Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
musosoft

Zrusenie vernostneho programu zo zahranicia

Recommended Posts

Zdravim,

Od UPC mi prislo nasledovne:

Citovat

abychom Vám i nadále mohli v rámci smlouvy číslo XXX vedené na jméno XXX poskytovat naše služby za zvýhodněných podmínek, dojde dne 11.11.2017 k automatickému obnovení Vašeho věrnostního období na dalších 12 měsíců.

Prosim, ako mam postupovat v pripade, ze som trvalo odstahovany v Azii a chcem vernostne obdobie k 11.11. zrusit? Da sa vyhnut posielaniu vypovede postou? Vyuzivam iba sluzbu UPC Internet. 

PS: Da sa router vratit aj osobou inou nez je vedena na zmluve?

Dakujem za pomoc.

  • lokalitaPraha 10
  • internetInternet 200
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníRouter

Sdílet toto téma


Link to post

Ahoj. Za mňa kedysi po presťahovaní sa vracala modem mama a bolo to bez problémov. Podpísala aj protokol o vrátení. Bolo to síce niekedy v roku 2006 ale hádam to pôjde aj dnes.

  • lokalitaŽilina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón 120
  • zařízeníCISCO EPC3208, CA modul SMIT SM1660

Sdílet toto téma


Link to post

Poslat výpověď poštou nebo s elektronickým podpisem. Výpovědní lhůta je 30 dní od doručení výpovědi. Zařízení může vrátit kdokoliv.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post
Před hodinou, homberg napsal:

Zdravim. Nic ve zlem, ale proc tady mam cist prispevky v cizim jazyce?

Kdo tě nutí je číst? Někdo by se zase mohl rozčilovat, proč musí číst příspěvky bez diakritiky.

  • lokalitaMladá Boleslav
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post
Zdravim. Nic ve zlem, ale proc tady mam cist prispevky v cizim jazyce?
Však ty taky nepíšeš Česky. Ona čeština obsahuje i háčky a čárky. A jestli ti Slovenština připadá jako cizí jazyk, tak tě lituju.

Odesláno z mého Lenovo S60-a pomocí Tapatalk

  • lokalitaÚstí nad Labem
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníModem Technicolor, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

@homberg UPC prošlo integrací, kdy došlo ke  spojení obou zemí, proto je z nás teď UPC ČeskoSlovensko a UPC Zone je určen jak pro české uživatele, tak i pro slovenské. Služby jsou poměrně podobné a problémy, které máme jako zákaznici jsou vesměs stejné. Proto prosím respektujte místní pravidla a zdržte se těcho zbytečných komentářů. 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Ďakujem za Vaše príspevky,

Podarilo sa mi na nete nájsť nejaký starší vzor výpovedi. Formát som ponechal a dopísal tam "ke dni 11.11.2017". Je to prosím takto správne?

Na poštu pôjdem hneď zajtra, ale trochu sa obávam doby doručenia. Čo ak to príjde za mesiac 12.11.2017?

Oceňujem Vašu pomoc.

J7Hqb4pmTTuczxDQes-IRg.png

Upraveno uživatelem musosoft
  • lokalitaPraha 10
  • internetInternet 200
  • televize-
  • telefon-
  • zařízeníRouter

Sdílet toto téma


Link to post

@musosoft Zdravím, takto je výpověď v pořádku. Určitě si uschovejte podací lístek od dopisu. Výpovědní lhůta je 30 dní a zapracování dopisu je zpravidla do týdne od přijetí. Přijatý dopis si můžete ověřit přímo u nás, respektive mi za týden napište a já na to mrknu. 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Z jakého důvodu vlastně nelze měnit/rušit služby v "Moje UPC"? Vždyť je to už dnes standard.
Bych uvítal následující možnosti změny v samoobsluze:

1) Možnost zapnutí/vypnutí věrnostního programu.

2) Možnost nastavit si nějakou službu/balíček k určitému datu.

3) Možnost nastavit datum, ke kterému chci zrušit nějakou službu (podat výpověď).

3) Možnost změnit si s/n modemu, CA modulu,...  Třeba i s omezením na možnost změny jednou za měsíc.

Upraveno uživatelem Zlaťák
  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízení.

Sdílet toto téma


Link to post

@Zlaťák Zdravím, tato možnost opravdu v MOJE UPC zatím nelze. V plánu na příští je přidat možnost odebrat / přidat službu nebo si jí změnit. Nyní jsme se zaměřili na platební možnosti, jako je přidání platebních tlačítek nebo QR kódu a MOJE UPC jako celel prošel celkovým re-designem. 

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post
7 minutes ago, David - UPC napsal:

@ZlaťákNyní jsme se zaměřili na platební možnosti, jako je přidání platebních tlačítek nebo QR kódu

Ze jsem tak smelej - z ceho presne vyplynula potreba upravy zrovinka v teto oblasti jako prvni?
To jako tolik lidi NEpouziva rozumne jednou-nastavim-a-vic-se-nestaram placeni jako SIPO nebo inkaso z uctu a plati separatne kazdy mesic? Nebo je za tim nejaka snaha snizit pocet neplaticu (na coz si nemyslim, ze zabere zrovna toto)?

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízenímodem Cisco EPC3208, CA modul SMIT CI+

Sdílet toto téma


Link to post

Treba tak, ze tam zadas cislo +420-999999999... Programatoruv pozadavek na existujici hodnotu bude uspokojen, ale realne bude ta hodnota ku **** ;-)

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízenímodem Cisco EPC3208, CA modul SMIT CI+

Sdílet toto téma


Link to post

To chápu, původně jsem tam chtěl napsat nějaké nesmyslné, ale nechápu proč někdo nedomyslí možnost prostě nemám.

Edit: Teď nad tím přemýšlím, když mi volají, volají na mobil, který tam vůbec zase není. Tak k cemu to tam vlastně je?

Upraveno uživatelem cvancara
Oprava
  • lokalitaOVA
  • internet-
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCA

Sdílet toto téma


Link to post
před 14 hodinami, Evzen napsal:

Upraveno před 13 hodinami uživatelem David - UPC
Použití vulvárních slov, porušení pravidel

Vulvární slova jsou nějakou podmnožinou vulgárních slov? xD

Ono tam asi navíc původně bylo slovo, které se váže k produktu jiného otvoru, než je vulva ;)

  • lokalitaMladá Boleslav
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post
před 20 hodinami, Evzen napsal:

Ze jsem tak smelej - z ceho presne vyplynula potreba upravy zrovinka v teto oblasti jako prvni?
To jako tolik lidi NEpouziva rozumne jednou-nastavim-a-vic-se-nestaram placeni jako SIPO nebo inkaso z uctu a plati separatne kazdy mesic? Nebo je za tim nejaka snaha snizit pocet neplaticu (na coz si nemyslim, ze zabere zrovna toto)?

já třeba SIPO/Inkaso z principu nenávidím. Buď mám na platby trvalý příkaz (platby záloh), nebo platím separátně faktury až mi přijdou. Je to možná méně pohodlné ale věřím, že nás bude víc.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTC7200

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×