Jump to content
Sign in to follow this  
LPolak2

UPC v období Q2/2017

Recommended Posts

Si tak říkám, co by se stalo, kdyby se UPC konečně začalo chovat trošku "prozákaznicky":

1) Umožnit připojení vlastních zařízení.

a) jiné kabelové modemy. Stačilo by například zveřejnit technické požadavky na ně, popřípadě přímo seznam podporovaných značek a modelů.
b) vlastní CA moduly.  Možnost odkoupit od UPC nebo si zaregistrovat koupený jinde.

Pak by se nemuselo kšeftovat s pochybným hardwarem na bazarech za předražené ceny,...

2) Jako alternativu předplacené karty

Normálně si koupit kartu předplacených služeb na rok, dva,...  Žádné smlouvy.

3) Možnost nastavení/zrušení služeb přímo v samoobsluze.
Jen mám pocit, že někomu se nehodí do karet, kdyby v MojeUPC byla možnost "neprodlužovat věrnostní období, služby ukončit k..." nebo možnost si sám zvolit jiný balíček služeb.
Proč musí být všechno formou "vyplňte nějaký formulář, my se Vám možná ozveme", "zašlete písemnou výpověď do "Horní Polomy" a hardware do Dolní Polomy"?

Snad je zákazník svéprávný a umí se rozhodnout, co chce využívat. Někomu vyhovuje pronajaté zařízení, jinému koupené. Někomu vyhovuje mediabox, někomu CA modul. Někdo chce smlouvu, někdo "předplacenku".
 

  • Internet 150
  • -
  • TV Klasik
  • Technicolor, CA modul
  • Brno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bylo by to hezké, ale.... je to na dlouhou, obsáhlou a asi zbytečnou diskuzi. Obávám se, že v tomto státě je to stále ještě nereálné. S hrůzou sleduju, jací ignoranti někdy rozhodují o informatice ve státní správě. Obávám se, že ve velkých nadnárodních firmách je to podobné...

 

  • Internet 300
  • -
  • Komfort
  • Compal LG - router mode, 3x CAM
  • Teplice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Přemek

Velké nadnárodní firmy jsou vysoce optimalizovány. Takto mají nevyšší zisk. Kdyby klesal a zjistily by, že lidem příliš vadí jejich chování, polepší se. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

podceňovat v tomto uživatele je myslím zbytečné, naopak technologie pokud je dobrá se prosadí a lidi si k ní najdou přístupc

když jsem viděl jak ve státech fungují služby na AppleTV/Hulu/Amazon Prime, kde si lze vše a jednoduše administrovat přímo v zařízení, kde stačí zřídit jeden účet s napojenou kartou, tak naopak to zákazníky přiláká než nutnost někam volat natož posílat dopisy jak to v mnoha případech UPC vyžaduje

  • Internet 150
  • -
  • Komplet
  • Technicolor bridge, 4x CA modul
  • Praha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...