Jump to content

Recommended Posts

Přidám další špatné epg u programu prima krimi,kdy má být 20. A 21.6. V čase 22.00 Bosch a buď je tam něco jiného, nebo nejsou informace(ale pouze na něm)

  • Internet 150
  • -
  • TV Komplet
  • CA moduly a HD DVR MEDIABOX
  • Ostrava-Zábřeh
Link to post
Share on other sites

Přidám další špatné epg u programu prima krimi,kdy má být 20. A 21.6. V čase 22.00 Bosch a buď je tam něco jiného, nebo nejsou informace(ale pouze na něm                  tak vypadá že chyba je napravena. 

  • Internet 150
  • -
  • TV Komplet
  • CA moduly a HD DVR MEDIABOX
  • Ostrava-Zábřeh
Link to post
Share on other sites

@upc/vodafone

Je zajímavé, že občas máte období kdy je EPG téměř bez chyb a 7 až 8 denní a pak najednou sklouznete do období s EPG s řadou chyb a jeho délka je pouze 6 až 7 denní. Nechápu co se u Vás na pozadí stále děje. Proč to téměř bezchybné EPG nevydrží třeba 1 celý rok. Jestli jste zase vyměnili firmu, která pro Vás to EPG dělá nebo co. Proč třeba nemáte (což nevím) Testovací A Produkční systém a až když to funguje bezchybně v testovacím subsystému (vyčlenit na to např. jednu osobu, která by to pečlivě kontrolovala) tak to nasadit na produkci.

Přece po těch mnoha letech už musíte jasně chápat jak je kvalita EPG důležitá.

 

Edited by mirij
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Link to post
Share on other sites

Dnes mě EPG také ukazovala, že nemá žádná data  na Android HorizonGO - vypadalo to, že nová data měl až od půlnoci (23.6.  0:00)

Nepomohlo vymazat  mezipaměť  (cache)  v aplikacích pro HorinzonGO.

Ale zafungovalo vymazání dat aplikace (což sice vyžaduje opětovně nastavení Země + přihlášení, ale diky SmartLocku je to ale rychlé).  Po této operaci se guide completně načetl znova a ihned fungoval. Takže IMHO pokud je v EPG chyba - a aplikace si špatná data načte, tak dokud jsou ta data platná, tak i když je někdo opraví - zřejmě se jen taky samy od sebe znovu nenačtou.   V Androidu je možnost smazat data aplikace  a tím se nové načtení vynutí - předpokládám, že podobný mechanismus bude fungovat i jinde -  jak si to vynutit v aplikaci samotné jsem zatím neobjevil.

  • Internet 150
  • Jiná služba
  • Komfort
  • vlastni odkoupeny modem
  • Brno
Link to post
Share on other sites

@upc/vodafone

Mě to prostě nedá, ale já to tu musím napsat.

Tato odpověď mi přišla z Vašeho helpdesku když jsem jim psal, i konkrétně, ohledně chyb v EPG:

"Dobrý den,

je mi to líto, ale bohužel s EPG nejsme schopni nijak měnit. Tak jak nám EPG informace dadávají televizní stanice, tak ho jen přeposíláme dále Vám zákazníkům a nemáme možnost žádné úpravy."

 

To je ale lež. V terestriálním vysílání tyto chyby nejsou. Nejsou v tištěných periodikách. Nejsou ani v online EPG průvodcích (např. www.tvprogram.cz a podobně). Takže chcete tvrdit, že všichni naokolo dostávají např. od České televize (když budeme konkrétní) EPG v pořádku jen Vám jej SCHVÁLNĚ zmrší??? A pokud chcete být konkrétní tak se to např.  týká pořadů České televize "Pod pokličkou",  "Chalupa je hra", "Bydlení je hra" a jiných.

 

Touto stejnou odpovědí mě už několik let v podstatě "odpálkovávají". Jestli to budete číst, někdo z vedení upc/vodafone, měli byste se zamyslet i nad tím co to máte ve firmě za lidi, kteří dokáží takto odpovídat.

Tak mne napadlo, že pokud by neexistovalo toto Vaše oficiální diskuzní fórum tak už se můžu jít, obrazně, tak akorát "klouzat". Telefonicky to s Vaší podporou také nelze vyřešit (jak jinak). 

Začněte tím, že opravíte EPG u těch tří mnou jmenovaných pořadů - na původní stav, který byl ještě před několika týdny (oni to stejně neopraví, zbytečné).

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...