Přejít na obsah
  • Sdělení

    • David - UPC

      Vítejte na diskuzním fóru UPC Zone   19.7.2017

      UPC Zone je nezávislé internetové fórum, kde mohou uživatelé mezi sebou diskutovat, sdílet zkušenosti a rady. Kritika zde není cenzurována, avšak chovejte se slušně a dodržujte pravidla fóra.
    • David - UPC

      Výpadek služby zpětného zhlédnutí   26.11.2017

      Vážení zákazníci, aktuálně registrujeme výpadek služby zpětného zhlédnutí na všech platformách. Omlouvám se za nepříjemné komplikace. David - UPC 
Návštěvník Přibil

Zpětné shlédnutí na malém boxu

Recommended Posts

Návštěvník Přibil   
Návštěvník Přibil

Vážení, mám stále problémy se zpětným zhlédnutím na malém černém boxu. Je tu někdo, kdo má stejný problém? V UPC mi tvrdí, že je vše  v pořádku, že mám udělat tovární nastavení. To dělám tak 20x denně a stejně se mi zpětné zhlédnutí seká nebo není zvuk stejně jako obraz. Nechce se mi věřit, že jsem jediný. Bude lepší dát výpověď, když to upc nechce řešit? 

 

Sdílet toto téma


Link to post

Mě to taky furt nejde, chyba rep033, nikdo neví... včera jsem psal na UPC... Nejde to na appce ani přes STB, jen přes prohlížeč.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKAON KCF-SA700PCO + CA modul

Sdílet toto téma


Link to post

Zacinam mit problem na Nove, kde se zpetne zhlednuti divne kouse a tim padem se rozhodi zvuk. Toto se opakuje v nahodnych intervalech. Vzdy se obraz jakoby skokem vrati zpet kdy se srovna se zvukovou stopou, pak to opet skoci dopredu a porad dokola. Na jinem kanalu to nepozoruji.

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníModem, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

V Brně mi zpětné shlédnutí nefunguje už od středy. UPC na to samozřejmě nic. Teda kromě 3 mejlů,že se můj požadavek zpracovává a jedním s radou na tovární nastavení. To samozřejmě nepomohlo. 

  • lokalitaBrno sever
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonNemám

Sdílet toto téma


Link to post

@Dadejs na malém HD Mediaboxu se provádí tovární nastavení. Návod přikládám

Odpojte STB od napájení

Zapojte jej zpět do elektrické sítě

Jakmile se na předním panelů objeví bootovací animace (tzv. „had"), zmáčknete INFO (modré) tlačítko na dálkovém ovládací a držte jej, dokud se nezobrazí diagnostická obrazovka (může trvat až cca 20 sekund)

Šipkou doprava přejdete na záložku UPDATE

Šipkou dolů najeďte na položku FACTORY RESET

Stiskněte OK a vedle FACTORY RESET se zobrazí žlutý nápis CANCEL na modrém pozadí

Stiskněte tlačítko OK ještě jednou a písmenko C ve slově CANCEL se podtrhne

Stisknutím tlačítka VOL+ změňte CANCEL na PROCEED

Stiskněte znovu OK a nápis PROCEED zmizí (v závislosti na verzi SW v boxu se po tomto kroku může box restartovat a pro dokončení postupu bude potřeba znovu vstoupit do diagnostiky během bootování boxu pomocí modrého tlačítka info. S tím rozdílem, že jej mačkáte jakmile odsouhlasíte zemi – Česká republika

Šipkou doprava přejdete na záložku UPDATE

Šipkou dolů najeďte na položku RESET MINFS VERSION

Stiskněte OK a vedle RESET MINFS VERSION se zobrazí žlutý nápis CANCEL na modrém pozadí

Stiskněte tlačítko OK ještě jednou a písmenko C ve slově CANCEL se podtrhne

Stisknutím tlačítka VOL+ změňte CANCEL na PROCEED

Stiskněte znovu OK a nápis PROCEED zmizí

Pomoci šipky nahoru najeďte na položku RESTART DOWNLOAD a potvrďte stisknutím tlačítka OK

Zmáčkněte tlačítko EXIT a zařízení se restartuje a po restartu začne proces stahování posledního software

  • lokalitaPraha
  • internetInternet 500
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníCompal, CA Modul, HD DVR Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

dobrej návod, je po problémech se zpětným přehráváním. nicméně jsem si zažádal o výměnu za KCF-SA900, chci ho vyzkoušet, zda nebude rychlejší než SA700 a jestli odpadnou další problémy se zpětným přehráváním, nereagováním, restartama apod.

