Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
Dragokazov

Výměna zařízení

Recommended Posts

Tak jsem velmi zvědavý, co se bude dít, protože po chvíli klidu to vypadá na další vyhrocený spor s UPCčkem :D.

V sobotu se odporoučel na věčnost současný PVR STB s diskem a technik konstatoval, že již je nedodávají a někdo se dneska ozve. Ozvala se nějaká paní, která se mi snažila vnutit klasický HD Mediabox a ani ji při tom nevadilo opakovaně lhát, že je prý lepší než současné zařízení. Tuto situaci jsme již jednou řešili a dopadlo to tak, že jsme dostali HD DVR (Horizon) čistě jako STB s vypnutými funkcemi modemu (Máme mít dva nahrávací STB),  modem máme Compal, ale najednou to nějak prý nejde.

Smlouvu si před časem vynutili na dobu určitou a nehodlám ohledně horšího zařízení rozhodně ustoupit, tak jsem zvědavý co se bude dít vzhledem k tomu, že dle VOP zítra vyprší lhůta na odstranění poruchy a mě jako zákazníka nezajímá, že zařízení, které mám ve smlouvě a platím už nemají :D

Upraveno uživatelem Dragokazov
  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 500
  • televizeBusiness Exclusive
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Samozřejmě, jaká zařízení budete mít je pouze na Vás, ale já bych to viděl na: Android box (lze samozřejmě i Linux) + USB DVB-C tuner, který bude podporovat CA moduly, externí disk (či NAS) a máte v podstatě vyhráno. :-)

Myslím si, že ještě nějaký repas by UPC mohlo mít, ale tak či onak to časem odejde.  Když budete chtít Netflix (a ten bude bůh ví, kdy), tak stejně se bude jednou muset přejít na ten "slavnej" Horizon, který prostě funguje, jak chce.

Upraveno uživatelem Pepe
  • lokalitaPraha 4 - Chodov
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komplet
  • telefonTelefón Basic
  • zařízení3x CA modul, 1x Kaon, 1x Technicolor

Sdílet toto téma


Link to post

Jeden Horizon už máme, problém je, že nechcou dát druhý a ani žádnou adekvátní náhradu za nefunkční zařízení. Žádné externí zařízení řešit opravdu nechci. Chci prostě něco, co umí slušně nahrávat bez toho, abych se o to musel starat. Na ostatní věci je Apple TV.

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 500
  • televizeBusiness Exclusive
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Druhý Horizon DVR nedostanete, jediná možnost je Horizon HD USB. UPC není povino mít všechna zařízení a smlouva se uzavírá na služby, nikoliv na pronajatá zařízení. Tady jste v situaci, kdy je možné jen jedno řešení, samozřejmě se k němu dá dojít několika cestami a nebo se na to úplně vybodnout.

  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post
Před hodinou, Marek-26 napsal:

smlouva se uzavírá na služby, nikoliv na pronajatá zařízení.

Hmmm... neni ovsem jedna ze slozek tech sluzeb ve smlouve prave pronajem zarizeni?

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízenímodem Cisco EPC3208, CA modul SMIT CI+

Sdílet toto téma


Link to post
před 7 hodinami, Marek-26 napsal:

 UPC není povino mít všechna zařízení a smlouva se uzavírá na služby, nikoliv na pronajatá zařízení.

UPC je povinno mít všechna zařízení, které smluvně nabízí, nebo adekvátní náhradu. Mimochodem nemáte pravdu, ve smlouvě je výslovně uvedeno 2x PRONÁJEM HD-PVR, takže jsem jiného názoru vzhledem k tomu, že je smlouva na dobu určitou a zařízení je tam výslovně uvedeno. ;)

Domnívám se, že existují pouze tři varianty.

1. UPC dodá stejné, nebo lepší zařízení

2. UPC vypoví smlouvu, což ale nebude vůbec snadné a stejně to neřeší to, že již nyní dochází k porušování smlouvy.

3. Spor skončí u ČTÚ, který může rozhodnout i o nároku na kompenzace, které uplatňujeme, vzhledem k tomu, že již v této chvíli dochází k hrubému porušování smlouvy v několika bodech.

Mám pocit, že UPC si snaží s každým vytřít zadek a účtovat maximální sankce, ale ve chvíli, kdy oni sami porušují vlastní smlouvy a podmínky, tak neví co dělat a doufají, že si z nich každý sedne na zadek.

