Přejít na obsah
Návštěvník tomus

servis zákazníkovi

Štve vás to že karneval nemá zelenou nonstop linku ?  

34 hlasů

  1. 1. Štve vás to že karneval nemá zelenou nonstop linku ?

    • ANO
      26
    • NE
      8


Recommended Posts

Návštěvník

Můžu se zeptat koho z vás štve , že karneval nemá zelenou linku zdarma a nonstop i o víkendech ?

Mě to teda štve dost hodně a pokud nastane problém o víkendu nejsem schopen se se svým poskytovatelem spojit a problém vyřeši ( o tom že ještě musím platit telefon se ani nebavím)

Sdílet toto téma


Link to post

No samozrejme me to stve, ale co nadelas. Mozna by bylo taky dobry udelat to, ze na svoji telefonni siti si zalozi vlastni telefonni cislo, tedy karnevalacky. A ty, co maj telefonni sluzby od karnevalu, tak ty by nic za hovor neplatili, jelikoz volani v ramci site karnevalu je zadara.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

jo, stalo se mi, ze mi nesel net, prisel jsem na to v sobotu, tak jim volam, samozrejme nic... tak na to pecu, v pondeli furt net nejde, tak sem jim zavolal, rikam, ze me to docela stve, oni ze mi poslou technika, ptam se na kdy, ze si udelam cas kdykoliv, ale ze bych to potreboval co nejdriv a ten typek mi rika, no to bude trochu problem... nejblizsi volnej termin tu mam pristi tejden ve ctvrtek... rikam, to si ze me delate prdel ne? a on ze bihuzel ne, ze nemaj nikoho, kdo by moh na ten vyjezd zajet a ze teda zkusi nekoho sehnat driv... diky bohu mi zavolal tentyz den kolem poledne, ze uz je vsechno v poradku a net fakt fungoval, ale takovejdle servis snad nebyl ani za komancu....

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

no je pravda ze by support zakaznika mohli zlepsit, ale zas nejhorsi to neni a hlavne si myslim ze cesi jsou stejne takovy, ze si budou stezovat vzdy, vsude a za kazdych okolnosti... :)

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

No ono by uplne stacilo, kdyby se tam clovek dovolal alespon v ty normalni hodiny..

Spise nez toto, bych zavedl hlasovani, nakolikate jste se vubec dovolali ve vsedni den, nebo jak dlouho jste museli cekat na nejakeho z tech "mnoha busy busy busy specialistu" (spis to nasvedcuje tomu, ze tam maj jednu brigadnici a ta je vzdycky zrovna na kafi...)

 

Support v sobotu mi vubec neschazi.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Mam opacnou zkusenost, u nas v baraku o vikendu vyhorel zesilovac a nesel net, ani televize, proste nic, tak jsem zavolal, byla sobota rano a kolem obeda mi volali, a ptali se, co konkretne to dela a jestli je to jen u mne nebo i u sousedu, kdyz jsem jim zodpovedel, tak rekli, ze to daji do poradku a jeste behem soboty prijel technik a zesilovac vymenil.. To 6ti hodin to opravili, takze spokojenost... Jen se proste vyplati nakecat vzkaz na ten zaznamnik, verte nebo ne, o vikendech vzkazy na nem kontroluji..

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník
Můžu se zeptat koho z vás štve , že karneval nemá zelenou linku zdarma a nonstop i o víkendech ?

Mě to teda štve dost hodně a pokud nastane problém o víkendu nejsem schopen se se svým poskytovatelem spojit a problém vyřeši ( o tom že ještě musím platit telefon se ani nebavím)

 

Problém bude nejspíše v tom, že pokud zavedeš zelenou linku tak za ni platíš jak mourovaty a vsichni se hrozne rádi vybavují - vždyť je to zadarmo. Zvedne se ti počet přijatých telefonů, musíš příjmou větší počet operátorek tím máš větší náklady ......

 

Karneval má tzv Modrou linku, já platím místní poplatek zbytek Karneval. Je to stejné jako když měli dispečink poruch v našem městě a ne v Praze.

 

Třeba se to v budoucnu změní,

Poruchy jsem hlásil i o výkendu a opravdu volali zpátky.

 

Asi mám štěstí a tu jejich linku potřebuji jen vyjímečně, za rok cca 2x a vyřešeno vše ještě týž den

Sdílet toto téma


Link to post

Problém bude nejspíše v tom, že pokud zavedeš zelenou linku tak za ni platíš jak mourovaty a vsichni se hrozne rádi vybavují - vždyť je to zadarmo. Zvedne se ti počet přijatých telefonů, musíš příjmou větší počet operátorek tím máš větší náklady ......