Upraveno uživatelem iguka
  • lokalitaBrno
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníSa700,CAmodul

Sdílet toto téma


Link to post

Tak už mám SA900 doma. Subjektivně je určitě rychlejší než starší SA700, ale zase blbne to zpětné přehrávání, což nám jako rodině šíleně vadí. Evidentně je chyba u UPC, hodně lidí si na to stěžuje.

Co mi ještě šílení vadí na SA900, že po vypnutí čas svítí silným bílým osvětlením, že to téměř ozáří v noci celou místnost, takže na noc na něho musím hodit tričko. Nejde ten jas nějak snížit nebo vypnout čas???

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníSa700,CAmodul

Sdílet toto téma


Link to post

Já bych doporučil vypínat jej úplně (tzv. ECO mód, dostupný v nastavení). Pak po vypnutí boxu svítí ty hodiny, ale za několik minut (5-10, nevím přesně) se vypne úplně a nesvítí nic. Nevýhodou je, že pak zapnutí trvá skoro 2 minuty. Ale pokud to člověk pouští jednou denně, třeba když přijde z práce a pak vypne večer, když jde spát, tak by to neměl být problém. Navíc tímhle ušetříte elektřinu, protože svítící box i ve vypnutém stavu dost topí, spotřebovává skoro stejně (asi jen o 2-3W méně) elektřiny, jako když je zapnutý.

  • lokalitaMladá Boleslav
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Docela su šokovám,co tu píšete a asi sem udělal chybu,že jsem do ups vlezl.To zpětné přehravání proti netboxu je tragické.A to mám ups jeden den.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníHD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post

Já ZZ (mimochodem, gramatická vložka, správně je "zhlédnutí", ne "shlédnutí") používám taky denně a většinou funguje. Ale ne večer mezi sedmou a desátou. To jsou asi servery UPC přetížené tak, že nedokážou utáhnout zájem klientů. Pak to funguje tak, že obraz i zvuk asi 5-10 vteřin hrají, pak se vše zasekne a za 5-20 vteřin se to zas rozjede. U některých pořadů se to rozjede správně, na místě přeušení, ale často to dělá tím stylem, že po rozjetí je o 20-30 vteřin dál, takže kus pořadu přeskočí. Ono je to nekoukatelné v obou připadech, ale ten druhý je mnohem horší. A stalo se mi, že přehrávání takhle zlobilo i ve dvě v noci. Navíc když k tomu připočtu občasné chyby v EPG (například teď mám celé nedělní odpoledne a večer na EPG na všech kanálech jen "Není informace", takže si z toho dne nic zpětně nepustím) a časté situace, kdy mi pokus o přehrání vrátí chybu, že video nelze přehrát a musím to zkoušet opakavaně nebo třeba půl dne počkat, než se na to podívám, je jasné, že ZZ není úplně spolehlivé... Přesto už na normální televizi skoro nekoukám a vše si pouštím přes ZZ.

  • lokalitaMladá Boleslav
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komplet
  • telefon-
  • zařízeníModem Compal, HD Mediabox

Sdílet toto téma


Link to post
zby    1

Jj, potvrzuji uvedené chování ZZ na malém boxu. Ikdyž to nevyužívám tak často, takže souvislost s časem přehrávání/zaznamenání pořadu nemohu posoudit. Ale zasekávání a následné poskočení v čase jsem v poslední době zaznamenal několikrát.

  • lokalitaZlín
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníKaon 700, Modem Technicolor

Sdílet toto téma


Link to post

Ano, mám stejné problémy, dokonce tu byl technik vyměnit všechna zařízení. Služba My Prime se seká snad ještě víc než zpětné přehrání. Technická podpora tvrdí, že je vše v pořádku. Teď jsem zkusil návod na reset, co tu je napsaný, tak uvidím, jestli bude změna. Při přehrávání programů to hází chyby: REP041 a REP043

  • lokalitaPraha - Žižkov
  • internetInternet 100
  • televizeTV Komfort
  • telefonTelefon 30 minut
  • zařízeníHD Mediabox, Connect Box

Sdílet toto téma


Link to post

Mně teď tvrdili, že mají nějakou chybu, o které vědí a opravují ji. Ale je zajímavý, že to říkají až teď, když už mi to tak moc blbne několik měsíců. To jako objevili "ameriku" nebo tím jen chtějí lidi uchlácholit?

Jinak reset mně osobně nepomohl vůbec, stejně jako žádné jiné rady.

Upínal jsem se k cihle, ale jak to tak vypadá, tak to nemá cenu a u UPC to zabalím definitivně.

  • lokalitaBrno
  • internetInternet 200
  • televizeTV Komfort
  • telefon-
  • zařízeníNevím

Sdílet toto téma


Link to post

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×