Upraveno uživatelem Dragokazov
  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 500
  • televizeBusiness Exclusive
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Je možné, že se šeredně mýlím, ale nemyslím si, že je jakýkoliv poskytovatel telekomunikačních služeb povinen mít všechna zařízení (mimochodem zařízení, které uvádíte již několik měsíců není nabízeno).

ad1) Stejné zařízení už nemají, takže ho ani nebudou mít šanci dodat.

ad2) Nejsem si jist, zda UPC nějak porušuje smlouvu, službu jako takovou dodává (Nikde není zaručeno, že klient bude moci nahrávat nebo mít pronajaté nahrávací zařízení. Lineární televize jde, malý Kaon podporuje i zpětné shlédnutí, My Prime atd.)

ad3) To je asi jediná institutce (ČTÚ), která může rozhodnout, zda je Váš pohled správný či nikoliv.

UPC jako každá firma podniká za účelem zisku. Nemám pocit, že by měli nějaké extrémní sankce oproti minulosti, naopak jich dost ubylo (nesleduji, jak to je u podnikatelských smluv). Nabídku vyřešení poruchy jste odmítl, pak se nemůžete odvolávat na VOP.

 

Dám příklad s modemem. Vezmete si modem do pronájmu a dostanete Compal, který se jednoho dne poto a jelikož máte internet o rychlosti 200Mbps, tak vám UPC dá třeba Technicolor, který je dostatečný k poslytování dodávané služby, ale pro vás je horší, protože neumí duální 2.4GHz a 5GHz, má méně stahovacích kanálů, není bílý atd. Ale pro poskytování toho, co máte ve smlouvě, zaručeno ve VOP a specifikaci služeb je to dostatečné.

Upraveno uživatelem Marek-26
  • lokalitaBrüx/Praha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonStarší služba
  • zařízeníCompal

Sdílet toto téma


Link to post

Je nějaká možnost vyzkoušet funkčnost koupeného modemu před vrácením pronajatého?

Když si nechám spárovat vlastní modem, musím hned vrátit půjčený, abych neplatil nějakou pokutu? Nebo dokud ho nevrátím, platím dál jeho pronájem? A například v případě nefunkčnosti vlastního si ho můžu zase spárovat zpátky?

Jak dlouho trvá proces změny modemu (registrace nového, doba bez internetu)?

Když mám nějakou nižší cenu za připojení k internetu a vrátím pronajatý modem, odečtou mi jen poplatek za půjčený modem nebo přijdu o slevu a budu zase na standardní ceně za službu?

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Start
  • telefon-
  • zařízeníTechnicolor

Sdílet toto téma


Link to post

No částečně s tebou souhlasím Marku, ale jen v části.

Před hodinou, Marek-26 napsal:

ad1) Stejné zařízení už nemají, takže ho ani nebudou mít šanci dodat.

Měli by mít adekvátní náhradu za to, co mají smluvně klienti. Nemusí mít to samé, ale neměla by být náhrada horší. Pokud mám ve smlouvě zařízení s HDD, tak je nepřijatelná náhrada bez HDD, jde o zásadní rozdíl. Navíc netrvám striktně na stejném zařízení, ale odmítám zařízení horší, mají možnost dodat Horizon, který je parametry podobný současnému zařízení a problém by nevznikl. Již to jednou v podobné situaci udělali, ale teď se jim nějak nechce.

ad2) Ve VOP, alespoň pro firemní zákazníky je uvedeno „Po nahlášení opraví Poskytovatel poruchu do 2 pracovních dní, pokud se smluvní strany nedohodly jinak„. Nefunkčnost koncového zařízení je zcela jistě poruchou, protože nemůžeš využívat službu, takže je lhostejné, zda je dodávána, pokud ji nemůžeš přijímat.

ad3) Souhlasím, snad to tam nedojde, ale uvidíme.

 

K tomu příkladu, záleží co je Vám garantováno, že má mít ten modem za vlastnosti. Tady je případ, kdy je smluvně garantován nahrávací STB, který obsahuje pevný disk a umí nahrávat jiný program než je sledován. Nabízen je STB bez pevného disku a bez možnosti sledovat jiný program než je nahráván. Když to převedu na Váš příklad tak je to jako kdybyste měl ve smlouvě WiFi modem a UPC Vám chtěli dodat samotný modem bez funkce routeru.

