí, ale možná ne.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

takže opět, koukám na aplikaci zpětně na Sherlocka - Jak prosté začne jít jen obraz bez zvuku, pak výpadky, tak tedy zavřu aplikaci a zkusím web a od té doby jsem nahraný!!! Na webu aktualizovat předplatné a v aplikaci ke sledovaní tohoto pořadu musíte mít předplatné

Grrrr

 

to skoro vypadá jako když po večerech někdo dělá nějaké úpravy či co! A používá nás jako betatestry .... :-(

To snad není normální!

  • lokalitaPraha 9 - Prosek
  • internet-
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCA modul

Sdílet toto téma


Link to post
13 minutes ago, Marek-26 napsal:

Momentálně je výpadek na velkých boxech.

Kdepak, výpadek musí být všude, já cihlu nemám. Mně nefunguje ani malý Kaon ani Horizon Go.

  • lokalitaMladá Boleslav
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Ano, sedí non-stop. Ale dozorují hlavně fiber cuty, výpadky internetu a monitorují asi 200 kanálů. Zákazníci vždy zjistí závadu jako první a je fajn, když na ni upozorní. To se pak na to může někdo podívat hned a začít budit ty správné lidi.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

...a kdyz se nasazuje nejaka nova technologie nebo aplikace (jako treba nova verze Horizon Go) - a obzvlast kdyz uz jsou nejaky ten den zname problemy s tou novinkou - tak venuji zvysenou pozornost dozoru prave teto novinky, aby firma nebyla za pitomce, ze resi problemy az kdyz je zacnou hlasit nasrani zakaznici.

Teda aspon takhle se to delalo v AVG uz pred vic nez 10 lety... tak by to dneska melo byt u firem jako UPC standardem.

Upraveno uživatelem Evzen
  • lokalitaBrno
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízenímodem Cisco EPC3208, CA modul SMIT CI+

Sdílet toto téma


Link to post

Mne spetné prehrávanie cez Chrome ide. Síce na druhý krát ale ide. Najprv vypíše že Problém s prehratím videa a zobrazí tlačítko pre reštart videa. To stlačím a nanovo prebehne načítanie do medzipamäte a potom to už ide.

  • lokalitaŽilina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón 120
  • zařízeníCISCO EPC3208, CA modul SMIT SM1660

Sdílet toto téma


Link to post

jděte do háje 3 večer po sobě mezi 22:00 a 22:30 přestane jít zpětné přehrávání!!!

Tohle už je naprostá arogance vůči klientů, je to nějaká systémová chyba a nejste schopní to za 2 dny vyřešit!!!

Tohle kdyby se stalo na mém oddělení,  tak dotyčný IŤák už tam nepracuje!

Silně začínám uvažovat o odchodu od UPC, naštěstí na rozdíl od jiných tady mám možnost jít ke konkurenci....

  • lokalitaPraha 9 - Prosek
  • internet-
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníCA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Zpětné zhlédnutí začíná být spíš k vzteku než k používání. Teď si chci pustit Champion of Champions z Nova Sport 2, sobota 20:00. Na STB se nespustí vůbec, ohlásí chybu REP043, v Horizon Go se spustí, přehraje asi 5 vteřin, zasekne se a ohlásí, že video nelze přehrát. Zkusím znova, přeskočím o 30 vteřin, jestli to není jen jednorázová chyba, ale zase, po pár vteřinách konec, nelze přehrát.>:(

  • lokalitaMladá Boleslav
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

O Sullivana s Higginsom neslo spustit z archivu este v ten vecer po skonceni finale co ma teda dost nasralo.Ostatne vsetko islo z archivu prehrat a tento stav pretrvava a serie ma to poriadne aj nadalej ku***drat.

Snímka obrazovky (32).png

  • lokalitaBratislava II
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón Basic
  • zařízení3x CA modul,Samsung TV,Ubee EVW3226

Sdílet toto téma


Link to post

Edit predosleho...¼ finale.

 

Tak som to nakoniec dohladal v archive z 10teho zo zaznamu kde sa to prehra plynulo,bez sekania,vypadkov.

Snímka obrazovky (33).png

Upraveno uživatelem ritchi
  • lokalitaBratislava II
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón Basic
  • zařízení3x CA modul,Samsung TV,Ubee EVW3226

Sdílet toto téma


Link to post
zby    1

Taktéž zlobí. Nepoužitelné pro ZZ předzávodního studia F1 (na PC OK).

Dále závody F1 - délka ZZ jen 1hodina a 10 minut, přitom skutečná délka je mnohem větší - tj. konec není jak zhlédnout.

Než takové zpětné zhlédnutí, tak to raději, ať jej UPC nenabízí vůbec!

  • lokalitaZlín
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKaon 700, Modem Technicolor

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×