Guest Jan Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Dobrý den, Z důvodu přestěhování na novou adresu jsem nucen vypovědět smlouvu včetně služeb, které u UPC využívám (Internet + TV), jelikož na nové adrese UPC (prozatím) své služby neposkytuje, UPC tam zatím není dostupné. Jelikož jsem se službami UPC spokojen a mám zájem o jejich služby i nadále, kam se můžu obrátit, aby se vůbec zabývali rozšířením svých služeb na novou adresu? Doporučili mi, ať se zařadím na list potencionálních zájemců, aby mne kontaktovali, až budou služby poskytovat, ale může to být otázka půl roku, roku nebo i několika let? Na nové adrese bydlí mnoho nových obyvatelů, jedná se o nové byty, kde zájemců bude mnohem více, tzn. i mnohem více potencionálních zákazníků UPC. Technické zázemí včetně optického kabelu je na dané adrese dostupné, ovšem v případě rozšíření služeb musí pravděpodobně UPC dotáhnout svou technologii nebo se nějak na ni napojit. Co mi poradíte v mém případě? Děkuji za odpověď. Jan Quote Link to post Share on other sites
Marek-26 256 Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 UPC tam musí se svým kabelem. Nemohou být tedy od aktuální adresy daleko. Když mi napíšete přesnou adresu, zjistím co nejvíce informací ať alespoň víte, zda čekat či nikoliv. Quote 300 Mb/s ∞ GB 10 Mb/s Komplet Compal, HZN USB Brüx/Praha Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.