 

Určitě se nedomáhám ničeho nesplnitelného, jen bych rád zařízení za které platím.

Upraveno uživatelem Dragokazov
  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 500
  • televizeBusiness Exclusive
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post
před 11 hodinami, Zlaťák napsal:

Je nějaká možnost vyzkoušet funkčnost koupeného modemu před vrácením pronajatého?

Když si nechám spárovat vlastní modem, musím hned vrátit půjčený, abych neplatil nějakou pokutu? Nebo dokud ho nevrátím, platím dál jeho pronájem? A například v případě nefunkčnosti vlastního si ho můžu zase spárovat zpátky?

Jak dlouho trvá proces změny modemu (registrace nového, doba bez internetu)?

Když mám nějakou nižší cenu za připojení k internetu a vrátím pronajatý modem, odečtou mi jen poplatek za půjčený modem nebo přijdu o slevu a budu zase na standardní ceně za službu?

nelze, protože když se "navede" nový odstřelí to pronajatý a opačně

máš na to myslím 14 dní ho vrátit. přeregistrace modemu trvá tak půl dne, někdo to stihnou dřív někdy do druhého dne, bez internetu defacto nejsi, protože do té doby než se zaregistruje nový ti stále běží původní. pouze se zmizí poplatek za pronájem modemu, jinak se nic nemění

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 100
  • televizeTV Klasik
  • telefon-
  • zařízeníTechnicolor bridge, 2x CA modul

Sdílet toto téma


Link to post
před 10 hodinami, retron napsal:

nelze, protože když se "navede" nový odstřelí to pronajatý a opačně

Horizon, ale nemusíš používat jako modem. Už tu jeden máme a funkce modemu je vypnuta a modem je klasicky Compal.

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 500
  • televizeBusiness Exclusive
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Dva, jeden umřel už asi před rokem, po delším dohadování byl vyměněn za Horizon v režimu čistě STB s vypnutým modemem, teď umřel i ten druhý.

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 500
  • televizeBusiness Exclusive
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

OK, ptam se protoze UPC bezne zapujcuje max.2 boxy a z toho 1 s nahravanim a druhy obycejny, ale u tebe je to koukam trochu jinak.

Ja byt na tvem miste tak vemu ten maly HD Horizon box, umi videoteku a zpetne shlednuti, tim padem ani nebudes muset nic moc nahravat a prinejhorsim nahravat na externi disk take umi. 

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám
  • zařízení-

Sdílet toto téma


Link to post
24 minutes ago, tomus napsal:

umi videoteku a zpetne shlednuti, tim padem ani nebudes muset nic moc nahravat

Podle ceho lidi usuzuji, ze nahravani se pouziva pouze kvuli 'zpetnemu shlednuti'? :-O

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízenímodem Cisco EPC3208, CA modul SMIT CI+

Sdílet toto téma


Link to post

No uvidíme, nelíbí se mi vůbec princip, kde bych si mohl přehrát jen něco a jen po omezenou dobu, navíc přehlížíš fakt, že neumožňuje něco jiného sledovat a nahrávat a disk bych si navíc musel ještě koupit. UPC samo nutí závazky, fláká všude pokuty a samo smlouvy nedodržuje (nejedná se ani zdaleka jen o tento bod). Poženu to jen tak z principu do nejvyšších extrémů, klidně k ČTÚ, případně výš a uvidíme jak to nakonec dopadne. Nám taky nikdy nic neodpustilo, tak proč bych měl já jako platící zákazník.. :)

Upraveno uživatelem Dragokazov
  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 500
  • televizeBusiness Exclusive
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Já mám od UPC taky dva nahrávací PVR boxy s diskem, z toho jeden je cihla a jsem rád, že zatím oba fungují. S tím, že zpětné shlédnutí nahrazuje nahrávání bych až tak nesouhlasil. Jednak zpětné shlédnutí nefunguje u všech programů, za druhé je omezeno na sedm dní, což se nemusí podařit vždy stihnout, za třetí výpadky, kdy zpětné shlédnutí nefunguje vůbec nejsou zas až tak výjimečné.

  • lokalitaKralupy nad Vltavou
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníHD DVR Mediabox, Handan 6000 (PVR)

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×