Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
Buddyy

Velice pomalý internet

Recommended Posts

Dobrý večer všem,

už nějakou dobu se potýkám s nízkou rychlostí internetu od UPC. Uvědomuji si, že zpravidla ve večerních hodinách musím očekávat rychlost menší, ale stahovat film 16 hodin, to je až příliš. Nyní tedy skutkový stav věci:

Internet od UPC 200+, modem Cisco EPC392. Bydlím s dalšími 3 studenty na bytě. Celkem tedy využívají internet 4 osoby.

Výsledek testu: http://rychlost.cz/vysledek/20174265562-1755/  / http://rychlost.cz/rs/20174265562.png 

Měřil jsem ve večerních hodinách, na internetu byli v tuto dobu 3 lidé. Wifi je však katastrofální i přes dopoledne či odpoledne.

Když přinesu notebook k routeru, rychlost je perfektní, v pokoji nebo kuchyni (cca pár metrů od routeru, který je u vchodových dveří) však stabilita a rychlost katastrofálně klesá. Při připojení na kabel se jedná o špičkový net, pro večerní použití na wifi je to fakt bída.  Několikrát jsem kontroloval správné zapojení či dotažení kabelů, takže v tomto by problém snad být neměl. Podotýkám, že bydlím v centru Brna, kde se nachází mnoho sítí (může být tato snížená stabilita způsobena právě tím). 

Nenapadá někoho, čím by tento nízký dosah byl způsoben?

 

Upraveno uživatelem Buddyy
  • lokalitaBrno, Veveří
  • internetInternet 200
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníCisco EPC3925

Sdílet toto téma


Link to post

Zarušení pásma, jedete nejspíše přes 2.4GHz v režimu g, kde je rychlost max v reálu 30Mbps, modem Cisco EPC 3925 zvládne uNATovat max 140 Mbps ...
Prvně bych si nechal vyměnit modem, pak bych ten nový modem nastavil na co nejméně zarušené pásmo ve 2.4 a dal režim N only. A pokud to jen trošku půjde, jel bych přes 5GHz pásmo.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

Z popisu je naprosto jasne, ze problem NENI zpusoben UPC.
Jak pise Marek, na 99% se bije pouzivany WiFi kanal s nekym odvedle. Doporucuju nejakou diagnostiku WiFi kanalu, napr. WiFi Overview 360 nebo podobnou apku. A nastavit na svem WiFi kanal, na kterem nejede i deset vedlejsich bytu...

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízenímodem Cisco EPC3208, CA modul SMIT CI+

Sdílet toto téma


Link to post

na prehled okolnich kanalu by se dal (v androidu) pouzit treba WiFi Analyzer. Najdi si nejmin zaruseny kanal a na ten napevno nastav svoji wifinu. Co se tyka mereni rychlosti tak relevantni vysledky zjistis pres kabel.

Upraveno uživatelem sodekcz
  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTC7200

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×