Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
anaheim

Settopbox mi vypíná televizi

Recommended Posts

Dobrý den, v pondělí 4.9.2017 mi zapojovali internet a televizi od UPC a mám dva problémy, již od úterý 5.9. se Vám snažím dovolat, zatím jsem se dovolal pouze na zákaznickou linku, kde mi slíbili, že se mi ozvete, ale nikdo se mi doteď neozval a já už se zase nemůžu dovolat. 1. problém je že Wifi funguje strašně pomalu a než se otevře nějaká stránka na internetu nebo třeba vaše aplikace Horizon Go, trvá to třeba i několik minut na ostatních Wifi sítích někde jinde to funguje vše normálně. Za druhé set top box od vás mi vypíná televizi a to v různých intervalech někdy to je hodina, někdy třeba pět minut potom zase hned za deset minut znovu atd.. bez vašeho set top boxu funguje televize normálně (všechny funkce na vypínání televize a různé časovače jsou samozřejmě vypnuté). Všechno jsem samozřejmě zkoušel několikrát restartovat a znovu zapojovat a vypojovat kabely atd a vše je pořád stejné. 

Děkuji z odpověď

  • lokalitaLiberec 6
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízenímodem, hd mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

S dovoláním se, tady bohužel asi nikdo nepomůže.

K té WiFi, jaký máte modem? Jakou máte úroveň signálu? Jste připojen přes 2,4 GHz, nebo 5 GHz? Takhle na slepo nejde moc hádat problémů můžou být tisíce a bez dalších informací nejde vůbec odhadovat, kde může být problém.

STB sám o sobě nemůže televizi vypnout, buď dochází k nějakému problému s napětím (nemáte například kromě STB přes HDMI do TV připojen i televizní kabel například ze společné antény?), nebo bych to tipoval na problém přímo v tv

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 500
  • televizeBusiness Exclusive
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Modem mám ten nový Compal CH7465LG. Jsem připojen přes 2,4 GHz, stejně jako přítelkyně, které jde wifi taktéž pomalu, ale třeba na starém telefonu a na telefonu sestřenice (když to zkoušíme) jde wifi normálně. Vím že si možná budete myslet že problém je v telefonu ale neni, máme oba rozdílné telefony (samsung J6 a Huawei P8) zkoušely jsme dát i telefon do továrního nastavení a všechny jiné druhy nastavení wifi na telefonu ale vše je pořád stejné i když změním třeba kanály od 1 do 12 žádná změna. Rychlost (Mbps) se vždycky ukazuje buď 1,26,39,52 nebo 72 nikdy jinak a mění se to každých pět sekund mezi těmito čísly. Zkoušel jsem i přes nějaký program dát kanál na kterém je nejméně lidí a vše stejné.

Do televize mám zapojen jen settopbox přes HDMI a koaxiál jako anténa, nic víc, televize normálně funguje, ale jakmile zapnu settopbox tak se každých 5 až 10 minut vypne, televize je stará asi rok a půl a je to Panasonic TX-40CX300E

  • lokalitaLiberec 6
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízenímodem, hd mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

K tomu vypínaniu TV...skúste vypnúť v TV a aj v boxe( ak ju má)  podporu HDMI CEC. U Panasonic sa to volá tuším VIERA Link. 

  • lokalitaŽilina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón 120
  • zařízeníCISCO EPC3208, CA modul SMIT SM1660

Sdílet toto téma


Link to post
před 23 hodinami, kotlik napsal:

K tomu vypínaniu TV...skúste vypnúť v TV a aj v boxe( ak ju má)  podporu HDMI CEC. U Panasonic sa to volá tuším VIERA Link. 

Tak jsem zkusil i vyndat anténu a jet jenom na HDMI k settopboxu a vypnul jsem všechny HDMI CEC a stejně se vypne

  • lokalitaLiberec 6
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízenímodem, hd mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Tak možno to bude problém tv ako vyššie písal Dragokazov. Skúsil by som ešte v UPC vymeniť stb za druhý. Nemal by to byť problém, aspoň tu v Žiline sú v tomto nápomocní a ochotní.

  • lokalitaŽilina
  • internetInternet 300
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefón 120
  • zařízeníCISCO EPC3208, CA modul SMIT SM1660

Sdílet toto téma


Link to post

To vypínání TV opravdu vypadá  na nějaký problém v TV, pokud ani nepomohlo vypojení ostatních zařízení, tak je to skutečně asi nějaký problém přímo v ni bohužel.

Ohledně internetu pokud takto kolísá rychlost na pc, tak se může jednat o rušení, případně taky může docházet k tomu, že se síť zpomalí plošně na rychlost nejpomalejšího zařízení, pokud nekomunikuje Gčkovým protokolem, ale nějakým nižším. Jestli to někde jede dobře, s největší pravděpodobností to nebude chyba samotného modemu. Pokud je možnost zkusil bych 5 GHz, bývají méně zarušené, ale zase hůře procházejí stěnou.

  • lokalitaOstrava
  • internetFiber Business 500
  • televizeBusiness Exclusive
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD PVR, Horizon, CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×