Přejít na obsah
Icydead

Ztrátovost, výpadky, restarty

Recommended Posts

Zdravím, 

už déle se potýkám se zajímavým problémem. Panelový dům, internet 100 bez televize, resp. jen klasické programy, žádný set-top box. TV je zapojená do nové UPC dvojzásuvky, kterou nacvakl technik před dvěma měsíci. Modem (později vyměněn za nový) byl rok starý bílý connect box přenesený ze starého bytu, zapojen do druhé zdířky. Internet však fungoval tak, že několikrát denně (hlavně dopoledne a tak 1x kolem deváté večer) modem prostě ztratil signál a buď se ihned restartoval a nebo zůstal fungovat lan a internet, přestože si modem myslel že jde, nešel. Do webového rozhraní se nešlo dostat a za tak 15 minut to modemu došlo a tak se restartoval sám. V horších případech mu to nedošlo, celý se totálně zasekl a tvářil se podle kontrolky, že běží normálně a už tak zůstal, dokud jsem nepřišel domů a nerestartoval ho. Technik tedy zavítal znovu a vyměnil něco na vstupu v přízemí v té jejich krabici. Na chvíli byl pokoj, ale pak zase to samé. Tak jsem si ho zavolal znovu a vyměnili jsme modem a pro jistotu i kabel od zásuvky k modemu a nacvakli znovu zásuvku s maximálním ujištěním, že kabel neni nějak nepřirozeně zohýbaný apd. Od té doby je to už lepší, modem se nerestartuje téměř (tak 1x za den, což je proti předchozí situaci paráda), nicméně v logu modemu je neskutečné množství "Lost MDD Timeout", tak zhruba 3x do minuty a někdy je to doprovázeno T3 timeouty, DCC rejected authentication. Většinou je to hlavně dopoledne a o víkendu s tím, že někdy je naprostý klid a klidně několik hodin bez jakéhokoliv timeoutu. Takto log vypadal i předtím, než byl vyměněn modem s kabelem a tou věcí na vstupu do baráku, ale bylo tam mnohem víc T3 timeoutů a dalších věcí, které postupně vedly k onomu zaseknutí. 

Přikládám screenshoty downstreamu a upstreamu. Myslím, že hodnoty jsou v pořádku, kromě post RS errors hlavně na kanále 15.

Co by to mohlo způsobovat? Začínám si myslet, že je to něco na lince ještě snad mimo barák.

down.jpg

up.jpg

Upraveno uživatelem Icydead
  • lokalitaČeská Lípa, Špičák
  • internetInternet 100
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníConnect Box

Sdílet toto téma


Link to post

Ten problem muze zpusobovat prave ten kanal 15, SNR ma jen 32 dB, coz je uz pod hranici pouzitenosti a proto je tam tak velika chybovost.

Myslim ze nejlepsi bude kdyz zavolas na UPC reknes jim co to dela, oni maji moznost se na dalku podivat v jakem stavu je tvoje linka a ten problem tam urcite uvidi a pak to budou resit dal, nejspis dalůsi navstevou technika.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníUbee EVM3236, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Jo urcite si ho zavolam, ale uprimne netusim, co u me v byte udela technik s kanalem 15. Spis si tu budou muset resit nekde u sebe na trase bych rek, v byte co slo tak vymenili. Jinak jsem vypojil televizi z druhe zdirky v UPC zasuvce, a o mnoho se to zlepsilo. Kanal 15 furt hrozne chyb, ale MDD Timeouty se hodne snizily a s tim i naskakovani post RS chyb u ostatnich kanalu.

Upraveno uživatelem Icydead
  • lokalitaČeská Lípa, Špičák
  • internetInternet 100
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníConnect Box

Sdílet toto téma


Link to post

Kliknu na screenshot a otevře se mi obrovský obrázek přes celou obrazovku. Velmi světlý Text na bílém pozadí  určitě není je následně jak pro slepé... (Téměř) takto to (ne)vidím já. V MS Edge i v IE12.

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post
před 2 hodinami, Retiree napsal:

Kliknu na screenshot a otevře se mi obrovský obrázek přes celou obrazovku. Velmi světlý Text na bílém pozadí  určitě není je následně jak pro slepé... (Téměř) takto to (ne)vidím já. V MS Edge i v IE12.

Naprosty souhlas. Toho blba, kterej to GUI vymyslel, by meli zavrit na samotku.

Ne, ze by to neslo precist vubec, ale rozumne citelne to rozhodne neni. Inspirace prisernym GUI Win10 je zjevna :(

  • lokalitaBrno
  • internetStarší služba
  • televizeStarší služba
  • telefonStarší služba
  • zařízenímodem Compal (bridge mode), CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Bohužel, tenhle moderní, nebo lépe, módní, trend se vyskytuje u mnoha webů, u nichž je čitelnost základním předpokladem (např internetová bankovnictví). Někdo to těm blbům webovým dizajnérům musí před uvolněním do ostrého provozu schvalovat... Nebo se pletu?

