Jump to content

Zrizeni internetoveho pripojeni


Recommended Posts

Vcera rano jsem si po telefonu zrizoval u Vodafone pripojeni k internetu. Vse probehlo ok, domluvili jsme se predbezne na tri terminy na zacatku pristiho tydne kdy by mohl prijet technik. S tim, ze technik se jeste predem ozve a finalni termin upresnime.

A od te doby nic. Neprisel ani zadny potvrzovaci mail, technik se neozval, proste nic. Jen sms od Vodafone, kde je moje zakaznicke cislo a heslo, ale na ucet se stejne neda prihlasit.

Je to standardni postup, a vsechno bezi a Vodafone se ozve? Nebo je lepsi to urgovat. Resim to proto, ze mi za 14 dni konci pripojeni u stavajiciho poskytovatele, a vzhledem k home office nemuzu zustat bez netu...

  • 300 Mb/s
  • -
  • -
  • CH7465VF
  • Brandys nad Labem
Link to post
Share on other sites

Zdravím,

víte jakou technologií má připojení být? Bohužel já mám zkušenosti jen s přopojením od UPC, tam se domlouvá přesný termín s technikem. U Vás se bude jednat pravděpodobně o LTE či xDSL?

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx
Link to post
Share on other sites

To je v pořádu, jen mi ten postup na UPC (které vlastně již není, jen Vodafone) nepasoval. Pošlete mi prosím soukromou zprávnou číslo smlouvy pokud máte nebo adresu a zjistím co se dá.

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...