• David - UPC

      Vítejte na webu UPCZONE   19.7.2017

      UPCzone je nezávislé internetové fórum zaměřené na uživatele služeb UPC. Fórum UPCzone (tehdy ještě "Karnevalzone") bylo založeno v roce 2004, uživatelem Tomus. Po spojení firmy Karneval s UPC v roce 2007 se web přejmenoval na nynější název UPCzone. UPC fórum slouží pro komunikaci klientů UPC mezi sebou navzájem. Zákazníci zde mohou mezi sebou diskutovat, sdělovat si zkušenosti, navzájem si radit a aktivně se tak i účastnit vývoje společnosti UPC. Kritické příspěvky zde nejsou cenzurovány.

UPC v období Q2/2017
0

8 příspěvků

Si tak říkám, co by se stalo, kdyby se UPC konečně začalo chovat trošku "prozákaznicky":

1) Umožnit připojení vlastních zařízení.

a) jiné kabelové modemy. Stačilo by například zveřejnit technické požadavky na ně, popřípadě přímo seznam podporovaných značek a modelů.
b) vlastní CA moduly.  Možnost odkoupit od UPC nebo si zaregistrovat koupený jinde.

Pak by se nemuselo kšeftovat s pochybným hardwarem na bazarech za předražené ceny,...

2) Jako alternativu předplacené karty

Normálně si koupit kartu předplacených služeb na rok, dva,...  Žádné smlouvy.

3) Možnost nastavení/zrušení služeb přímo v samoobsluze.
Jen mám pocit, že někomu se nehodí do karet, kdyby v MojeUPC byla možnost "neprodlužovat věrnostní období, služby ukončit k..." nebo možnost si sám zvolit jiný balíček služeb.
Proč musí být všechno formou "vyplňte nějaký formulář, my se Vám možná ozveme", "zašlete písemnou výpověď do "Horní Polomy" a hardware do Dolní Polomy"?

Snad je zákazník svéprávný a umí se rozhodnout, co chce využívat. Někomu vyhovuje pronajaté zařízení, jinému koupené. Někomu vyhovuje mediabox, někomu CA modul. Někdo chce smlouvu, někdo "předplacenku".
 

  • Bydliště: Brno

Sdílet toto téma


Link to post

Bylo by to hezké, ale.... je to na dlouhou, obsáhlou a asi zbytečnou diskuzi. Obávám se, že v tomto státě je to stále ještě nereálné. S hrůzou sleduju, jací ignoranti někdy rozhodují o informatice ve státní správě. Obávám se, že ve velkých nadnárodních firmách je to podobné...

 

  • Bydliště: Teplice

Sdílet toto téma


Link to post

Velké nadnárodní firmy jsou vysoce optimalizovány. Takto mají nevyšší zisk. Kdyby klesal a zjistily by, že lidem příliš vadí jejich chování, polepší se. 

Sdílet toto téma


Link to post

podceňovat v tomto uživatele je myslím zbytečné, naopak technologie pokud je dobrá se prosadí a lidi si k ní najdou přístupc

když jsem viděl jak ve státech fungují služby na AppleTV/Hulu/Amazon Prime, kde si lze vše a jednoduše administrovat přímo v zařízení, kde stačí zřídit jeden účet s napojenou kartou, tak naopak to zákazníky přiláká než nutnost někam volat natož posílat dopisy jak to v mnoha případech UPC vyžaduje

  • Bydliště: Praha
  • Internet: 200/20 BONUS
  • Televize: KLASIK+SPORT

Sdílet toto téma


Link to post
V 8. 8. 2017 at 13:25, David - UPC napsal:

Tady ještě oficiální tisková zpráva za UPC

No, v podstate jen klasicke korporatni merketingove kecy a hazeni hausnumer (jako kdysi komunisti "ohromovali" kolik tisic tun uhli vyrubali hornici behem pracovni soboty).
Ze ma UPC neco "v planu" nerika zhola nic o tom, co se doopravdy stane. To kdysi taky Netbox 'planoval' v oficialni tiskove zprave vybudovat v Brne na Kamechach FTTH sit... a ja se radoval, jak po prestehovani budu mit do bytu gigabit... ale pak skutek nejak utek'.

  • Bydliště: Brno

Sdílet toto téma


Link to post
Návštěvník
Komentujete jako návštěvník. Pokud máte účet, přihlašte se.
Vložit příspěvěk

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Remove formatting

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

0