  • lokalitaTeplice
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníCompal Router Mode, 3x CAM

Sdílet toto téma


Link to post

U mě 500/50 intertet vypadá dnes takto.. Přes kabel. SNR je 38-40, vše v modemu vypadá v pohodě, ale download zkolaboval. Volání na infolinku znamená položení telefonu automatem.. Krása za 1700 Kč / měsíc. :(

 

500mbps.PNG

Upraveno uživatelem Vulva
  • lokalitalocalhost
  • internetFiber Business 500
  • televizeBusiness Exclusive
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

Naprosto přesnou lokaci :)

 

Existuje linka, kam se dá o víkendu dovolat, že to zvedne technik? 241 005 200 to není.. Po namluveném vzkazu ("všichni operátoři jsou obsazeni") následuje totiž akorát položení telefonu automatem.

Upraveno uživatelem Vulva
  • lokalitalocalhost
  • internetFiber Business 500
  • televizeBusiness Exclusive
  • telefonBusiness EU
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

Jo takhle mi blbnul download vcera... nicmene ze by mi ten automat polozil telefon, se mi jeste nestalo a to ani v nedeli. Kazdopadne je zajimavy, ze ve starym byte se mi za celej rok restartoval ten modem jednou a nikdy nebyl zadnej problem. Prestehuju se ve stejny lokalite jenom o 500m vedle a je to cely v haji. Kazdopadne po vypojeni televize to vypadalo nadejne celou noc a cely dopoledne a pak bum, z niceho nic se pred pul hodkou stejne zase resnul. Vidim to na nejaky zly ruseni. Technik bydli nademnou, ale v nedeli ho otravovat nebudu :D

Nonstop technicka podpora je na +420 241 005 100

Upraveno uživatelem Icydead
  • lokalitaČeská Lípa, Špičák
  • internetInternet 100
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníConnect Box

Sdílet toto téma


Link to post
Bohužel, tenhle moderní, nebo lépe, módní, trend se vyskytuje u mnoha webů, u nichž je čitelnost základním předpokladem (např internetová bankovnictví). Někdo to těm blbům webovým dizajnérům musí před uvolněním do ostrého provozu schvalovat... Nebo se pletu?
Ano, marketéři, kteří udělají i zadání :) v tomhle to mají ve stavebnictví lehčí statici, kteří jednají s projektanty.
  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

Tak na dalsi navstevu si technik vzal dalsiho cloveka s merakem, aby zmeril celou linku. Nasledne merenim zjistili, ze problem byl ve svorkovnici v rozvodny bedne dole v baraku. Tak me asi dali do jiny, nebo tamtu vymenili, nevim, a zavolal mi, ze to mam v cajku. Uz v tu dobu jsem se vzdalene dival do routeru a koukal na mraky Lost MDD Timeout chyb. Pak prijdu domu, kanal 15 tentokrat klesa az za 21 SnR a obcas se kompletne ztrati, SnR je 0 a ukazuje se "unlocked". Rychlost se pohybuje okolo 30Mb/s. Takze za me dobra prace :D asi velice kvalitni linka. Nic, pockam do zitra a pujdu na dalsi kolo.

Upraveno uživatelem Icydead
  • lokalitaČeská Lípa, Špičák
  • internetInternet 100
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníConnect Box

Sdílet toto téma


Link to post

Něco podpobného co je zde popisováno se děje i mě. Celé je to umocněno tím, že k výpadkům dochází v zimních měsících a mají přímou souvislost s větráním. Ano čtete dobře, prostě když otevřu okno, na déle jak cca 2-3minuty, přestane mi jít internet.
Sám se pohybuju ve světě IT, tušil jsem že mi technik takovou blbost nebude věřit, tak si to musel ověřit na vlastní oči, což se povedlo nasimulovat. Při výpadku dochází k úplnému restartu modemu Technicolor, což je vidět v logu i v síťové notifikační ikoně síťového připojení ve windows.

Vysvětluju si to tím, že pod oknem je krabice ve zdi, ve které je kabel napojený přes konektor a díly teplotní roztažnosti se asi nějak jinak zkroutí. Technik zkusil do místa propojení přidat další kus kabelu, aby to celé nebylo tak zkroucené, ale nepomohlo to... Pokud existuje i jiné vysvětlení, rád se ho dozvím.

  • lokalitaPříbram
  • internetInternet 100
  • televize-
  • telefon-
  • zařízenímodem

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×