Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
LLCoolJ

Nízká Rychlost a nefungující internet

Recommended Posts

Dobrý den,

včera mi přestal fungovat internet asi na 5 minut a nyní ráno také nefunguje už asi 10 minut. Službu mám od pondělí,takže asi tušíte, že jsem docela "rozzlobený". Máme EURO DOCSIS® 3.0 modem. Připojení je 100 Mb/s. Jsem napojen na kabel. Při měření rychlosti jsem dosahoval od 20 Mbs do 95 Mbs, ale kolísalo to v průběhu večera. Uppload byl hrozný a to jen 1 Mbs namísto 10 Mbs. Facebook mi hází DNS chybu.

Co se děje? Nejsem jediný, kdo si na to stěžuje. 

  • lokalitaKovaříkova 15
  • internetInternet 100
  • televizeTV Start
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníEURO DOCSIS® 3.0

Sdílet toto téma


Link to post

V první řadě zkontroluj přívodní kabel mezi zásuvkou UPC a modemem případně ho zkus odpojit a znovu zapojit když to nepomůže tak zavolej na infolinku UPC a oni už to tam s tebou pořeší.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×