Podle mě by zcela postačilo řešení, které nahoře navrhuje ona a potvrzuje Tomus: Vlastní telefonní číslo v síti Karneval. Ale protože by to bylo zadarmo, tak jsem zvědavej, jak by se vypořádali s náporem lidí, kteří by jim volali.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Me to stve dost hodne !!

Protoze platit jeste za telefon kvuli toho ze mi nejde net - to uz je sila - nereknu kdybych byl vyrizen za 3 minuty..

Ale cekat jen 5 minut na operatora ....

nad tim by se mohli vazne zamyslet..

A to ze by se jim zvedly naklady... Karneval nema zrovna lidove ceny....

Cesky Telecom ma taky bezplatnou linku...

 

Jejich podpora je to nejhorsi co me u nich stve - a kdyz jeste vemu ze maj sidlo jen v Praze a vse se to resi pres Prahu.....

Sdílet toto téma


Link to post

Zelenou linku by mít měli. Je to přesně, jak píše Hans. Někdy začátkem roku měnili IP adresy ale jaksi mě o tom neinformovali. Takže jsem musel pár minut strávit na telefonu s infolinkou. Za jejich blbost jsem tedy vlastně ještě zaplatil. :x

 

Karnevalácký číslo to nevyřeší, protože jejich VoIP (nebo telefonní služby, aby se toho zase někdo nechytl) nevyužívám a určitě nejsem sám.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

A to ze by se jim zvedly naklady... Karneval nema zrovna lidove ceny....

Cesky Telecom ma taky bezplatnou linku...

 

Uvedom si ale, že většina lidí telefonuje přes Telecom. Takže pokud Telecom vlastní Zelenou linku a volají mu na ní lidi tak ho to vlastně nic nestojí, protože si jen nezaúčtovává propojovací poplatky.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

celkem me prekvapilo ze se tu ozval i nekdo kdo si jen nechtel ohrat polivcicku, za 2 roky co mam karneval (inet) , jsem verte nebo ne nevolal ani jednou, od pocatku kdy byl v moste jeste intercable a doma u matky byla kabelovka jsme taky nevolali i kdyz byla porucha. Ted delam v karnevalu v praze a uz si zacinam zvykat ze vola spousta lidi kvuli blbostem a vyslovene si chteji jen popovidat. Jen pro info jedna brigadnice tam vazne neni, vynasob to 60ti a asi tak ti vyjde pocet lidi co zvedaj telefony na ruznych postech. Jo a jeden priklad za vsechny 30min. volal clovek ktery ze 4 mesicu zaplatil jednou a nedokazal pochopit ze mu technik odpojil televizi (on to vazne nechapal) a to neni vubec zadna vyjimka, nebo kdyz vola zenska 10 min. a nadava ze je to placena linka, pri tom to co chtela jsme vyresili za 1 minutu. No a ted si predstavte ze se zavede zelena linka karnaval by musel zdrazit polovicku sluzeb aby se to zaplatilo a nabrat tak jednou tolik lidi, uvazujte prosim Vas taky trosku realne. Jo a jen tak mimochodem je tezke s nekym resit poruchu kdyz vola z pevne linky z jine mistnosti nez ma PC a vse odbiha vyzkouset, nebo kdyz vola nekdo ze mu nefunguje net a ani nevi kde je mezernik natoz pismenko "f". Takze panove Vsem doporucuji zkuste nekde brigadu v jakemkoliv Call nebo Kontakt Centru at vite o cem mluvite po tydnu zmenite nazor na tuhle praci. :))

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník

Musím se připojit k hříšníkovi. Nejsem zaměstnanec Karnevalu. Jejich služby -TV a inet - používám třetím rokem. Za tuto dobu jsem volal na kontaktcentrum třikrát. Jednou oprávněně a přiznám se, dvakrát proto, že jsem nečetl návod k použití - naposledy pro DVB-C přijímač. Vše jsem ale vždy specifikoval a do jedné minuty jsem věděl na čem jsem. I včetně toho, že naposledy operátorka suplovala návod k použití pro přijímač DVB-C. Dřívější poskytovatel připojení na internet mě neustále omezoval pro nejrůznější hlouposti. Např. instalace operačního systému bez odpojení kabelu ze zásuvky znamenala odpojení internetu, nová aktivace cca 300 Kč. Kdo používá jen Karneval, asi ani neví co si jiní poskytovatelé diktují.

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník
...instalace operačního systému bez odpojení kabelu ze zásuvky znamenala odpojení internetu, nová aktivace cca 300 Kč......

prosimtě a jakej vliv na net má reinstalace OS ?

No na to mi minulý poskytovatel nikdy uspokojivě neodpověděl. Jen jsem se podivoval proč mě špiclují, protože vždy měli pravdu že jsem dělal novou instalaci, takže nějak to poznat museli.

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×